Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812025 ganger)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #275 på: 30. jan, 2010, 03:32 »
Har det ganske så fint jeg nå :3 Er glad i pusen min og gleder meg til furmeet i morra^^ Sånn som helger skal være! Now I just need some peace of mind.

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #276 på: 30. jan, 2010, 10:04 »
Akkurat nå er eg veldig spent... Skal på min første MTG prerelease :D Kjenner desverre ingen der, men håpar det går bra :P
Og seinare i dag skal eg ha besøk av ein venn som skal sove over  [ureshii] Helg ♥

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #277 på: 30. jan, 2010, 12:09 »
Akkurat nå er eg veldig spent... Skal på min første MTG prerelease :D Kjenner desverre ingen der, men håpar det går bra :P

Magic: the Gathering?

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #278 på: 30. jan, 2010, 16:53 »
Akkurat nå er eg veldig spent... Skal på min første MTG prerelease :D Kjenner desverre ingen der, men håpar det går bra :P

Magic: the Gathering?
Ja?  ;D Nå har eg det veldig bra, sidan eg har gjort det!

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #279 på: 30. jan, 2010, 23:15 »
jeg har det bare bra nå. har godt tur med hunden og ser på tv spist stor middag

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #280 på: 01. feb, 2010, 09:47 »
Nå var helgen slutt, ja. Det kjennes, om jeg kan få si det på den måten. x_x

Jeg har hatt en helt fantastisk helg! På fredagen lå jeg bare og slappet av, sånn egentlig. Duppa av ganske fort, ettersom vi hadde en veldig stressende uke. Tre prøver og en random engelskfremføring. Det var stygt. Oh well. Det var godt med helg. <3

Ellers, så har jeg bare spillt litt Ps3, har lasta ned Final Fantasy VII på den, og det er awesome. Anbefales! På lørdagen så dro jeg til Hanna, hun er awesome. Ikke så ofte jeg ser henne desverre, siden hun bor langt borti Roflesund aka Ålesund, noe som er veldig slemt. :c Oh well, det var kos. Vi var ute på akebrett og diverse, men jeg hadde ikke utebuske så jeg ble iskald. Spesielt på beina, og det er jeg ennå for å være ærlig, haha. Sikkert fordi hun og broren hennes var så slem at de snøbaska meg. FLERE GANGER. xD Så dro vi inn og så på film, andre serier, snakket om alt og ingenting, lo litt og sånt. Slik som vi alltid pleier å gjøre. Det som er så kos med Hanna, er at hun forstår alt jeg mener og sier, og omvendt. It's magic, lawl. Sååå, i går dro jeg hjem fra Hanna, når hun tok bussen tilbake til Ålesund. Stygge bussjaføren ville ikke åpne døra til meg, sånn at jeg måtte gå helt frem når jeg satt bakerst. ._.

Og seff, når jeg snudde meg og var ute, åpnet han døra bak. Haaha, for en kødd. >:c Og når jeg kom hjem, satt jeg bare å skissa litt og sånn. Snart ferdig med en art-trade med Annette/Queenen, whee. n_n Også jobber jeg på to avatarer på MSN og to-tre gaver til valentines. Herregud, jeg tror jeg skal dø på meg. xD MYE Å GJØRE ASD. Jeg blir veldig fornøyd med Lasse sin valentinsgave, da. Han er søt forresten. <3 :3 Sååå.. Hadde jeg en liten diskusjon med en fyr på MSN i går, haha. Jeg måtte le. x3 Menmen. Jeg skal ikke legge detaljer offentlig.
Hm, så snakket jeg mye med Lasse i går, det var så kos. Vi webcammet en del, haha. Det var awesome. XD Han er sånn sykt slem forresten, men det er noe av det jeg liker med han. :D <3

Oh well. Bussen i dag var sykt, sykt frekay. Nei, seriøst. Det var. o_O
Bussen i dag var glovarm siden den hadde på varmovenene for fullt, og sånn.. fire-fem ganger på hele den lange turen til skolen (på en time), så kjente jeg plutselig noe ISKALDT over kroppen min, selv om vifta i taket på bussen var av. Alle vinduene var lukket også, og den åpnet ikke døren. Det var helt sykt. Så ble det varmt igjen, og slik holdt det på. Så får jeg plutselig lyst til å gå av bussen, som om jeg visste noe kom til å skje, eller noe i den duren. Iaff så ville jeg bare VEKK, fikk en sterk trang til å komme meg vekk derifra.
Vet dere hva som skjedde fem minutter etterpå? ..
I bussen henger det et sånt.. Skilt eller hva jeg skal si, som viser hvor bussen skal. Det falt rett ned i hodet på bussjaføren. Nei, jeg kødder ikke. Det falt ned, og deiset til han rett i hodet. Han ble jo satt ut, og bussen holdt på å velte, sånn halveis til Molde. HELDIGVIS gikk det bra, han fikk kontroll over bussen og lot bare skiltet henge i ruta. Han så jo, så.. Jeg filmet, siden jeg ikke fikk til å ta bilde, men det er bare av at det er foran ruta på bussen. Men det var helt sinnsykt. Jeg ble nesten redd. o_O Aldri opplevd noe sånn før. Jaja, litt gøy også da, på en annen måte. xD

Sååå.. Jeg lever jo enda, så nå sitter jeg på skolen, med en blanding av trøtthet og reddhet, fortsatt litt satt ut av dagens episode. Jeg regner med det er en tilfeldighet, men det var nesten litt rart. x3 Læreren kommer tilbake nå snart, så da må jeg nok stikke. Vi har geografi, noe som er veldig.. ukult. |D Neimen, jeg er så LEI. LEILEILEI D:
Jeg vil bare ha vinterferie nå, jeg gleder meg noe sykt.  

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #281 på: 01. feb, 2010, 10:38 »
DU er slem. >:3 Jeg er slem du lissom... pfft, jeg er englebarn i forhold til deg. >w>

Og det var awesome det du opplevde på bussen. 8D Litt skummelt også da, med tanke på at du kan ha kommet til skade. D: Da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. ;-;

Jeg har hatt noen sånne opplevelser også. Ene var her om dagen faktisk. En kompis furry av meg i USA har sendte meg en forsinka julegave her om dagen, som var en dritsøt reve-plushie. Den var søt ;u; Men det som var greia var at når jeg lukta på den så minnet lukta meg merkelig nok om sånne lego Bionicles, sånne roboter. Det lukta ikke plastikk eller noenting, lukta bamse, det bare random minna meg om det. Og når jeg fortalte det til han ble han helt "O.o;;; how..." og jeg skjønte ikkeno. Så fortalte han at før han hadde sendt den til meg hadde han hatt bamsen sittende oppå en Bionicles eske...

Haha, da følte jeg meg awesome. 8D

Nå har jeg det helt greit. Ikkeno jobb etter skolen i dag og det er elsk. <3 Skal jobbe med valentines gaven(e) til Puma tenker jeg, er sirka halvveis så jeg har god tid da. OGSÅ SKAL JEG SPILLE MASS EFFECT 2! Å herregud så deilig det spillet er. ;u; Det er så sinnsykt awesome. fffff, jeg får ikke sagt det nok. xD

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #282 på: 02. feb, 2010, 10:40 »
Spent, både i form at jeg gleder meg og gruer meg. Hotelbooking til Anthrocon åpner klokken 15.00 i dag.
Heldigvis har jeg morgenvakt så jeg er ferdig klokken 14.30.
Hotelprioritering er skrevet ned, visakortet er fylt opp og datoer er bestemt.
Når dette er unnagjort kan jeg fikse flybilletter og diverse smårusk.

Er godt vant med å reise/ordne reiser, men underbevistheten liker alltid å "forberede" seg på hinder.



Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #283 på: 02. feb, 2010, 11:05 »
*Snuuufs*

Akkurat nå tror jeg at jeg holder på å bli syk, håper iaff det siden jeg ikke ble det i jula eller noe. Så slipper jeg å være forkjøla mer i vinter. xD Kulda kom som et sjokk i går, helt sikkert derfor. Ikke så ille da, bare nesen som renner. Sykt plagsomt, gah. >:c

Ellers så hadde vi dans i gymmen i dag. Lage sin egen dans og fremføre. .. såååå jeg skulka. Sammen med halve klassen. XD De fikk seg det sjokket når de skulle fremføre, fordi at de trodde de slapp. .. De endte opp med å fremføre en helt mongodans, som innebærte å.. spanke og ri på hverandre. Jeg trodde jeg skulle dø på meg. x3 *snufs*
fff, jeg er lei av å snufse nå. D8 Også er jeg sulten. Skal ned å kjøpe meg en milkshake eller smoothie, har med meg baguetter til skolemat. <3

Vi har naturfag nå, vi har om kloning. Skal skrive noe online-greier. Men jeg har ikke ork på grunn av snufsinga mi. x3 Bare et kvarter igjen nå, til det er skolemat. Whey. <3 Også jo, vi skulle sette opp et program for en gymtime vi skal arrangere, jeg og ei anna jente på media og en gutt i klassen min. Så skulle vi tegne aktivitetene. XD Jeg endte opp med å snu de helt på hodet. Sånn at det såg ut som planen var at de skal drepe hverandre og lignende. Får håpe læreren ignorerer de. >w>

Oh, vi har engelsk i dag. Bare en halvtime, men likevel. DET ER PAIN. ..spesielt når hun risikerer at jeg mister bussen min med fem føkkings minutter. ;n; *hatepå lærer* Tenkte å spørre om jeg får gå fem minutter før fordi jeg skal ett eller annet, men vetikke.. Får ikke fravær, men. XD Får no sjå.

*snuuufs*
Såå.. Jeg har det fint. Er trøtt og overlever via ebuddy nå. *Sitte å snakke med folk* det er awesome. :3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #284 på: 02. feb, 2010, 12:13 »
Oh, vi har engelsk i dag. Bare en halvtime, men likevel. DET ER PAIN. ..spesielt når hun risikerer at jeg mister bussen min med fem føkkings minutter. ;n; *hatepå lærer* Tenkte å spørre om jeg får gå fem minutter før fordi jeg skal ett eller annet, men vetikke.. Får ikke fravær, men. XD Får no sjå.

Urk. Husker jeg hadde noen sånne på videregående. Høgskolen var det plutselig slutt på møteplikt (dvs. ordentlig ansvar for egen læring). Hvor lenge må du vente hvis du mister bussen?

Uansett, god bedring og pass opp for magesjauen :)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #285 på: 02. feb, 2010, 12:23 »
Om jeg mister den bussen, må jeg vente en og en halv time. Det som er ille. Hadde jeg måtte ventet en halvtime, hadde jeg brydd meg fint lite, men nesten to timer er mye fritid, særlig når bussen min tar en time hjem også. D:

Jo takk, satser på jeg holder meg frisk hele tiden, men. :3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #286 på: 02. feb, 2010, 15:30 »
Om jeg mister den bussen, må jeg vente en og en halv time. Det som er ille. Hadde jeg måtte ventet en halvtime, hadde jeg brydd meg fint lite, men nesten to timer er mye fritid, særlig når bussen min tar en time hjem også. D:

Jo takk, satser på jeg holder meg frisk hele tiden, men. :3

Usj. Litt dådyr øyne og et uskyldig smil burde få overtalt læreren til at du kan stikke 5 minutter før.
Hvis ikke det hjelper... samme taktikk bare høyere opp på rangstigen.

Egen oppdatering:
I has reservation. 1 mannsrom med kingsize bed på Westin. [ureshii]
Kort fortalt er dette hovedhotellet og hvor mesteparten av aktivitene vil foregå.
Blir en furless visit, men moro skal jeg ha for det.

Da kan jeg endelig begynne med de siste bestillingene.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #287 på: 02. feb, 2010, 18:35 »
her går det bra ikke mye som skjer uka går sin vante gang

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #288 på: 02. feb, 2010, 22:21 »
Eg er glad, sidan eg nettopp har vore og trent :D kjekt å kjenna at dette faktisk nyttar :3 *venta på større kropp*

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #289 på: 03. feb, 2010, 00:14 »
Eg er glad, sidan eg nettopp har vore og trent :D kjekt å kjenna at dette faktisk nyttar :3 *venta på større kropp*

hehe:-) det er jo godt å kjenne. man blir slitten men det er vært det

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #290 på: 03. feb, 2010, 14:22 »
Jeg har det passelig nu.
Jeg er hjemme fra skolen, ble forkjølet. Wooh. Satser på at jeg blir frisk snart, så nå drikker jeg kakao og te som om det stod om livet. x3
Drukket foreløbig to kopper kakao, en kopp te og en kopp med varm melk og honning siden klokka var elleve. Jeg føler meg flytende og varm, haha. Mamma er litt delvis irritert fordi jeg er hjemme fra skolen, egentlig. Hun liker det ikke. Ikke jeg heller, men er man syk, så er man syk. Jeg kaldsvetter og har feber, isj. Ikke behagelig. ._.'

Men for å se det på den lyse siden, så blir jeg nok frisk til vinterferien. C: Det er win. For øvrig, så har jeg begynt å like Firefox igjen. Før så klikka den støtt og stadig hos meg, men nå funker den fint igjen. me får sjå. Dessuten har jeg awesome Totoro-theme på den. :'D
Oh well. Jeg sitter og prøver å gjøre lekser, men det går ikke så bra med en katt som insisterer på å plage meg. xD Den biter, klorer, flyr på meg og what not. Den er hevngjerrig. Den bare leker, men den tar hevn på samme tid, fordi jeg tok den ned fra vinduskarmen. Stakkars hendene mine. x3

Ellers, jeg sitter ogs er på Scrubs. Det er kos. Ligger på sofaen med dyne, pute og en kopp te. Mamma skulle ut å kjøpe vitaminbjørner eller noe til meg. Også har jeg snytefilla mi fullt tilgjengelig, haha. Jeg føler meg så hjelpesløs. xD Huff..
Får se om jeg får meg til å gjøre ferdig den filmannmeldelsen nå, jeg hater filmannmeldelser. Spesielt når den må være så sinnsykt detaljert. >:c

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #291 på: 03. feb, 2010, 16:08 »
Jeg har det passelig nu.
Jeg er hjemme fra skolen, ble forkjølet. Wooh. Satser på at jeg blir frisk snart, så nå drikker jeg kakao og te som om det stod om livet. x3
Drukket foreløbig to kopper kakao, en kopp te og en kopp med varm melk og honning siden klokka var elleve. Jeg føler meg flytende og varm, haha. Mamma er litt delvis irritert fordi jeg er hjemme fra skolen, egentlig. Hun liker det ikke. Ikke jeg heller, men er man syk, så er man syk. Jeg kaldsvetter og har feber, isj. Ikke behagelig. ._.'

Men for å se det på den lyse siden, så blir jeg nok frisk til vinterferien. C: Det er win. For øvrig, så har jeg begynt å like Firefox igjen. Før så klikka den støtt og stadig hos meg, men nå funker den fint igjen. me får sjå. Dessuten har jeg awesome Totoro-theme på den. :'D
Oh well. Jeg sitter og prøver å gjøre lekser, men det går ikke så bra med en katt som insisterer på å plage meg. xD Den biter, klorer, flyr på meg og what not. Den er hevngjerrig. Den bare leker, men den tar hevn på samme tid, fordi jeg tok den ned fra vinduskarmen. Stakkars hendene mine. x3

Ellers, jeg sitter ogs er på Scrubs. Det er kos. Ligger på sofaen med dyne, pute og en kopp te. Mamma skulle ut å kjøpe vitaminbjørner eller noe til meg. Også har jeg snytefilla mi fullt tilgjengelig, haha. Jeg føler meg så hjelpesløs. xD Huff..
Får se om jeg får meg til å gjøre ferdig den filmannmeldelsen nå, jeg hater filmannmeldelser. Spesielt når den må være så sinnsykt detaljert. >:c


hei du får ha en god bedring. Ja det er ikke noe morsomt å skrive det. vanskelige greier. får litt tid til det men er jo deilig være på nette også slappe av med varm drikke.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #292 på: 03. feb, 2010, 20:31 »
Har det fint sånn sett. Holderbpå med buster (fursuiten). Sitter på iPod for jeg har pc  fri dag xD meeen jeg eier muttern litt. Ser tv mens jeg limer. Skal snart starte på feetpawsene :B

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #293 på: 03. feb, 2010, 22:40 »
Har det fint sånn sett. Holderbpå med buster (fursuiten). Sitter på iPod for jeg har pc  fri dag xD meeen jeg eier muttern litt. Ser tv mens jeg limer. Skal snart starte på feetpawsene :B
Wait, what?

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #294 på: 04. feb, 2010, 10:28 »
I dag dro jeg meg på skolen, whee. Vi har engelsk, det er dritkjipt. >_< Spseielt når vi skal skrive artikkel om noe helt uintressant, og læreren står bak oss for å følge med på hva vi gjør. Srsly. >:C Men jeg har det fint, da.
Snart helg, det blir win. <3
På søndag er det bare to uker til, herregud. o_o
Det er litt sykt å tenke på. Jeg jobber på et par tegninger også, en Shout it Out (google på deviantART) og en valentinsgave. :3
Men trenger andre fonts enn de Photoshop har. De er så ensformige. xD

Oh, jeg stod på skoledoen i sted og da kom jeg til å tenke på en kjempefin sang jeg ikke har hørt på evigheter. Den er på Shrek. :3
I need some sleep - Eels. Den er så sinnsykt pen. *sitte å nynnepå* Jeg vil syngeee. xD Stygge skole må slutte snart. .. og wtf, når jeg skrev det, sang en i klassen "Syyyng, syngsyngsyyyyng~"
.. Haha. No way.
Og jeg kjenner allerede at jeg begynner å bli i bedre form igjen. n_n Halsen har gitt seg, bare snufsing og hodepine og sånn igjen. Blir nok like fort frisk som jeg ble syk, ser det ut til. Whey. :'D
Men nå kom læreren, så jeg burde vel egentlig bare stikke før hun merker jeg er på norpaws. ..siden jeg eeegentlig ikke skal sitte her og skrive på norpaws. >w>


lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #295 på: 04. feb, 2010, 10:37 »
Nå har jeg det greit. Sitter og gjør kjedelige oppgaver til kjedelige kilder i historie. Norge i mellomkrigstiden... guh x_x.. Norge i krigstiden er myye mere spennende. 8D ...menne jeg ble plutselig litt engasjert gitt. Whoo!

Jaja, vi får bruke internett og alt mulig da så jeg kan gjøre det i mitt eget tempo. OGSÅ SKAL JEG IKKE JOBBE I DAG! *få lyst til å spontan-kysse noen... you know who you are |D* Og hoiii, nå om dagen har jeg maaange prosjekter i gang. xD Takket være mine små-hypre tendenser. Her, jeg skal liste dem opp for dere.

Spill jeg har som jeg ikke har blitt ferdig med.
- Mass Effect 2
- Dragon Age origins
- STALKER Shadow of chernobyl
- Gothic 3
- Borderlands
- Fable 2
- Red Faction Guerilla
- Assassins Creed 2
- Unreal Tournament 3
- Fallout 3
- GTA IV

Tegninger
- Valentinsdag gave
- Mass Effect Armor concept art
- Tegning til en kompis
- SECRIT
- SECRIT

Diverse
- Teoriprøve (førerkortet generelt)
- Intervju til mediefag
- Valentinsdag gave
- Sende kontrakt til høyskole
- Rydde og støvsuge rommet
- Evt. helt sikkert mye mer som jeg har glemt bort for øyeblikket. xD

Jaja, uansett så er det fortsatt digg å være meg om dagen. ;u;
« Siste redigering: 04. feb, 2010, 10:46 av Lasi »

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #296 på: 04. feb, 2010, 12:34 »
Akkurat nå så sitter jeg på skolen og har studie tid/"no one does a thing" time.

Kjeder meg men eller har jeg det vell bra.
endelig ble det kaldt igjen og snøen er ikke slush...Yeay [cool]
Savner frostrøyken da...men ja ja...

Må også huske å få bestillt de tog bilettene i dag  [eek] er jo bare ca 2 uker til vinterferie "yeay"

Olly~ [cool]
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #297 på: 04. feb, 2010, 15:26 »
Har det fint sånn sett. Holderbpå med buster (fursuiten). Sitter på iPod for jeg har pc  fri dag xD meeen jeg eier muttern litt. Ser tv mens jeg limer. Skal snart starte på feetpawsene :B
Wait, what?

ipod failer.
uhm, jeg hadde ikke lov å bruke PC den dagen :B

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #298 på: 04. feb, 2010, 16:21 »
Har det fint sånn sett. Holderbpå med buster (fursuiten). Sitter på iPod for jeg har pc  fri dag xD meeen jeg eier muttern litt. Ser tv mens jeg limer. Skal snart starte på feetpawsene :B
Wait, what?

ipod failer.
uhm, jeg hadde ikke lov å bruke PC den dagen :B

hehe:-) det er kjeddelig da:-( det er ikke altid like lett foreldre bestemmer husker det godt. men snart bestemmer du selv hehe:-)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #299 på: 04. feb, 2010, 16:35 »
Foooooooooooood....
Reserven har blinket på rødt i minst en time.
**Stapper i meg en yogurt så jeg orker å lage middag**

Much better.