Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812163 ganger)

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #20525 på: 01. jun, 2015, 14:47 »
Skal reise i morgen. Gruer meg litt. Men samtidig gleder jeg meg litt. Har aldri reist med fly før :0

Aldri  ?? O.o"

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20526 på: 01. jun, 2015, 17:18 »
Skal reise i morgen. Gruer meg litt. Men samtidig gleder jeg meg litt. Har aldri reist med fly før :0

Aldri  ?? O.o"

Nope. Jeg har som regel bare kjørt bil everywhere. Kan enda huske å ha kjørt fra bodø til mandal, så you know. Aldri flydd før.

Jeg skal heldigvis lande i Tromsø da, og ikke liksom super far off. Så blir ikke verdens undergang. Etter opplegget i tromsø tenkte jeg meg en tur til Oslo :o kanskje jeg sniker meg innom Desucon også :D

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20527 på: 01. jun, 2015, 20:38 »
Dumme pollen og dumme forkjølelse >n<
Har hatt vondt i halsen i hele dag og har ikke egentlig tid til å bli syk. Tror dessverre det er uunngåelig nå.
Oh well, bare å fylle lagrene med te, Doc og halspastiller

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20528 på: 01. jun, 2015, 21:22 »
Snåle kanin,vært hos ei venninne en del,kaninen klikker helt så fort du ikke klapper på henne. Ble sur over at jeg satt med mobilen å så på YouTube istedenfor å klappe henne på hodet.
you are only confined by the walls you build yourself.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20529 på: 01. jun, 2015, 23:43 »
Fått et par stk flere commissions enn jeg klarer å holde styr på i hodet, så jeg laget meg trello. This makes me happy. :3

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20530 på: 02. jun, 2015, 08:32 »
vell i dag bestemte skolepcen for å ta kvelden så jeg måtte senne den til IT og jeg pleier og bruke skole pcen som privat pcen så jeg har ganske masse på den vell får håpe dem ikke sletter noe

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Din status!
« Svar #20531 på: 02. jun, 2015, 12:14 »
Chiller litt på sofaen i dag med musikk og speedsolving. Godt med en fridag innimellom.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20532 på: 02. jun, 2015, 14:36 »
KNE SOKKER >:V

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20533 på: 02. jun, 2015, 15:17 »
sitter i tromsø nå. Har ikke noe å gjøre annet enn å sose på laptoppen. Mulig jeg tegner noe bullshit senere. Siden jeg er på laptoppen og ikke er på min vanelige jobbsted så burde jeg egentlig ikke gjøre store commissions etc. EGENTLIG vil jeg ikke stresse med commissions mens jeg er på dette oppholdet her.

Er også veldig sliten. I morgen får jeg vite hvor og hva som er på treningsrommet her er.


edit: har bestilt flyreise og bilett til desucon. Da er det vel egentlig bare å glede seg >w<
« Siste redigering: 02. jun, 2015, 18:10 av Skyee »

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20534 på: 02. jun, 2015, 22:15 »
Gi meg en ordentlig leilighet :u
Bor hos bestemor atm.
Ser etter bofellesskap constantly tilfelle jeg blir hevd ut herfra også (fikk ikke lov å bo hos foreldre mer)
you are only confined by the walls you build yourself.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20535 på: 03. jun, 2015, 10:03 »
våknet rundt 9 og la meg igjen og hadde den koseligste drømmen på lenge selv om den sluttet litt dumt, ble jeg sykt lei for at jeg våknet :c kan jeg ikke bare leve inni den drømmen for alltid.

stikker snart på skolen så fort jeg føler meg litt bedre i magen. fikk enda en skole oppgave og jobbe med i går...

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20536 på: 03. jun, 2015, 14:38 »
Var en tur innom gamle gamle skolen på besøk. viste seg att det var 10 år siden jeg gikk der(good old days 8)).
Mye som har skjedd siden sist jeg var innom. appåtil så har dem solgt båten å :( jeg fikk 5+ i praktisk sjømannskap faget, Var jo seffølgelig artig å kjøre rundt med 35t båt opp og ned elva :D.

men jaja, morro å mimre litt tilbake til gamledager. :P

Men nå, nå tenkte jeg att jeg skulle lage mat for deretter leggge seg. Sto jo tross alt opp kl 2 i natt :P
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20537 på: 03. jun, 2015, 15:14 »
>3< gleder meg til å få fursuita i helgen... prøve nye ting. <3
men jaja =) koselig at Sarah er her o3o tar seg tid å venne seg til det. men det går nok bedere for hver dag. x3 <3
*fluffies!*
venter ennå på nye refsheeten til storesøstra til Tora, Alula <3 gleder meg veldig til henne kommer fram i farger <3

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20538 på: 05. jun, 2015, 06:59 »
Går det ann å se til søren å bli frisk snart???????  Jeg mister alt av sosialt liv fordi jeg er syk siden panikk angsten blåser I om jeg vil ha et liv. Sitter der å glaner I taket I timer fordi jeg ikke kan snakke med folk før den gidder å roe seg. Men for søren da,har gått 2 uker,hvor lang tid skal det ta??????? Orker ikke vente,plager meg noe sinnsykt sinnsykt.
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20539 på: 05. jun, 2015, 08:29 »
Jeg er ganske dårlig i kroppen i dag :( kan hende at jeg skipper tur i dag...

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20540 på: 05. jun, 2015, 09:01 »
yey fikk skolepcen min til bake og dem har ikke slettet en ting men dem sa at de sender en faktura så da må jeg nok betale noe :( men det ganske rart for den sa at skjermen var knust men det hakke jeg fikk laget i glasset er der ennå

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20541 på: 05. jun, 2015, 10:08 »
har siste skoledag nu i dag.

bøkern e levert inn
pc får jeg beholde
egon neste stopp med klassen og der er det pizza.
etter egon er det hjem å dusje og skifte. deretter ut på rogers med isberget. blir sikkert en tur opp på Alfheim stadion førr å se gutan spille mot fjordårets seriemester Molde.

blir vel å feire med en del alkohol. så det gledes til i kveld

HEIA TIL
rererere i'm a tromso dragon. rawr

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20542 på: 05. jun, 2015, 18:51 »
Smådepper litt :-/ Har ikke særlig mange å snakke med i kveld, så er semi ensom xD

Litt tåpelig egentlig xD

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20543 på: 05. jun, 2015, 19:36 »
veit ikkje om eg her gal eller noke men
eg sitter no bare her i mine egne tanker og ser etter jobb runt oslo :P
vurderer å pakke tingene mine og flytte fra sotra (utenfor bergen)   er liksom aldri noke gøy som sjer her og regner altid :P
fristende å sende ein søknad til svensen eksos i fredrikstad og skaffe meg ein leilighet


MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20544 på: 05. jun, 2015, 20:06 »
veit ikkje om eg her gal eller noke men
eg sitter no bare her i mine egne tanker og ser etter jobb runt oslo :P
vurderer å pakke tingene mine og flytte fra sotra (utenfor bergen)   er liksom aldri noke gøy som sjer her og regner altid :P
fristende å sende ein søknad til svensen eksos i fredrikstad og skaffe meg ein leilighet


Ønsker deg hell og lykke! Jeg har søkt over 200 plasser i oslo nå, og har nå gitt opp :-/

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20545 på: 05. jun, 2015, 20:22 »
eg har liksom søkt etter jobb i bergens området no i 4 måneder uten lykke og ver hakke lei av å bare sitte heime og ikkje ha noke å gå til kvar dag   
skulle tru at det var ganske digg å ikkje ha jobb og få penger av nav men etter noken måneder så holder du på å gå på veggene
får sjekke opp i kordan det er å skaffe jobb som har noke med bil å jera runt oslo
fredrikstad virker fint :P   bedre ver en bergen   ca 1 time fra oslo 30 min fra svinesund :P

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #20546 på: 05. jun, 2015, 20:27 »
Farming farming farming. I hvertfall i dette spillet er det gøy XD

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #20547 på: 06. jun, 2015, 00:18 »
eg har liksom søkt etter jobb i bergens området no i 4 måneder uten lykke og ver hakke lei av å bare sitte heime og ikkje ha noke å gå til kvar dag   
skulle tru at det var ganske digg å ikkje ha jobb og få penger av nav men etter noken måneder så holder du på å gå på veggene

Nope. Det finnes ingenting moro med å være arbeidsløs :/
En av de få tingene jeg helst aldri vil oppleve igjen.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #20548 på: 06. jun, 2015, 02:56 »
eg har liksom søkt etter jobb i bergens området no i 4 måneder uten lykke og ver hakke lei av å bare sitte heime og ikkje ha noke å gå til kvar dag   
skulle tru at det var ganske digg å ikkje ha jobb og få penger av nav men etter noken måneder så holder du på å gå på veggene

Nope. Det finnes ingenting moro med å være arbeidsløs :/
En av de få tingene jeg helst aldri vil oppleve igjen.



Kunne vært digg i ny og ne da.Fri men samtidig får penger.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20549 på: 06. jun, 2015, 08:10 »
.....Så blir det antageligvis advokat pga trusseler etter jeg sa opp den leiligheten,jeg vil ikke bo der,men folk klarer ikke respektere det,tbh jeg vil heller bo i naboens garasje! De kan ikke true med umyndigjøring pga feildiagnosering og trakasere meg slik. Vet det står at slikt ikke kommer igjennom, men jeg blir redd live mitt for vil ikke leve slik og vet godt at noe kan skje om jeg må.
you are only confined by the walls you build yourself.