Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4824338 ganger)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #225 på: 15. jan, 2010, 23:27 »
Indeed, det var en hyggelig overraskelse i en kjedelig skoledag, hehe^^ Møtte også Regandor igjen på Kiwi, så det var ganske "mange" uplanlagte møter med furs på én dag =P Men Dax var hyggelig han, blir sikkert artig å møte han mer, og overraska over at han jobber i nabobygningen til der jeg har Tysk, heh.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #226 på: 16. jan, 2010, 01:40 »
Virker som dere begynner å få samlet sammen en liten gjeng der! Får håpe dere fortsatt er villige til å henge med oss rufser nærmere Oslo, da. [wink]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #227 på: 16. jan, 2010, 17:18 »
jeg har det fint, nettopp tadd noen bilder av den perverse katten min, Nala som snek seg under dyna mi inatt... heh. uansett.
tegner også litt, tar en pause så resultated ikke blir helt skjeivt.
også må jeg måle blodsukkeret en gang vær andre time, som er.... plagsomt. xD
Hører på dead space o.s.t, kan hende jeg skifter om litt xD
ellers, bra :3

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #228 på: 16. jan, 2010, 18:31 »
Har vært bedre.

Siba

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #229 på: 16. jan, 2010, 20:22 »
Jeg har det kjempe bra akkurat nå.
Er hos ei venninne, vi har hatt en super dag. Hatt photoshoot i snøen med blod og greier, ble ganske fine bilder og nå har vi nettopp spist taco og koser oss med snakking. Så nå er alt fryd og gammen :)

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #230 på: 17. jan, 2010, 12:55 »
Jeg har det kjempe bra sitter her foran pc spiller og slapper av snakker med en kompis har jeg gjort i dag. Med en lite varm kopp kako. passet ungene til søstra mi men nå er de hjemme. hunden min sover ved siden av meg da live helt greit. men skal ut slite igjen i morgen [laugh]

Siba

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #231 på: 17. jan, 2010, 18:03 »
Fin dag i dag å, litt trøtt pga lite søvn, men det retter seg nok opp ettervært. dagen har så å si gått ut på å sove og se på film, kanskje jeg rekker å se litt serier seinere i kveld, vi får se. også er det å ikke legge seg alt for seint så man kommer seg på skolen i morgen.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #232 på: 18. jan, 2010, 00:49 »
Fikk nettopp en B i et emne jeg var redd jeg kunne komme til å stryke i, så er ganske fornøyd nå. Da burde mastergraden endelig være i boks. [cool]

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #233 på: 18. jan, 2010, 02:08 »
Oh noes, Puma har et av de "får ikke sove"-anfallene sine igjen. v_v Og nå trenger jeg virkelig søvnen min, bah.
Har fremføring i matte i morra, der jeg skal løse oppgavene å faktorisere denne likningen; -3x^2 + 12x + 96, og etter det skal jeg løse en ulikhet som ser slik ut; -3x^2 + 12x + 96 < 0, eller noe. Isj, for en som ikke KAN matte, er det kjipt. xD

Menmen. Jeg overlever. Har også en fremføring i samfunnsfag om Drap i Norge. Huff. Får håpe vi ikke blir spamma av prøver og sånn også nå da. Stressuker på skolen suger, aner ikke hvorfor de bare pøser på enkelte uker og ikke gir gjennomsnittelig mye. ._. Menmen.
Jeg har ligget å snakka med Tatchu via microfon på MSN i kveld, det var utrolig gøy. Snakket også litt med Lasi, men han måtte legge seg. D: Awaw. Men det var også kos. :3

men nå buuuurde jeg legge meg. tenker å somle litt rundt på deviantart først. |D

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #234 på: 18. jan, 2010, 09:11 »
Jaaa, det var morro. 8D Du har digg stemme Puma. |D Uff, ja sånn er det når en har besteforeldre som er superbekymret for at jeg skal snu døgnet om jeg får være oppe for lenge. ;-;

Kanskje like greit, for det hadde jeg nok fort gjort. ;3
Nå sitter jeg i mediatimen hvor vi skal gjøre om eventyret Hans og Grete til en nyhetsartikkel. Vi kan vinkle den som vi selv vil, så overskriften på min lyder som følger: "Ekte pepperkakehus oppdaget! Sent i går kveld snublet to barn ute på kveldstur over det som nå regnes som et vitenskapelig, byggeteknisk, og konditorisk vidunder!"
Morro. xD

Jeg har tatt med tableten på skolen i dag også, så i fritimen etterpå skal jeg sitte å fikle med den. Skal prøve å bli ferdig med gaven til Puma i dag også. Er ikke så mye igjen så det blir jeg nok helt sikkert. :3

Og ellers har jeg det digg. Skal bare jobbe på tirsdag denne uka så det blir awesomeuke. OG BARE 4 UKER IGJEN ETTER DENNE UKA!!11oneone!!1 :U

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #235 på: 19. jan, 2010, 11:35 »
Pffff, jeg liker ikke stemmen min. >:c  Menmen, takk. xD Stemmen din er diggere though. |D
.. VI BURDE SNAKKE OVER MIC OFTERE, SELVOM JEG ER EN SVÆR PINGLE. :U


Jeg kom akkurat på skolen nå, har hatt gym de to første timene. Hahah, hadde aerobic. Det sugde. xD Heldigvis var det bare oppvarming, da. Men etter det, skulle vi danse hip-hop. NOE SÅ SYKT GØY. Det eide noe sykt. XD
Nå fikk jeg lyst til å flytte til Ålesund og begynne på hiphop-kurs eller noe. Hoho. Men det var gøøøøy. |D

Så hadde vi yoga, tok den. eh. "En hilsen til sola" AU FY F, SÅ VONDT JEG FIKK I ARMENE, RYGGEN OG BAKLEGGEN D: *streeeekke på seg*
Jaja, nå har jeg naturfag. Vi skal gjøre oppgaver, kjedeliiig. x3 Fikk akkurat vite at vi skal ta forsøk i morgen om DNA og arv. owo Læreren min skal ta blodprøve av meg for å finne ut blodtypen min wtf. D:< Neinei, det blir sikkert morsomt å se hvilken type jeg har. |D
Anyways, jeg vil på kino. Fant ut at "The Lightning Thief" og "The Wolfman" går på kino i midten av februar, jeg vil se på. D: The Lightning Thief ser veldig morsom ut, må prøve å få sett den. D:

Æsj. Jeg liker ikke å jobbe med naturfagsoppgaver som jeg ikke forstår. ._. RNA, DNA og such er tungt stoff. Dx Spesielt når de som sitter ved siden av meg bråker. VELDIG. x_x  De sitter og hopper opp og ned på stolene mens de synger og stuff. Fjortizzer.. xD; *sukke oppgitt* Oh well. Snart plassbytting, alt annet er bedre å sitte ved enn disse to. D8 Spesielt ille når han andre kommer igjen, skal jeg tro. Isj. De sitter å synger "possi frenddh, possi frenddh *hoppesprette rundt på random fjortizzjente*" Eh. xD;
De kan ikke snakke engelsk engang. D8

.. endelig, de stakk ut for å røyke. *ta seg til hodet* huff. x3
Anywayyys. Naturfagslæreren min er kul, han har sagt vi får mac'er til neste år! :'D Det blir digg. ^_^
*gledeseeeg* Det er så mye genialt som skjer fremover. Vinterferie, påskeferie, bursdag.. Wheee. C:
.. Og nå hører klassen min på sykt mye randomt. xD Hahah. Memories - et eller annet. David Guetta eller wtf han het. o_O
Og nå spammer de remix til Lars Tangen som sier "heija" xDD *le*

Oh well. Jeg stikker delvis nå, kommer nok for å spamme igjen en annen dag. |D Det er digg å bruke fritid og sånn på å skrive her, har jeg noe å gjøre på. Så det er litt kos. ^^

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #236 på: 19. jan, 2010, 12:13 »
Nå gjorde jeg nettop ferdig religionsoppgaver om buddhismen. Det er en bra religion. 8D Skulle jeg meldt meg inn i en eller annen verdensreligion ville det nok vært buddhismen. :3

Jeg har tegna masse med tableten min i det siste, og er snart ferdig med en tegning, den blir skikkelig najs.
Også har jeg fått en skikkelig god ide til den neste tegningen jeg skal lage. Den blir rævawesome! Har tenkt til å tegne mage-karateren min fra Dragon Age... og han er ond. >:3

OHSI- læreren kom!.. D:

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #237 på: 19. jan, 2010, 13:29 »
Nå gjorde jeg nettop ferdig religionsoppgaver om buddhismen. Det er en bra religion. 8D Skulle jeg meldt meg inn i en eller annen verdensreligion ville det nok vært buddhismen. :3

Etter litt nyere erfaring, så er det en skumlere religion enn jeg hadde trodd! Fullt av onde rastløse ånder og mørke ritualer.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #238 på: 19. jan, 2010, 16:07 »
I dag har vært på jobb og kjøpt meg Fotball Manager2010. bra spill jeg har det bare bra kjer ikke mye

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #239 på: 19. jan, 2010, 21:59 »
Både og har det vært idag x3

Glad fordi den ene lærern min var sjuk :P
Oppgradert siste del av pc'n, så driver å installerer programmer, flytter over dokumenter etc at the moment x3

ooog, det blir legebesøk i morgen... noe som jeg har delte meninger om x3 haha

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #240 på: 19. jan, 2010, 22:31 »
idag var det mere gøy å være på skolen enn hjemme xD

akkurat nå er jeg på tur å gå ned til normalen fra å være veldig irritert.

les mere her: http://acidpaw.deviantart.com/journal/29770727/ sdsdfbfd x3

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #241 på: 20. jan, 2010, 21:44 »
æ har d ikke bra fortia... har utrolig tannværk. den tanna æ har vondt i har blitt borret eb gang før å etter d rotfylt. denne tanna har plaget mæ i mange år nu.. etter at æ fikk av reguleringa [sad]

skal til tannlegen snart.. å e både redd tannleger og nåler.. å e redd for at æ mister tanna og.. gleder mæ t alt e over. men hakke spist skikkelig på en uke. og æ har overlevd med ibux og paracet.. gråter når æ går til sengs pga smerten. å gruer mæ til tannlege timen.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #242 på: 20. jan, 2010, 22:27 »
Du får ha god bedring Leon. Har du noen planlagte måltider etter skaden er reparert?

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #243 på: 20. jan, 2010, 22:30 »
Du får ha god bedring Leon. Har du noen planlagte måltider etter skaden er reparert?


suppe å yogurt.. :'( eller bare vann.. men takk for omtanken *klæmmepå dax*

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #244 på: 21. jan, 2010, 06:19 »
JEG FÅR IKKE SOVE ASDASDASD oISUFIOGUHDFOGIHODIGHDIOGHsødflihsdfihoSØODIFHsogihkighadioIHODGIOHDFH!!!!!!!!!

Så ja.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #245 på: 21. jan, 2010, 09:26 »
Aw. :c

Jeg har våkna med feil fot i dag. x_x Jeg har dundrende hodepine og mageknip, isj. Håper det gir seg utover dagen. :I
.. også fant jeg ut at mattelæreren plutselig har bestemt seg for å ha siste gruppa med muntlig i dag?! D: Jeg glemte jo oppgavene hjemme. >_< Fff, jeg er doomed. Jaja. Den teller ikke så veldig, stod det. x3

Og veien opp til skolen min var helt grusom å gå i dag. Det lå et eksoslag i lufta som gjorde det helt grusomt å puste.
Jeg vil bare hjem nå. Blir sykt godt med helg iaff. ^^ Gleder meg bare til å slappe av og sove lenge, ikke minst. Vi har liksom den verste skoledagen i dag, torsdager suger. xD Tre timer engelsk med mongolærer og to timer matte. Fff. Jaja, har jeg ikke oppgava er det ikke så mye jeg kan gjøre med det. x3

Whee, nå er det .. 3-4 timer til jeg skal hjem. :'D Sååånn ca. xD
Har lytteøvelse i engelsken nå, men jeg får nesten ikke med meg en dritt pga hodepine. Wheee. xD; Jeg føler jeg burde blitt hjemme, men orker ikke noe fravær. *spise nøtter* Ble akkurat pause nå så. .. Jeg kan ikke tro jeg har skrevet sånn delvis på denne posten siden klokka var åtte. Oh well. Jeg får snakke med lærerne mine i matfriminuttet, sånn at de vet jeg ikke har noe å fremføre. xD Eheh. Lalal.

Og yay, hodepinen har gitt seg. <3 Eller, delvis iaff, ikke så ille som den var. |D Whee. .. og bare 4 uker og 2 dager til jeg stikker til Osloool. 8D *flails*

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #246 på: 21. jan, 2010, 09:38 »
Dakar villdyr :o
Håper det går bedre enn du trur ^^  [wink]

Og snakk om mongodag...
Har prosjektfag idag, og vi skulle velge nye "grupper" så da sitter lærerne nå og skal bestemme litt, helt fram til 12:15 ! x3 gawd...
meh... også venter jeg egentlig bare på helg, og at jeg skal få svar på henvisninga mi som ble sendt til rikshospitalet i går/idag x3

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #247 på: 21. jan, 2010, 10:38 »
Stakkar puma. ;-; *Gjøre awesomepose og sende healing-energi til* |D

Nå har jeg det greit, har noen teite timer i dag men jeg har heldigvis en fritime etterpå. Det er deilig. Da skal jeg sitte med tableten min og tegne. 8D Jeg har litt leksegreier jeg må gjøre etter skolen i dag men det går bra siden jeg ikke skal jobbe. Da får jeg tid til å tegne litt og nørde litt også.

Mmmh, jeg var rævtrøtt i stad men nå fikk jeg i meg kaffe så nå går det bedre. Jeg har også fri fra jobben resten av uka og det er <333. Jeg skal ta med pcen min til Phil i morgen og være hos han i helga sammen med et par andre kompiser som vi ofte gjør. Mini-LAN ftw <3

Til søndag er det bare 4 uker igjen til vinterferien!!!1one Jeg synes de 4 ukene kan bare gå og legge seg >:C, jeg vil ha vinterferie nå! |D

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #248 på: 21. jan, 2010, 13:17 »
Til søndag er det bare 4 uker igjen til vinterferien!!!1one Jeg synes de 4 ukene kan bare gå og legge seg >:C, jeg vil ha vinterferie nå! |D

Hva er ferie?
Dax's ferier i 2009: Påske, 3 uker i August, halv dag juleaften og nyttsåraften.
Har litt "workaholic" tendenser, så håper det er noe aktivteter for meg etter februar.


lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #249 på: 21. jan, 2010, 13:55 »
Til søndag er det bare 4 uker igjen til vinterferien!!!1one Jeg synes de 4 ukene kan bare gå og legge seg >:C, jeg vil ha vinterferie nå! |D

Hva er ferie?
Dax's ferier i 2009: Påske, 3 uker i August, halv dag juleaften og nyttsåraften.
Har litt "workaholic" tendenser, så håper det er noe aktivteter for meg etter februar.



Ferie er nå ferie... MEN vinterferien blir ekstra digg for da skal jeg til oslo og henge med Puma. |D

Gleder meg noe sinnsykt ^^