Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812201 ganger)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20500 på: 29. mai, 2015, 08:40 »
våknet for en time siden og følte meg ikke bra i det hele tatt. Kom på at vi ikke har norsk første timene fordi læreren er syk og ikke gadd og sette opp vikar. Likegreit for jeg hadde ikke kommet uansett... jeg må komme til gymtimen som starter kl ett, men før det har jeg ikke hastverk sååååååå

*back to sleep*

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20501 på: 29. mai, 2015, 08:51 »
Endelig ferdig med muntlig prøve-eksamen. Gikk bra, så nå kan jeg slappe av i helgen med god samvittighet ^^

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20502 på: 29. mai, 2015, 10:53 »
GAAH! Tora vil lage sånn crazy sjokolade bar medd noms... men må vente til Dax kommer hjem... x3x

Tora vil åsså ha kigurumi på seg... og har åsså lyst å løpe rundt.. også lyst å fursuite.. også lyst på bade... også lyst på kjøpe commissions... også lyst å henge med folka... D: were are they when i need them... ?
 
nya nya. over og ut med Tora brain.

Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20503 på: 29. mai, 2015, 14:32 »
da var jeg ferdig med siste skriftlig eksamen, har bare muntlig-praktisk medie eksamen igjen nå på onsdagen neste uke ^^

så blide det sommer ferie :D
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20504 på: 29. mai, 2015, 16:42 »
Hvorfor må folk være så unnessesarily sure og sinte på meg? Jeg har ikke gjort noe???

?????

Om jeg gjør noe galt mot deg så går det helt fint å komme opp til meg og gjerne forklare meg hva jeg har gjort også be meg om å gi en unnskyldning. Jeg gjør aldri noe med en intention om å skade noen... men tydeligvis så er det det eneste jeg gjør. Jeg har null peil på hvordan jeg kan være så horribel uten å gjøre noe intentionally.

Skal gå å legge meg nå, for jeg er lei av folk og alt egentlig....



folk er sure på meg for ingenting også. Like seriously alt jeg sier kan og vil bli tatt støtende eventuelt brukes mot meg. Er det noe kan folk helst si fra på en ordentlig måte,idk... Men min mening er at det er barnslig å komme med slikt istedenfor å bare si at "hei,kunne du sluttet med det, det plager meg,takk" sjøl er jeg for direkte direkte,lolz
you are only confined by the walls you build yourself.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20505 på: 29. mai, 2015, 16:53 »
Første dag på jobbkurs, dama må tro jeg er gæren så nervøs jeg er.Var også skeptisk fordi dette går i regi av nav og sist slutta jeg på opplæringsenteret fordi jeg satt jo bare der å søkte etter jobber og leiligheter siden det var ingenting å gjøre, bare litt arbeid, ikke nok. Fikk beskjed om at jeg bare var der for å ha et sted å være.  så jeg bare, nah søker selv og gamer wow hjemme. Helt greit,folk var faktisk ok O_o eneste som bekymrer meg så jeg blir helt urolig er at de vil ha psykolog papirene, men jeg vil ikke gi de ut før jeg har tatt revurdering,de ødelegger for meg. Opplyser jeg om dette vil de behandle meg som om jeg er en dust,siden jeg ikke er så syk lenger.
« Siste redigering: 29. mai, 2015, 16:55 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20506 på: 29. mai, 2015, 21:05 »
Liten oppsumering av dagen min så langt:
Sto opp
Dro på skolen
Fikk bygave av en veninne i klassen (skittles og en oreo sjokolade ting  i lilla)
Komm på 3. Plass i gruppe høy i en periodesystem koknuranse (var to og to)
Dro på besøk
Fikk besøk
Spiste kosemat
Sitter på rommet og skal se på videoer og muligens lage speedpaints(vist jeg finner et bra gratis screen recorder program)

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20507 på: 29. mai, 2015, 22:44 »
Kjøpt billett til desu og har fiksa jobbintervju hos Meny på tirsdag!  :D :D :D
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Space

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Mow!
    • Vis profil
    • northpaw.space
Sv: Din status!
« Svar #20508 på: 29. mai, 2015, 23:33 »
Sitter på rommet og skal se på videoer og muligens lage speedpaints(vist jeg finner et bra gratis screen recorder program)
OBS (link) er nok et av de bedre alternativene der ute som er gratis (lovlig) for tiden; svært bra, men riktignok kanskje litt tungvint i bruk til å begynne med, siden det har ganske mange muligheter. Det er en hurtigstartsguide bla. her (link).

-

Har selv examen philosophicum (som det så fint heter) i morra; får se hvordan det går. Er vel et godt utgangspunkt å prøve å få litt søvn etter hvert sånn til å begynne med... [razz]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20509 på: 29. mai, 2015, 23:42 »
Sitter å har problemer med å chille, jeg er anspent as fuck. Prøver også å prepaire megselv på å reise tidlig på tirsdags morgenen til Tromsø med fly som jeg aldri har gjort før.

I tilleg planla jeg å se Nisemonogatari/en annen ----monogatari serie. Etter å ha sett bakemonogatari så vil jeg egentlig bare se mer x3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20510 på: 30. mai, 2015, 10:39 »
er på middelalder festivalen en tur i dag >3< ;;;
vet ikke helt om blir noe annet :C

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20511 på: 30. mai, 2015, 11:03 »
Sitter på rommet og skal se på videoer og muligens lage speedpaints(vist jeg finner et bra gratis screen recorder program)
OBS (link) er nok et av de bedre alternativene der ute som er gratis (lovlig) for tiden; svært bra, men riktignok kanskje litt tungvint i bruk til å begynne med, siden det har ganske mange muligheter. Det er en hurtigstartsguide bla. her (link).

-

Har selv examen philosophicum (som det så fint heter) i morra; får se hvordan det går. Er vel et godt utgangspunkt å prøve å få litt søvn etter hvert sånn til å begynne med... [razz]

Tusen takk. Får prøve den
Lykke til med eksamen

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20512 på: 30. mai, 2015, 11:25 »
Ble ferdig med skole igår, så nå er det sommerferieeee 8D Kjøpte Splatoon på Wii U også som er ganske gøy :3

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20513 på: 30. mai, 2015, 11:33 »
Har vært lat rev å Støvsugd å vasket hos bestemor!  Greit å faktisk gjøre noe istedenfor å sitte å glo å vente på å komme inn til jobb intervjuer.
you are only confined by the walls you build yourself.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20514 på: 30. mai, 2015, 13:06 »
stresse som han gammel erik  :P læse på bil teorien også får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig eksamen på fredag. har prøve muntlig eksamen der jeg faktisk skal snakke om furries i engelsk. klassn min kjenner furries kun fra den csi episoden, takk den engelsk vikarn for å vise søppel som ikke hører hjemme på skolen... har landeveiskjøring på mandag som da er obligatorisk for førerkort. målet mitt er å få førerkortet før desucon og før skolen er ferdig.

vil ønske alle andre lykke til med eksamen og alt det mannskite der.

men jeg blir å feire med ferdig skolegang med å fære på desucon.. og till dåkker som skal på desucon, æ blir å gå runt me trucker sko og svartglue arbeidsboksa. blir også å gå med TIL T-shorta og seffølgelig TIL skjerf. Heia TIL
rererere i'm a tromso dragon. rawr

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20515 på: 30. mai, 2015, 14:03 »
Er så lykkelig for at jeg har fått meg en sommerjobb som betaler helt sykt bra. Typ 150kr timen for dag og 250kr timen for kveld. PLUSS helgetillegg og alt det der. Med timeslisten jeg har fått så er det ca 25k den første måneden, og for noen som kun har hatt 2000kr å leve på i tre år etter husleie så er det sykt. Alt er plutselig så greit. I kveld feires det med sjokolademelk med Minttu og gode venner :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20516 på: 30. mai, 2015, 14:53 »
Minttu!!^

---

Har massiv crave for kaken jeg lagde i forrigårs, men er snart middag så jeg tror jeg lar være til jeg har spist ordentlig mat. Oh well :(

Er også sykt kjedelig når alle andre har drukket seg dum og sover hele dagen mens jeg vokna somewhat "tidlig". hHhahaha.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20517 på: 30. mai, 2015, 16:35 »
no har eg nettop skaffet meg tegnebrett :P    wacom intuos 3 a5  fra finn :P
så eg sitter no bare her og hører på trance / rave og tegner selv om eg er ubrukelig til det da :P
men tenkte det hadde vert gøy og lære seg og tegne

Space

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Mow!
    • Vis profil
    • northpaw.space
Sv: Din status!
« Svar #20518 på: 31. mai, 2015, 14:57 »
Lykke til med eksamen
Jo, takktakk! Tror den skal ha gått greit, men får vel vente å se til sensuren er ute i juni en gang... [laugh]

-

Poker på hjemmesidekoden min innimellom lesing om industrielle målemetoder og andre finfine ting før neste eksamen: Alltid like "morsomt" når en bit kode plutselig virker uten at man skjønner hvorfor etter en natts arbeid. Ikke at jeg klager på det, men; koding generelt og JS/CSS spesielt blir ofte litt prøving og feiling innimellom når man prøver på litt uortodokse ting, må bare huske å rydde opp i koderotet etterpå. [razz]
« Siste redigering: 31. mai, 2015, 15:47 av Space »

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20519 på: 31. mai, 2015, 18:53 »
Er så lykkelig for at jeg har fått meg en sommerjobb som betaler helt sykt bra.

Ahhh gratulerer ! :D Driver selv å ser etter sommerjobb her jeg bor, no luck da dessverre.

Vell hatt en litt dritt uke, men den går jo.
Begynte med en hale til desu noen dager siden, husky.
Lykke til alle som har eksamener og prøver nå, skal selv ha prøve denne uka og kanskje kommer opp i muntlig.
Skal til Voss på fredag med korpset, how fun  [laugh]
Telegram: @jadepus

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20520 på: 31. mai, 2015, 22:37 »
koslig dag med grilling med Exodai og Klonk x3
har fortsatt alt for mye og gjøre på naturfags presentasjonen til tirsdag...

Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20521 på: 31. mai, 2015, 23:01 »
chill dag med youtube, skype med kompiser for 5 og en halv time, og pizza :3

veninna mi tegnet også en hund :D
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #20522 på: 01. jun, 2015, 10:01 »
Ble ikke trukket opp i muntlig fellesfag :D
Da er det bare hundeeksamen neste uke, å det er ikke så stress c:

Synn at de jeg pleier å være med på skoletiden kom opp, får nå sitter jeg liksom bare her aleine xD Men men :)
Er helt klar for sommerferie nå iallfall :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20523 på: 01. jun, 2015, 11:54 »
Skal reise i morgen. Gruer meg litt. Men samtidig gleder jeg meg litt. Har aldri reist med fly før :0

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20524 på: 01. jun, 2015, 13:12 »
Skal reise i morgen. Gruer meg litt. Men samtidig gleder jeg meg litt. Har aldri reist med fly før :0
ååå sjalu :O elsker og reise med flyy, alltid stress på flyplassen men når man først er på flyet så x3

tegner wuffer på skolen o3o