Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823934 ganger)

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #19950 på: 23. mar, 2015, 13:05 »
Sitter å legger inn bilder i dokumentasjon av egenoppgave.  Blæh, gørr kjedelig -_-
Jaja, snart ferdig på skolen så jeg overlever nok.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19951 på: 23. mar, 2015, 18:22 »
Gamer SC2 og spiller god gammeldags eurodance musikk fra 90tallet.

g to the g.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19952 på: 23. mar, 2015, 19:09 »
Irriterer meg frendeles at snapchat ikke har en "godta" funksjon når det komer til story. Har laget mange accidental stories fordi jeg kommer borti med fingeren

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19953 på: 23. mar, 2015, 19:12 »
Irriterer meg frendeles at snapchat ikke har en "godta" funksjon når det komer til story. Har laget mange accidental stories fordi jeg kommer borti med fingeren

Du kan slette dem fra mystory, though.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19954 på: 23. mar, 2015, 19:19 »
Irriterer meg frendeles at snapchat ikke har en "godta" funksjon når det komer til story. Har laget mange accidental stories fordi jeg kommer borti med fingeren

Du kan slette dem fra mystory, though.

Joda men folk kan jo se de før jeg sletter. Er ikke akkurat keen på at alle jeg kjenner trenger å se snapsene jeg mente å sende til bare en person.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19955 på: 23. mar, 2015, 19:31 »
Irriterer meg frendeles at snapchat ikke har en "godta" funksjon når det komer til story. Har laget mange accidental stories fordi jeg kommer borti med fingeren

Du kan slette dem fra mystory, though.

Joda men folk kan jo se de før jeg sletter. Er ikke akkurat keen på at alle jeg kjenner trenger å se snapsene jeg mente å sende til bare en person.

Kommer egentlig litt ann på hvor kjapp du er :p

personlig har jeg ikke hatt det problemet og skjermen min er litt sånn treg av seg... so you know :s

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19956 på: 23. mar, 2015, 19:45 »
Spyr snart. Er så lei av å ikke greie noe som helst.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19957 på: 23. mar, 2015, 20:07 »
Irriterer meg frendeles at snapchat ikke har en "godta" funksjon når det komer til story. Har laget mange accidental stories fordi jeg kommer borti med fingeren

Omg this. Det hadde gjort meg lykkelig. Klart å legge ut et par snaps der som ABSOLUTT ikke skal være der, og når det er accidental vet man jo ikke at det skjer. Jeg driver ikke og sjekker stories hele tiden så er ofte en god klype mennesker som rekker å se.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19958 på: 23. mar, 2015, 20:25 »
Irriterer meg frendeles at snapchat ikke har en "godta" funksjon når det komer til story. Har laget mange accidental stories fordi jeg kommer borti med fingeren

Omg this. Det hadde gjort meg lykkelig. Klart å legge ut et par snaps der som ABSOLUTT ikke skal være der, og når det er accidental vet man jo ikke at det skjer. Jeg driver ikke og sjekker stories hele tiden så er ofte en god klype mennesker som rekker å se.

Jeg sjekker om det er veldig viktig at resten av vennene mine på lista ikke ser det. Ellers tenker jeg at det ikke er så nøye.

maybe you guys should try that :p

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19959 på: 23. mar, 2015, 21:39 »
Kan ikke tro at jeg nesten er ferdig med cosplayet mitt til TG! :DD Mangler bare noen strøk med maling, og å sette på det siste av straps and I'm good to go! This gon b good!!

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19960 på: 23. mar, 2015, 21:58 »
gleder meg til å møte en del venner igjen, trenger virkelig å snakke med andre og kan slappe av rundt andre =) <3 altid koselig !
@w@ woop woop, fire vegger og innendørs i flere dager er ikke bra for syken.

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19961 på: 23. mar, 2015, 22:54 »
Har begynt å trene nå, er lettere å komme seg på trening når man har bil :3
Problemet er bare at varsellampen for motor lyser, så jeg må levere den inn på verksted igjen i morgen:(
Men må si at jeg føler meg virkelig bra både i kroppen og til sinns etter treningen i dag :), vet at jeg kommer til å bli så stiv i morgen x(

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19962 på: 24. mar, 2015, 00:45 »
var på the script konsert i dag! helt utrolig og de spilte alle sangene jeg håpet de skulle :'3 jeg var også en av de to heldige (av 7000) som fikk en trommestikke!!! det tok tid før jeg innså at jeg fanget den, og det var flere bak meg som lette febrilsk på gulvet etter den, blant annet to av vennene mine xD var litt før gøy og prikke hun ene på ryggen og si "er det denne du leter etter?" for og så få "DU FIKK DEN!" som svar xD så mange sjalue ansikter på vei ut av spektrum

var veldig gøy dette her og trengte virkelig en oppmuntring før den harde uken som kommer ^^

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #19963 på: 24. mar, 2015, 01:08 »
Kan ikke tro at jeg nesten er ferdig med cosplayet mitt til TG! :DD Mangler bare noen strøk med maling, og å sette på det siste av straps and I'm good to go! This gon b good!!

Heier på deg om du skal være med på cosplay konkurransen! :D

---

Alt er sånn passe stress før påske. Siden man har en uke "fri" virker det som livet bare presser alt oppi trynet ditt uka før ._. Sulten.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19964 på: 24. mar, 2015, 10:23 »
Tror jeg brygger på en liten forkjølelse.

do not want.


Tenkte jeg skulle dra å se Insurgent i dag, OM JEG HUSKER DET HHOHO. Glemte det av forrige fredag og søndag.. lol :V

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19965 på: 24. mar, 2015, 11:28 »
Har klart å fikse døgnrytmen. Våknet med verdens verste hodepine tho. Men etter pille og litt mer søvn gikk den bort. Startet dagen med å se film med kjæresten. Kos.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19966 på: 24. mar, 2015, 13:15 »
Muuus, søte muuus i mange fine fargeeer <3

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19967 på: 24. mar, 2015, 13:30 »
Yayyy [w-happy]
Vi fikk permisjon fra siste timen på skolen i dag.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19968 på: 24. mar, 2015, 17:50 »
Så ferdig med det her drittessayet.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19969 på: 24. mar, 2015, 17:57 »
Hoster ræva av meg pga mulig lungeinfeksjon.... Vært syk helt siden torsdag nå, kjenner greit at jeg har mistet en del energi.

Irritert også over at ene hjulbolten på bilen min er helt runda av så må kjøre rundt med 3 sommerdekk og 1 vinterdekk inntil jeg får kommet meg til noen med verktøy, fader og, ødelegger looken helt! D:
FurAffinity          DeviantArt


Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19970 på: 24. mar, 2015, 19:03 »
Aaaaand post nummer 1000!
FurAffinity          DeviantArt


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19971 på: 24. mar, 2015, 19:09 »
Jeg føler meg så.. teit, men jeg sitter og er ordentlig SINT over at eksamen i dag var såppas enkel. Altså vi snakker ekstremt enkel i forhold til tidligere eksamener. Dette er et fag jeg har slitt veldig med men som endelig har klikket for meg, og jeg har sittet oppe flere netter for å jobbe med det, typ fra åtte på kvelden til fire på morgenen.. føler ikke jeg får noe uttelling for arbeidsmengden.

Ja, jeg vet jeg jobber for meg selv og ikke karakter osv, men.. JA. GRRR.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19972 på: 24. mar, 2015, 21:14 »
Så akkurat Insurgent.

Gleder meg til neste film ;U; Damn Divergent serien er passelig underrated her oppe. Aner ikke hvordan det er alle andre steder. I lurvs it!

Blir litt wannabe når jeg ser hvor kule dauntless er <_<
« Siste redigering: 24. mar, 2015, 21:36 av Skyee »

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19973 på: 24. mar, 2015, 21:15 »
Føler meg virkelig bra, etter jeg begynte å trene har jeg også begynt å spise sunnere.
Jeg er mye klarere til sinns og har sluttet å ta medisin for ADD, hvem skulle tro at trening og tre måltider for dagen med riktig mat kunne virke så bra :)
Jeg måtte ofre candy og chips, men er hvert det så langt. :3

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19974 på: 24. mar, 2015, 22:30 »
Gud hvor kjedelig det er å være syk.
MEN... Eg kan løse en Rubik's kube nå! Rekordtiden min er på 3 minutter og 8 sekunder 8D

...hva? Eg er syk, så eg gjør... Syk-stuff... *mumle*

Klikketiklikk :D