Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812626 ganger)

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22025 på: 11. mai, 2016, 11:19 »
Gleder meg til å kunne sove lengre enn å stå opp klokka 5 om morgenen. Blir vel å stå opp tidlig regner jeg med
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22026 på: 11. mai, 2016, 11:40 »

Kunne vært verre. Sist jeg hadde sånt på skolen ble jeg bare sulten.
"Det brukes som mat, det brukes som mat og det brukes som mat... hmm... når er det lunsj?"
Lunsj var ikke akkurat det første jeg tenkte på når timen var ferdig


Jeg hadde spydd.................
;m; U oki hun  ? Agh!!!! I wish I could go to ur house and giv u a huug!
Overlevde heldigvis, veldig glad for at vi ikke skal gjøre det mer ^u^
The raccoons will rule the world! But first we nap

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22027 på: 12. mai, 2016, 00:21 »
Skrev en lang kommentar til en cringevideo med masse argumenter og synspunkter. Ferdig og skulle til å poste da jeg innså at det egentlig er null poeng i å prøve å forklare ting til idioter på nettet, fordi de ikke er interessert i å lære det. Hadde mest sannsynlig bare fått troll svar og aggressivt tull tilbake. Tror det er litt av grunnen til at så mange fandoms blir sett på som cringy, fordi de som roper høyest ikke er de beste representantene, og de som faktisk har litt fornuft har innsett at diskusjoner og forsøk på opplysning via eks. youtube og tumblr er meningsløse uansett.

Så spør jeg meg selv hvorfor jeg i det hele tatt ser på den videoen. Jeg kan jo egentlig bare fortsette med mine ting og ikke bry meg om bullshit i kommentarfeltet på youtube da. I'll be over here doing my stuff. So long, and have fun suckers xD

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22028 på: 12. mai, 2016, 08:12 »
Så, da har man bestilt time til EU kontroll, time til hundemassasje for Vinny og er straks klar til å stikke til tannlegen.
Eneste enn må få til i de nærmeste dagene er å få en frisør time også, håret er ikke klippet på et halv år og det begynner å merkes :P

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22029 på: 12. mai, 2016, 08:55 »
En av mine jobbsøknader har fått svar!

Og de spør om jeg er fortsatt interessert og ønsker å snakke med meg [ureshii]



Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22030 på: 12. mai, 2016, 22:46 »
gir opp å få lyd i pc,n, alt bare hengte seg etter jeg installerte nytt headesett. eneste som funker er lyd forsterker usb,n ,men den har så høy lyd at jeg kan ikke høre på musikk engang. Hadde faren min vært normal så hadde jeg kunnet ha på litt lyd, men er avhengig å ha alt  på det LAVESTE , selv det laveste er for høyt med den...

uten vanlig lyd er det bare å drite i å høre på musikk om faren min er hjemme.


Får jeg jobb stikker jeg....
uten vil jeg ikke ha leilighet tho
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22031 på: 12. mai, 2016, 23:01 »
gir opp å få lyd i pc,n, alt bare hengte seg etter jeg installerte nytt headesett. eneste som funker er lyd forsterker usb,n ,men den har så høy lyd at jeg kan ikke høre på musikk engang. Hadde faren min vært normal så hadde jeg kunnet ha på litt lyd, men er avhengig å ha alt  på det LAVESTE , selv det laveste er for høyt med den...

uten vanlig lyd er det bare å drite i å høre på musikk om faren min er hjemme.


Får jeg jobb stikker jeg....
uten vil jeg ikke ha leilighet tho

Høyreklikk på lydikonet i høyre hjørne, klikk på "playback devices", høyreklikk hvor enn du vill inni feltet på vinduet som popper opp, vær sikker på at "show disabled devices" er checked off, finn headsettet ditt på listen, høyreklikk og trykk enable.

Hvis den allerede er på, prøv å høyreklikk på "speakers", og så på "disable". Da må du også huske å gå inn igjen og trykke enable når du vil bruke høyttalerne dine, isteden for headset.

:^ ) hvis ikke det fungerer, så kan det hende du trenger driver til headsettet, eller kanskje ny driver til lydkort.

En klassekamerat hadde problemer med lyden hvor lyden ikke ville komme ut av høytalerne, og vi gjorde alt above men ingenting fungerte. Lyd kom ut av TVen though når hun kobla til HDMI. Hun måtte nok fikse nytt lydkort, hah.
« Siste redigering: 12. mai, 2016, 23:10 av Six »

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22032 på: 14. mai, 2016, 17:38 »
Skal male terassen vår. Da får jeg 200kr!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22033 på: 14. mai, 2016, 18:25 »
skulle egentlig ha rydda rommet, men så innså jeg at wildstar finnes.

Hmm.. kanskje jeg skal rydde... og dusje... jesus why did I wait so long with this.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22034 på: 14. mai, 2016, 18:33 »
Grilling med Kaos i dag c:

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22035 på: 14. mai, 2016, 19:53 »
En avslappet langhelg! Nyter starten med burgere til middag, og deretter skal vi se finalen i Eurovision  ^^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22036 på: 14. mai, 2016, 22:15 »
skulle egentlig ha rydda rommet, men så innså jeg at wildstar finnes.

Hmm.. kanskje jeg skal rydde... og dusje... jesus why did I wait so long with this.

som oppdatering: rydda og dusja! \o/ Ser på MGP nå og vurderer å drikke av den russiske champagnen jeg just fikk av papi <w<

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22037 på: 15. mai, 2016, 00:19 »
Gikk å la meg kl 9 fordi jeg var sliten, men så ble det så varmt at jeg våknet igjen nå. Får ikke sove mer heller selvfølgelig

Bluie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • Be proud of who you are
    • Vis profil
    • FA Profil
Sv: Din status!
« Svar #22038 på: 15. mai, 2016, 22:48 »
Aner ikke hva jeg skal gjøre i kveld, og finner ikke noe film/serie å se på -.-

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22039 på: 16. mai, 2016, 00:57 »
gir opp å få lyd i pc,n, alt bare hengte seg etter jeg installerte nytt headesett. eneste som funker er lyd forsterker usb,n ,men den har så høy lyd at jeg kan ikke høre på musikk engang. Hadde faren min vært normal så hadde jeg kunnet ha på litt lyd, men er avhengig å ha alt  på det LAVESTE , selv det laveste er for høyt med den...

uten vanlig lyd er det bare å drite i å høre på musikk om faren min er hjemme.


Får jeg jobb stikker jeg....
uten vil jeg ikke ha leilighet tho

Høyreklikk på lydikonet i høyre hjørne, klikk på "playback devices", høyreklikk hvor enn du vill inni feltet på vinduet som popper opp, vær sikker på at "show disabled devices" er checked off, finn headsettet ditt på listen, høyreklikk og trykk enable.

Hvis den allerede er på, prøv å høyreklikk på "speakers", og så på "disable". Da må du også huske å gå inn igjen og trykke enable når du vil bruke høyttalerne dine, isteden for headset.

:^ ) hvis ikke det fungerer, så kan det hende du trenger driver til headsettet, eller kanskje ny driver til lydkort.

En klassekamerat hadde problemer med lyden hvor lyden ikke ville komme ut av høytalerne, og vi gjorde alt above men ingenting fungerte. Lyd kom ut av TVen though når hun kobla til HDMI. Hun måtte nok fikse nytt lydkort, hah.


fikk pc,n til å funke, den krasja først ofc XD

Neste ting på lista er å finne noe musikk.
you are only confined by the walls you build yourself.

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22040 på: 16. mai, 2016, 07:58 »
Vanligvis er det niesen min som vekker husholde når hun overnatter her, men idag vekket hunden oss opp for hun måtte på do.



Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22041 på: 16. mai, 2016, 13:36 »
egentlig så var planen å bare ta seg et par glass champagne og se film med ei vennine, men så kommer ei til og bare "SHOTS SHOTS SHOTS".

så jeg bare døde i går. Ble jævlig full. Rip hodet mitt.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22042 på: 16. mai, 2016, 15:13 »
Skulle liksom dra til byen på 17. mai, møte folk og stuffs. Så har jeg klart å bli sjuk da isteden. Nice timing. Jeg blir veldig sjeldent syk, hvorfor når jeg faktisk har tenkt å være sosial? Nå bare ligger jeg her å føler meg passelig dopa og er irritert.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22043 på: 16. mai, 2016, 19:09 »
kom nettop hjem fra alfheim stadion. vært å sett krigen om nord norge. som da er mellom tromsø og bodø glimt. i kveld så debuterte jeg som fursuiter. jeg dro på alfheim med fursuiten på og jeg fikk stortsett bare positive tilbake meldinger. selv om Tromsø tapte 1-2 hjemme mot bodø\glimt. ja skuffa men også stolt fordi jeg klarte å debutere når det var over 6 tusen tilskuere på stadion. best av alt var at media holdt seg unna. kan si jeg følte meg litt som en kjendis. alle ville ha klem og bilde og autograf. det var en fantastisk opplevelse. også etter kampen. klarte jaggu å treffe tromsø trener Bård flovik og han innrømte at jeg var noe av det kuleste maskotene som han noen gang har sett. så jeg synes dagen har vært flott.

 
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22044 på: 16. mai, 2016, 21:03 »
Syns det er litt teit når ikke folk ser mine grenser. Altså med det mener jeg folk som har de helt samme grensene, bare at de ikke ser at jeg ikke syns det er greit med akkurat det samme de ikke syns er greit.

Oh well... :s

Hadde forstått det om det var noe som var super andelenes for dem. Men det er en helt klar og vanlig boundary.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22045 på: 17. mai, 2016, 11:21 »
Gratulerer med dagen!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22046 på: 17. mai, 2016, 11:24 »
Gratulerer med dagen folkens. Dersom Været blir bra her oppe i Tromsø så blir jeg å gå med fursuit i borgertoget
rererere i'm a tromso dragon. rawr

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #22047 på: 17. mai, 2016, 13:22 »
Gratulerer med dagen alle sammen! Spis dere gode og mette! (Det skal jeg o3o)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22048 på: 17. mai, 2016, 13:34 »
Gratulerer med dagen ALLE SAMMEN!!!:3 <3

Ulvi Yuitza

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22049 på: 17. mai, 2016, 14:43 »
Gratulerer med dagen alle sammen :3
Life is too short. Enjoy it to the fullest. Keep doing what makes you happy~