Dag 3 uten telefon. Skal få kjøpt meg en analog vekkerklokke, ettersom pcen min hadde skrudd seg av iløpet av natten og jeg bare oppdaget det da jeg våknet tilfeldig før jeg måtte stå opp. Har mistet en skoledag pga det tullet, skal ikke miste flere. Håper jeg får telefonen på fredag, hvis ikke må jeg vente til mandag kveld, og jeg vil veldig gjerne ha telefonen til vi skal i en dyrehage på mandagen. Sigh. Ellers går tiden relativt fort. Det er haugevis med papirarbeid, jeg ser ikke helt hvor det ender, også er det alt stresset med å finne seg en praksisplass etter skoleoppholdet.
Men migrenen jeg fikk pga lang skoledag(08:25-16:25) ble borte på turen hjem. Og jeg snakket så smått med noen nye mennesker i dag som alle viste seg å være veldig hyggelige. Så det er noen oppturer også.
Middagen i dag var faktisk ikke så ille. Den pleier å være ganske meh, så jeg spiser bare nok til at jeg ikke er sulten lengre også er det det. Savner maten hjemme. Skarpen er så flink til å lage mat og overraske med oppskrifter. <3
Har TV på rommet og fyller stillheten med NRK1, 2 og 3. Ikke vær redd for å poke meg på skype, mest sannsynlig har jeg ikke noen samtale på gang.