Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812312 ganger)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20125 på: 14. apr, 2015, 07:51 »
Driver på og stiller døgnrytmen til å stå opp klokka 0500. Klarte det idag, og fant ut at jeg kanskje ikke trenger å stå opp så tidlig. Spørs bare når rushtrafikken går i jessheim.
Ellers har jeg begynt på sikkerhetskurset for å bli sikkerhetskontrollør på gardermoen c:
Ja, så har jeg flytta ned til vormsund i helga da.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20126 på: 14. apr, 2015, 08:46 »
Fikk en ny humanoid character i natt. Hun er så søt <3 I lurvs hers <3

Noen som har noen søte navn å gi henne?



utenom det glemte jeg å tørke av meg sminken ifra i går. I look like a mess XD Hoff hoff!

EDIT: Kanskje litt lurt å gi credit til dem som lagde karakteren, huh? Jeg glemte det nesten av ;0;
Det er en custom som Ali lagde til meg :3 hoho.

EDIT2: Har funnet fornavn! Hun heter Pumi :3 Trenger bare etternavn, nå!
« Siste redigering: 14. apr, 2015, 09:31 av Skyee »

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20127 på: 14. apr, 2015, 10:30 »
Sitter på skolen og venter på lunsj. Lite å gjøre kanskje?
Lurer på hvorfor alle jeg har brukt å snakke med på Skype bare sånn plutselig forsvant. Absolutt alle bortsett fra typen sluttet å snakke med meg, nesten samtidig. Hva gjorde jeg galt? ono

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20128 på: 14. apr, 2015, 11:12 »
Sitter på skolen selv og prøver å jobbe, men det er såååååå kjedelig :l

Vaporclaws

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 59
  • Yare Yare Daze
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20129 på: 14. apr, 2015, 11:25 »
Spiser lunsj på skolen o3o

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20130 på: 14. apr, 2015, 11:49 »
Sitter på skolen og venter på lunsj. Lite å gjøre kanskje?
Lurer på hvorfor alle jeg har brukt å snakke med på Skype bare sånn plutselig forsvant. Absolutt alle bortsett fra typen sluttet å snakke med meg, nesten samtidig. Hva gjorde jeg galt? ono

Har jeg deg på skype at all? :0

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20131 på: 14. apr, 2015, 12:07 »
Sitter på skolen og venter på lunsj. Lite å gjøre kanskje?
Lurer på hvorfor alle jeg har brukt å snakke med på Skype bare sånn plutselig forsvant. Absolutt alle bortsett fra typen sluttet å snakke med meg, nesten samtidig. Hva gjorde jeg galt? ono
Det er ikke nødvendigvis du som er problemet. Iløpet av en dag starter jeg kanskje bare en eller to samtaler. Er ikke fordi jeg ikke liker folk, og skulle gjerne ha snakket oftere og med flere, men jeg glemmer skype litt bort.
_

Jeg var hos NAV i dag. Det var ikke særlig produktivt. Tok så en telefon til arbeidsplassen jeg har søkt hos, og de sa jeg hadde dårlig score på personlighetstesten jeg hadde tatt. Dårlig start på dagen. ._.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20132 på: 14. apr, 2015, 14:59 »
Holdt en tydeligvis kjempemorsom diskusjon i dag morres etter 2 timer søvn, skal ærlig si at jeg ikke husker mye av den, men folka likte den tydeligvis o3o7

Skolestress er stress, nesten ferdig med gradsoppgava nå da ~
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20133 på: 14. apr, 2015, 15:08 »
Sitter på jobb med 5% strøm igjen og en time igjen av dagen.


Why u gotta be doing this to me phone.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #20134 på: 14. apr, 2015, 15:23 »
Sitter på skolen og venter på lunsj. Lite å gjøre kanskje?
Lurer på hvorfor alle jeg har brukt å snakke med på Skype bare sånn plutselig forsvant. Absolutt alle bortsett fra typen sluttet å snakke med meg, nesten samtidig. Hva gjorde jeg galt? ono

Sorry  :p Er blitt lite skype pga mest ork og mangel på enregi. Høgkolen krever en del av meg og da har jeg rett og slett ikke energi igjen på slutten av dagen til annet enn å kanskje sløve med en film. Synes enda du er en awesome person og du har ikke gjort noe galt.

Faila hardt på no skoleopplegg og det drog meg veldig ned så ja brukt en stund på å bygge meg opp igjen, men det er ikke noe du har gjort galt overhode *hugs*

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20135 på: 14. apr, 2015, 17:01 »
Sitter på skolen og venter på lunsj. Lite å gjøre kanskje?
Lurer på hvorfor alle jeg har brukt å snakke med på Skype bare sånn plutselig forsvant. Absolutt alle bortsett fra typen sluttet å snakke med meg, nesten samtidig. Hva gjorde jeg galt? ono
(multisvar I guess)

Er ikke nødvendigvis de jeg har på Skype, men ikke snakker så mye med jeg mener. Tenker på de jeg har snakket med hver dag eller ofte i en lang stund, som plutselig bare forsvinner. Greit nok at samtaler av og til dør ut, men at det skjedde så samtidig...? Bare en av dem sa at han ikke hadde tid til å snakke og forlot Skype pga ny jobb. Likevel sånn 4 andre som bare poffet :c

Og nei Skyee, tror ikke du har meg på Skype.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20136 på: 14. apr, 2015, 19:27 »
MASSE art trades i dag o3o <3 me very pleased.
og taco.... <3

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20137 på: 15. apr, 2015, 09:56 »
Igår var en litt tyngre dag for meg. Ingenting spess som skjedde, men det bare ble sånn. Leste meg veldig mye opp på fursuits og lette etter materialer igår som er billige for første gangs test. Kom meg av nettet veldig tidlig selv om jeg hadde lyst å tegne (no inspiration). Har blitt veldig knytta til canine i det siste.  [laugh] Fikk smerter i ryggen jeg har begynt å få oftere og oftere, men kiropraktor timene er dyre og jeg føler ikke at det funker. Plus han jeg var med har flytta så det vil bli en helt annen person. :S

Ellers så har jeg skole klokka 12, må avgårde tidligere for å rekke båten, og skal stikke innom en plass jeg kanskje kan få meg jobb. wuhuu
Telegram: @jadepus

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20138 på: 15. apr, 2015, 17:09 »
Kjempegøy når GTA V ikke vil starte da :)))))))))))

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20139 på: 15. apr, 2015, 18:10 »
Kjempegøy når GTA V ikke vil starte da :)))))))))))

sanser jeg en smule ironi? :p
The more i learn about people, the more i like my dog.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20140 på: 15. apr, 2015, 19:31 »
GTA V nedlastning ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
FurAffinity          DeviantArt


SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20141 på: 15. apr, 2015, 21:27 »
Er det bare jeg som har lagt merke til at de selge fursuit-hoder på Outland? Typ 750kr for movable jaw og realistic eyes. Oh well.
Snart helg! I morgen skal jeg handle, og på fredag er det bursdagsselskap med koltbord og drinks :D Gleder meg. Prøver å skyve unna at jeg må skrive ferdig sju sider(minst) med analyse av nazismen til i morgen kveld.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20142 på: 15. apr, 2015, 22:31 »
Er det bare jeg som har lagt merke til at de selge fursuit-hoder på Outland? Typ 750kr for movable jaw og realistic eyes. Oh well.

Kirkegata eller Sandvika? Frista å sjekke dette ut. :)
FurAffinity          DeviantArt


JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20143 på: 15. apr, 2015, 22:44 »
Er det bare jeg som har lagt merke til at de selge fursuit-hoder på Outland? Typ 750kr for movable jaw og realistic eyes. Oh well.
Snart helg! I morgen skal jeg handle, og på fredag er det bursdagsselskap med koltbord og drinks :D Gleder meg. Prøver å skyve unna at jeg må skrive ferdig sju sider(minst) med analyse av nazismen til i morgen kveld.

Åååå jeg var i Oslo forje uke ! (vet ikke om jeg var på rett outland tho), ville vært så kult å kjøpt et hah  [laugh]


Status:
Hatt endel smerter i dag, men håper det går over for i helgen skal jeg på UKM og seiling med Wyveren som jeg ser veldig frem til. Nå er det vondt hele tiden, og imorgen skal jeg bære stein haha. Lodda og programmerte på skolen i dag, ellers så sto jeg opp 8 for første gang på en uke //deilig å sove 2 timer ekstra. Sjekka ut litt mer om fursuits og sånn, sjekke hvordan budsjett blir osv. Lagde et infohefte til UKM og øvd på spanskpresentasjon. Presentasjonen sitter som klistra på pannen.  [laugh]
Telegram: @jadepus

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20144 på: 15. apr, 2015, 22:47 »
Er det bare jeg som har lagt merke til at de selge fursuit-hoder på Outland? Typ 750kr for movable jaw og realistic eyes. Oh well.
Kirkegata eller Sandvika? Frista å sjekke dette ut. :)
finner den ikke på online siden dems... https://www.outland.no/display.aspx?menuid=96000000&isUrlRewritten=true&Pris=500-750
men tror jeg vet hva du har set... o_o; de er made in china... >_<

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20145 på: 15. apr, 2015, 23:27 »
Er det bare jeg som har lagt merke til at de selge fursuit-hoder på Outland? Typ 750kr for movable jaw og realistic eyes. Oh well.
Snart helg! I morgen skal jeg handle, og på fredag er det bursdagsselskap med koltbord og drinks :D Gleder meg. Prøver å skyve unna at jeg må skrive ferdig sju sider(minst) med analyse av nazismen til i morgen kveld.

jeg tror det var Pumzie som la ut bilde på twitter? x'D

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20146 på: 15. apr, 2015, 23:40 »
fikk pakken med masse klær til store dukken min i dag! heeelt rått <3 venta en måned på den <3
åsså trening i dag, gikk 20 min lang gåtur på tredemølle, tok i litt extra på arma og magen! glad for det <3 etterpå spiste sushi i god samvittighet! :3 <3
gleder meg veldig til sommer og koselig vær og masse rart <3

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20147 på: 16. apr, 2015, 01:37 »
er en smule morsomt å se at lillebroren min å gjøre masse lekser og jeg slipper for jeg går på spesial linje, har ikke hat lekser siden barneskolen, selsom det som jeg fant ut at etter jeg er ferdig med 3året, viss jeg går på spesial linje så vill jeg bli ikke noe i det hele tatt. så jeg spurte rådgiveren min om jeg kunne gå i vanlig klasse, men henne var tvilte på om jeg kunne gjøre det, men fikk til at jeg har litt timer i vanlig klasse da og så hadde vi en prøve og den gikk jo veldig bra. så hadde vi et nytt møte senere og etter det så trodde henne at vil klare det, så mest sannsynlig  vill jeg byene på drammen vgs neste år, men det betyr att jeg må starte på nytt så ja, men det bedre en den første planen som var bare å ha noen timer  for da måtte jeg ha gått lengre på skolen, men dette betyr jo og att jeg da vill få lekser og ta eksamen har aldri hatt eksamen før :/
beklager at det ble mye følte bare for å dele det 

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20148 på: 16. apr, 2015, 04:27 »
Er det bare jeg som har lagt merke til at de selge fursuit-hoder på Outland? Typ 750kr for movable jaw og realistic eyes. Oh well.
Snart helg! I morgen skal jeg handle, og på fredag er det bursdagsselskap med koltbord og drinks :D Gleder meg. Prøver å skyve unna at jeg må skrive ferdig sju sider(minst) med analyse av nazismen til i morgen kveld.

jeg tror det var Pumzie som la ut bilde på twitter? x'D

That's correct, yes.
Men herregud de var freaky...


SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20149 på: 16. apr, 2015, 07:47 »
Er det bare jeg som har lagt merke til at de selge fursuit-hoder på Outland? Typ 750kr for movable jaw og realistic eyes. Oh well.

Kirkegata eller Sandvika? Frista å sjekke dette ut. :)

T rondheim