Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812689 ganger)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19800 på: 02. mar, 2015, 19:11 »
drømmer så mye rart for tiden @_@ er helt utslitt når jeg våkner...
har som mål og være på skolen alle dager, alle timer denne uken, har alt for mye fravær... var på skolen kanskje en og en halv dag forrige uke.
har gått ned mye når jeg har hatt influensa men har fortsatt ikke mat lyst :c

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19801 på: 02. mar, 2015, 19:45 »
endelig hjemme fra NFC <3

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19802 på: 02. mar, 2015, 19:49 »
Nå våkna jeg :/ litt seint kansje?
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19803 på: 02. mar, 2015, 20:00 »
Trenger våren brennkvikt. Trenger lys og varme. Er så lei av vinteren, blir så sliten og ødelagt. Er fra før av veldig trøtt og konstant sliten, men på vinteren er det helt grusomt.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19804 på: 02. mar, 2015, 20:30 »
Gjesp. Trenger noe å gjøre mens jeg leter etter praksisplass. Det eneste jeg gjør for tiden er å game. Dagens høydepunkter er middag og butikken. bååring kåkådille.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19805 på: 02. mar, 2015, 21:15 »
Fått planlagt en veterinær klinikk å hospitere hos i sommer, ellers har jeg ingen anelse hvordan jeg skal tjene penger, heh. Blir en veldig fattig sommer dette her.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19806 på: 02. mar, 2015, 23:03 »
Første kvelden alene i ny hybel o: Den er kjempekoselig, tror ikke jeg kunne vært mer fornøyd. Men må innrømme det ble litt vel stille. >: BLir vel vant til det, trives godt i mitt eget selskap så.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19807 på: 03. mar, 2015, 02:16 »
Har bare lyst til å dra hjem til hunden min.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19808 på: 03. mar, 2015, 08:29 »
Ble forsen til å søke på skole igjen, så mye stress med familien og bilen min at jeg glemte det :( Skal ringe til HiB og spøre om en rådgivnings time i dag for å se om jeg kan komme inn på grunnlag av min realkompitanse.

Jeg vuderer også å flytte nermere bergen som vil gjøre det lettere for meg å komme seg på jobb og skole.

Vis alt går etter planen, så skal faren min hente radiatoren og hjelpe meg å skifte den på bilen min i dag. Håper være ikke blir for dårlig ettersom vi må jobbe med bilen ute. Hvis vi får gjort dette i dag kan jeg sende den inn på eu godkjenning.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19809 på: 03. mar, 2015, 10:12 »
Kjennes ut som magen revner og har en oppgave jeg ikke har startet på pga sykdom til i morgen

Gr8

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19810 på: 03. mar, 2015, 15:37 »
Har fått tilbud om kurs for sikkerhetskontrollør i Nokas/G4S Aviation Security :D
Begynner 13. April, og blir ansatt hvis jeg består.

WEEEEEEEEEEE

Håper jeg rekker å søke om ferie til EF da. Kurset slutter rundt midten/slutten av Juni.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19811 på: 03. mar, 2015, 18:15 »
Gleder meg til ungarn så jeg endelig kan få kjøpt noen klær som passer lavheten min. Er så irriterende å finne fine klær her i norge, men omtrent aldri i min størrelse. Også har jenter der generelt litt likere kroppsform, så enklere å finne flatterende ting.


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19812 på: 03. mar, 2015, 20:50 »
onsdag skal jeg få meg ny veske og slikt av Dax <3
gleder meg til helga får besøk, Mae :''''3
åsså neste uke håper jeg på å få kjøpt noen dukke ting<3
åsså blir jeg sunnere <3 fordi.. aloe vera drikk og grovt brød og musli o3o

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19813 på: 03. mar, 2015, 22:55 »
Får håpe jeg sover godt i natt x_x Stuff to do stuff to do~ Resten av huset klager over at huseieren kom på surprisevisit og er altfor nazi med hvordan vi har det... jeg tenker bare: "At least we aren't getting evicted like what happened at my last house ʘ‿ʘ or at least we don't have a hole in our kitchen ceiling like what happened at the first place I had ʘ‿ʘ"
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #19814 på: 03. mar, 2015, 23:44 »
Broadway, det har han ikke lov til. Bytt lås og behold alle nøkler, gå til politiet om han fortsetter.

http://www.boligjegeren.no/Nyttig%C3%A5vite/Tips/Utleiersoml%C3%A5serseginn.aspx

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #19815 på: 04. mar, 2015, 00:08 »
Vært hjemme en stund nå, spist masse jorbæris. Ikke så mye å gjøre på jobben, så jeg henta en ny pc til å spille på. Er ikke så bra å henge i treningsrommet hele tiden, da tror de at du ikke har noe å gjøre sa sjefen. Tror de bare synes synd på meg, men jeg får mer lønn etter de solgte maskiinen. Hater at det ikke er dekning eller nett, men snek med meg gameboy emulator med pokémon og mechwarrior 2. Lurer på om de merker det hvis jeg tar med meg kontroll og headset?
+

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19816 på: 04. mar, 2015, 01:24 »
Fikk jeg vaska i dag? Nei, ikke i dag heller..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #19817 på: 04. mar, 2015, 07:31 »
Broadway, det har han ikke lov til. Bytt lås og behold alle nøkler, gå til politiet om han fortsetter.
http://www.boligjegeren.no/Nyttig%C3%A5vite/Tips/Utleiersoml%C3%A5serseginn.aspx

Hadde selv en huseier som kom inn i leilligheten uten avtale (mens jeg var borte). Han fikk solid dose kjeft og siteringer av husleieloven.
Neste leillighet jeg leide så dobbeltsjekket jeg at det kun var jeg som hadde nøkler til leilligheten.
Skulle dere få noe trøbbel med huseier så la saken gå til husleietvistutvalget, eller send inn sak selv.
Det krever ingen advokat, de kjenner lovverkene inn og ut, og alt huseier skriver under på der er juridisk bindende.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19818 på: 04. mar, 2015, 13:15 »
Broadway, det har han ikke lov til. Bytt lås og behold alle nøkler, gå til politiet om han fortsetter.

http://www.boligjegeren.no/Nyttig%C3%A5vite/Tips/Utleiersoml%C3%A5serseginn.aspx
Broadway, det har han ikke lov til. Bytt lås og behold alle nøkler, gå til politiet om han fortsetter.
http://www.boligjegeren.no/Nyttig%C3%A5vite/Tips/Utleiersoml%C3%A5serseginn.aspx

Hadde selv en huseier som kom inn i leilligheten uten avtale (mens jeg var borte). Han fikk solid dose kjeft og siteringer av husleieloven.
Neste leillighet jeg leide så dobbeltsjekket jeg at det kun var jeg som hadde nøkler til leilligheten.
Skulle dere få noe trøbbel med huseier så la saken gå til husleietvistutvalget, eller send inn sak selv.
Det krever ingen advokat, de kjenner lovverkene inn og ut, og alt huseier skriver under på der er juridisk bindende.

Ååh takk for hjelp, var ikke klar over det, skal si det til resten folka som bor her og så prate med huseier!
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19819 på: 04. mar, 2015, 15:21 »
Det er sikkert ikke en hemmelighet, men det er utrolig hvor mye jeg trives når jeg holder på med arrangement

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19820 på: 04. mar, 2015, 16:52 »
I dag var en ekstremt slitsom dag på jobben. Og en veldig teit en.

Starta med at vi skulle stappe gamle esker og søppel på en tralle som jeg skulle dra med meg til en container litt utenfor museumet. Tralla var ganske stor og dum og ta med seg, men whatever. I did it.

Tok søpla med meg ned i heisen, og da jeg kom ut av heisen så jeg to menn fra kanskje litauen? usikker, men de snakka ikke norsk iallefall, mulig de er fra den litauanske båten som står til kai ved museumet. Uansett, mens jeg gikk forbi dem måpte de bare til meg, og sa ".. beautiful!". Jeg ble ganske forvirra i og med at jeg aldri har sett på megselv som noe vakkert menneske, i tilleg gikk jeg i svær hettegenser og håret på halvatten, så.. Men jaja. Jeg var så forfjamset at jeg ikke fikk sakt noe tilbake til mannen, viste egentlig ikke helt hva jeg skulle ha sakt anyway.

Da jeg åpna ytterdøra for å ta ut tralla, fløy mye av hva som var PÅ tralla, AV. Det var litt suck, mest fordi det var en del turister og folk gående rundt der, og jeg ville egentlig ikke at det skulle se ut som en dass rett utenfor museumsdøra. Men jeg rydda opp sånn halvkjappt og kom meg frem til containeren. Mellom døra og containeren er det speilis, noe som ikke er så gøy når man er ustødig selv, plus man har en lite medvillig tralle full av søppel og gamle pappesker.

Nuvell, jeg fikk låst opp containeren, og starta å fylle på. Det var da en liten Oter kom bort til beina mine, og to danske damer sto å glante og skreik "aaaaw stakkar liten!" Oteren ble ikke lenge. Jeg føler meg litt som snehvit i og med at alle ville dyr absolutt skal til meg, oh well.

Da jeg var ferdig med å kaste søppel på containeren, så hadde en skoleklasse kommet uventa til museumet. Ingen andre enn hun ene som skulle guide dem hadde fått beskjed. Det var veldig dumt i og med at vi som regel ikke egentlig tar folk inn når vi har åpningstider, typen klokka 11-15. Før eller etter passer bedre i og med at det ikke er turister og gjester tilstede.

Det endte jo med at jeg måtte deale med alle turistene som besøkte oss + en del unger som ikke var så interesert i å bli vist rundt. Det var ekstra slitsomt for en liten meg med angst for folk. Men jaja, jeg kom meg gjennom dagen.


Så yeah. I tilleg til det hadde jeg sovet lite, satt oppe en stund for at katten ville ut midt i natten, OG ALIKEVELL måtte hun drite på stueteppet. Why?

Huff :c lol.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19821 på: 04. mar, 2015, 18:39 »
har som mål og være på skolen alle dager, alle timer denne uken, har alt for mye fravær... var på skolen kanskje en og en halv dag forrige uke.
well well greide det nesten

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #19822 på: 04. mar, 2015, 18:49 »
har som mål og være på skolen alle dager, alle timer denne uken, har alt for mye fravær... var på skolen kanskje en og en halv dag forrige uke.
well well greide det nesten

Mye syk  ?


Ang skolefravær har jeg hatt tilnærma null i alle år minus dager der jeg er hos lege/ tannlege/ er syk.

Vurderer å unne meg noe  :I

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19823 på: 04. mar, 2015, 19:09 »
har som mål og være på skolen alle dager, alle timer denne uken, har alt for mye fravær... var på skolen kanskje en og en halv dag forrige uke.
well well greide det nesten

Mye syk  ?


Ang skolefravær har jeg hatt tilnærma null i alle år minus dager der jeg er hos lege/ tannlege/ er syk.

Vurderer å unne meg noe  :I
Null fravær er veldig bra det. Jeg hadde det selv hatt de siste skoleårene mine og mine første arbeidsgivere var veldig imponert over dette. :)

Første dag på jobb etter NFC, virkelig nedtur. Enda godt det snart er helg og hundeløp!

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19824 på: 04. mar, 2015, 19:28 »
Herregud min lille hybel (eller "leilighet" som SiO kaller det) er helt fantastisk koselig. <3 <3 Planløsningen er genial, det føles liksom ikke ut som jeg bare lever på et rom. Har et lite "kjøkken" og et koselig bad og nei det er kjempekoselig her. Ble egentlig litt skuffet da jeg fikk nøklene og de sa den var 18 kvm, men honestly er den her mye finere enn de som er 24. Så jeg er superfornøyd <3 Nå har jeg fått ryddet ut tingene mine og plassert litt stuff og fått fylt opp kjøleskapet litt, føler meg faktisk litt hjemme. :D