Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812607 ganger)

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21675 på: 23. jan, 2016, 12:43 »
Da har dragen endelig kommet fram til Bergen sitter på tittlestad hos en venn av meg. Bare å Gjøre seg klar til en god bryllupsfest. I kveld
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21676 på: 23. jan, 2016, 19:49 »
Vært en tur borte på Vinderen i Oslo og kjøpt denne tassen, 2009 VW Scirocco! [w-happy]

Må vente til mandag med å hente pga. omreg, gleder meg som en unge. :3

Endelig fått gjort opp for tabbekjøpet av alfaen for et par uker tilbake.

OOOH gratulerer :D Alltid gøy med ny bil :')
---
Jeeeeeg tok tatovering i går. Hos en lærling. Dette var hennes tredje tatovering. Det var veldig spennende, veldig hyggelig, tok sikkert fire timer lenger enn det skulle men resultatet ble dritfint. :D Nå må jeg bare bestemme meg om den skal skyggelegges eller fargelegges eller ja.

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21677 på: 23. jan, 2016, 19:51 »
Vært en tur borte på Vinderen i Oslo og kjøpt denne tassen, 2009 VW Scirocco! [w-happy]

Gratulerer. Det er en bil ^^

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21678 på: 23. jan, 2016, 22:02 »
Jeeeeeg tok tatovering i går. Hos en lærling. Dette var hennes tredje tatovering. Det var veldig spennende, veldig hyggelig, tok sikkert fire timer lenger enn det skulle men resultatet ble dritfint. :D Nå må jeg bare bestemme meg om den skal skyggelegges eller fargelegges eller ja.

Well?! Du kan ikke si sånt og ikke poste bilde!

Har vært ute en tur første gang på en uke etter en bilulykke jeg var med i forrige helg. Pjuh, det var fint å røre seg igjen, men kroppen har en del igjen før den blir frisk kjenner jeg.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21679 på: 24. jan, 2016, 01:35 »
Jeeeeeg tok tatovering i går. Hos en lærling. Dette var hennes tredje tatovering. Det var veldig spennende, veldig hyggelig, tok sikkert fire timer lenger enn det skulle men resultatet ble dritfint. :D Nå må jeg bare bestemme meg om den skal skyggelegges eller fargelegges eller ja.

Well?! Du kan ikke si sånt og ikke poste bilde!

Har vært ute en tur første gang på en uke etter en bilulykke jeg var med i forrige helg. Pjuh, det var fint å røre seg igjen, men kroppen har en del igjen før den blir frisk kjenner jeg.


Boom.

Also, Zef? Die Antwoord?

Og damn, bilulykke? God bedring D:

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21680 på: 24. jan, 2016, 14:02 »
Sitter på flyplassen i Bergen og er på vei hjem til nord. Håper virkelig at flyet mitt ikke er så forbanna forsinket siden jeg må på jobb igjen i  morgen klokken 6:45. Og jeg reiser i en furry t-sjorta som da sier "im av furry get used to it "
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21681 på: 24. jan, 2016, 21:02 »
Deilig følelse når Mattilsynet kommer med to folk fra dyrevernnemnda og skal sjekke hvordan katta har det, etter at vi hadde blitt anmeldt (trolig av naboen) om at vi behandlet katta dårlig og lot den være ute natt og dag. De kommer og ser at katten vår har det ganske bra og at den har frihet til å gå ut når hun vil. Eneste gangene naboen ser katten vår er når hun er ute og røyker.. e.e Snakk om å skaffe seg informasjon før man anmelder folk da.

Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21682 på: 24. jan, 2016, 21:46 »
Boom.

Also, Zef? Die Antwoord?

Og damn, bilulykke? God bedring D:

Dødsfin så langt iaff!

Og yess, og ty c:

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21683 på: 24. jan, 2016, 21:51 »
OOOH gratulerer :D Alltid gøy med ny bil :')


Gratulerer. Det er en bil ^^

Tusen takk! ^^
Gratulerer selv med tatovering. c:

~

Sliten etter helg med mye morro, synd at det er mandag i morgen men men får prøve å se positivt på det.

Bare en uke igjen på jobb før jeg begynner på nytt sted, exciting stuff.

FurAffinity          DeviantArt


Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #21684 på: 24. jan, 2016, 21:53 »
Jeg har deaktivert alle kontoene mine.
Ønsker å takke alle som har fulgt og støttet meg gjennom årene. Farvell.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #21685 på: 24. jan, 2016, 21:57 »
Jeg har deaktivert alle kontoene mine.
Ønsker å takke alle som har fulgt og støttet meg gjennom årene. Farvell.

?? Skjer

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21686 på: 25. jan, 2016, 00:31 »
Har ikke vært her på en stund.

Æsj har bursdag i morgen. Blir 18, er ikke så veldig klar for det. Kommer nok ikke til å feire det. Føler neg bare så....umoden? Uvoksen? Jeg har ikke peiling på noe i voksenlivet. Jeg vet jeg bare blir 18, og har tid på å lære, men alikevel. Har i det minste jobb da, så det er jo noe?

Føler meg veldig ensom. Savner noen å være glad i. Men alle som er interesserte i meg er ekle, slemme og drittsekker alle sammen. Må være noe galt med meg siden jeg bare tiltrekker meg sånne mennesker. Dumpet nettop en etter bare 3 dager fordi det viste seg at han ikke var den han lot som om han var. Og nå lar han meg ikke være i fred. Jeg skjønner ikke hvordan alle jeg har vært sammen med (utenom en) har vært drittsekker. Er ikke sånn at jeg går etter en spesiell type, de har alle vært veldig forskjellige.

Vurderer nesten å skaffe meg et kjæledyr for å få litt kjærlighet i livet. Har gode venner, men trenger mer nærhet.
« Siste redigering: 25. jan, 2016, 00:36 av Paya »

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #21687 på: 25. jan, 2016, 01:38 »
Jeg har deaktivert alle kontoene mine.
Ønsker å takke alle som har fulgt og støttet meg gjennom årene. Farvell.

Noen som bor nærme Ziggy som kan ta en tur innom han ASAP? :-/

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #21688 på: 25. jan, 2016, 03:06 »
Jeg er ok

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21689 på: 25. jan, 2016, 18:59 »
hotell for desucon 11 er bestilt. og fursuiten blir å være ferdig til da. *gla drage* så da håper jeg å se en del kjentfolk ihvertfall
rererere i'm a tromso dragon. rawr

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21690 på: 25. jan, 2016, 19:57 »
Driver ennå med Art-trades, må gjøre 2 ferdig i morgen c:

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21691 på: 27. jan, 2016, 18:28 »
Gratulerer med dagen til megselv. Tilbrakte dagen på jobb. Gjør meg ingenting, ifjor var jeg syk hele bursdagen min. X3
Skjedde ikke noe spesielt i dag, which is fine too. Skal finne meg en god middag på butikken og kanskje litt godt. :3

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21692 på: 27. jan, 2016, 22:56 »
Gratulere med dagen Atrox  [w-happy]!

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21693 på: 28. jan, 2016, 19:25 »
Suuuuuper Glad, :D Ny leilighet Wuut wuut XD
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21694 på: 28. jan, 2016, 20:50 »
Da har pusen min på 13 år vært sin siste tur hos dyrlegen. Kommer til å bli veldig tomt her uten deg.

Sov godt Malergutten <3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21695 på: 28. jan, 2016, 20:53 »
Da har pusen min på 13 år vært sin siste tur hos dyrlegen. Kommer til å bli veldig tomt her uten deg.

Sov godt Malergutten <3

Kondolerer :c Det var en veldig fin katt.
FurAffinity          DeviantArt


Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21696 på: 28. jan, 2016, 22:55 »
Da har pusen min på 13 år vært sin siste tur hos dyrlegen. Kommer til å bli veldig tomt her uten deg.

Sov godt Malergutten <3

Kondolerer. Alltid leit når sånt skjer
rererere i'm a tromso dragon. rawr

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Din status!
« Svar #21697 på: 29. jan, 2016, 01:32 »
Gjengen jeg står på brett med for tiden pusher og backer hverandre til grensene sprenger. Hatt en konge sesh i vassfjellet og tatt min første bs 540 på svart hopp i dag, jeg er i sykeste ekstase, og på tirsdag var det bare så vidt jeg turte å hoppe på det.(skal sies det har blitt øvd mye på mindre hopp på forhånd) En annen tok bs cork 540 på samme hopp, uten å ha gjort cork før og en annen gjorde sin første frontflip(på et slikt str hopp). Har alltid vært fascinert av folk som gjør spins på big jumps, og jeg har ikke ord som beskriver hvor unreal følelse jeg har atm. Har også alltid respektert grensene mine og ikke pushet for mye, men i dag skjedde det noe med selvtilliten(kan ikke takke folkene rundt meg nok). En flere års lang drøm jeg trudde skulle forbli en drøm har blitt til virkelighet, og jeg har aldri før følt meg så levende som nå. Frister og takke Gud for at jeg lever og fikk oppleve denne følelsen. Ellers drar jeg til Marokko på to ukers surfekurs og yoga med samme gjeng på lørdag, og ser frem til spennende dager. Hvis du vurderer folkehøyskole ikke nøl! det skjer noe med en personlig. Beklager for så selv opptatt/''skrytete'' innlegg, men jeg er nesten på gråten av happiness og måtte konvertere innsiden min til ord somehow and somewhere
« Siste redigering: 29. jan, 2016, 01:35 av SidikiWolf »

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21698 på: 29. jan, 2016, 02:35 »
 Vi har vel såpass takhøyde her inne at vi kan tillate hverandre å være litt høyt oppe når man har fått til noe regner jeg med, så det går nok greit!  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21699 på: 29. jan, 2016, 02:40 »
Da har pusen min på 13 år vært sin siste tur hos dyrlegen. Kommer til å bli veldig tomt her uten deg.

Sov godt Malergutten <3

Da må jeg få kondolere med pusen!    :( Alltid tungt å miste dyra sine, beste medisinen er å få seg en ny en - man glemmer ikke smerten av den en har mista men man har iallefall en ny venn å trøste seg med!
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau