Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823933 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22050 på: 17. mai, 2016, 22:01 »
Hipp hurra!! osv.

Tok dagen i dag med ro. Vi fikk besøk og grillet i hagen og etterpå spiste vi kake og drakk kaffe inne.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22051 på: 17. mai, 2016, 22:18 »
Awesome fest i går med awesome folk :3 eneste var at heg knakk to passe store deler av fortenna mine noe som verker en del nå >.< # dont drink and fursuit
 

 super digg grilling i dag hos Klonken og c: beste 17. Maien på lenge ^^

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22052 på: 17. mai, 2016, 22:51 »
var å gikk i borgertoget i tromsø. og spist sushi med drage gjengen i tromsø. det var så flott.

bilde fra iTromsø

http://www.itromso.no/nyhet/article12748764.ece/hhvbjb/BINARY/w980-adaptive/20160517-DLL_0966.JPG

ganske mange trodde jeg var en hest men jeg er en drage :p

føler meg veldig bra når tromsø folket ropte ''Dragen vårres''
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22053 på: 17. mai, 2016, 23:18 »
Gratulerer med dagen!



Spist mye is, kake og kost meg med verdens beste drage!

Første gang noensinne i Oslo på 17. Mai, ganske mange folk på og ved slottsparken for å si det sånn uff, men da har man fått opplevd det også.
FurAffinity          DeviantArt


Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22054 på: 20. mai, 2016, 08:38 »
Du kan faktisk bli ordentlig dårlig av allergi. Legen fant ingenting sist, så jeg ga opp dro til legevakten og ble møtt med samme teite komnentar "sikker på du ikke bare er skrudd i hue??" Helt til legen kommer å bare,vi setter kortison sprøyte vi. I just wat. får ihverfall endelig puste ordentlig og sov for engangskyld godt. Lamo jeg bør vite forskjelken på slike symtomer og panic by now. Så yup. Blir sprøyte hver vår da xD. Legevakta vet ihvertfall hva de driver med uten å komme er å accuse meg for å kun være skrudd i toppen (y)
« Siste redigering: 21. mai, 2016, 13:39 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22055 på: 22. mai, 2016, 00:32 »
Den følelsen når du har bruk for en link, men samtalen du fikk den i er blitt slettet og hvor enn kreativ du er å søke så er den umulig å finne >.<

Burde kanskje komme meg i seng. Skal opp seinest halv 6 på mandag. Kanskje ikke lurt å sove til kl 1 i morgen da xP

TazDingo

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 59
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22056 på: 22. mai, 2016, 15:11 »
Jobbet 3 år som murer og 3 år som stillasbygger onshore/offshore. Har fagbrev i begge feltene, og ble nylig oppsagt pga av nedbemanning. Hadde tenkt å bytte yrke uansett, hovedsaklig fordi det er jævli tungt arbeid, som oftest utendørs uansett vær og forhold  [razz] Kommer til å savne miljøet, men forandring fryder.
Grrrr... Grrr? o.o

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22057 på: 22. mai, 2016, 17:48 »
Hvorfor dra på legevakta mens stuck på hytte med ei tante som er lege.. grunnen var jo fordi jeg skulle bære en fryseboks fra kjelleren. Jeg klarte selvfølgelig å dette i trappa og fryseboksen landet på langfingeren og nå sitter jeg her da med en langfinger ut av ledd. Aaaahhhh so fun
rererere i'm a tromso dragon. rawr

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22058 på: 23. mai, 2016, 09:09 »
i dag skal jeg til legen min, det går helt greit, også på onsdag skal jeg til tannpleier. x.x (liker ikke tannlege greier) -grøsse- -grøsse-

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22059 på: 23. mai, 2016, 09:14 »
Håper jeg kommer over telefonfobien min... jeg kjenner jeg skulle gjerne ringt legen om hjelp med smertene mine.... men det er ikke så lett :(

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22060 på: 23. mai, 2016, 17:30 »
Skal gå en tur. Overskyet men jeg liker vær med litt regn og kjølig vind ^^
Sitat
Gratulerer med dagen!
Btw fin fursuit. Jeg kom litt sen med gratuleringen. Men håper du hadde en fin 17.Mai!

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22061 på: 23. mai, 2016, 18:46 »
Har hatt min første dag på ny jobb ^^ Det var litt skummelt, forvirrende og ganske slitsomt. Men det er veldig fint å ha noe å gjøre igjen etter flere månder med slasking.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22062 på: 24. mai, 2016, 23:28 »
Sigh, har noen teamwiewer...>< jeg seriøst hater å spørre om ting, men har softwere problemer med pc F*** IGJEN....

gir den opp snart..

nei sende inn på rep er ikke aktuelt.

da får lyden heller bare være permanent borte til jeg får jobb
you are only confined by the walls you build yourself.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22063 på: 25. mai, 2016, 08:34 »
Chiller på skolen, ettersom at alt av oppgaver er ferdig og alle andre jobber XD
Kommer jeg ikke inn på elektriker linja nå så vet ikke jeg ass XD Utenom det så skjer ikke så mye utenom ferieplaner osv. :3
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22064 på: 25. mai, 2016, 17:34 »
Den følelsen når du hører at fotballfansen sier at de savner dragen Warius.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22065 på: 25. mai, 2016, 17:42 »
Sigh, har noen teamwiewer...>< jeg seriøst hater å spørre om ting, men har softwere problemer med pc F*** IGJEN....

gir den opp snart..

nei sende inn på rep er ikke aktuelt.

da får lyden heller bare være permanent borte til jeg får jobb
Hvilke problemer har du?
Lenge siden jeg har brukt Team Viewer

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22066 på: 25. mai, 2016, 22:50 »
Sigh, har noen teamwiewer...>< jeg seriøst hater å spørre om ting, men har softwere problemer med pc F*** IGJEN....

gir den opp snart..

nei sende inn på rep er ikke aktuelt.

da får lyden heller bare være permanent borte til jeg får jobb
Hvilke problemer har du?
Lenge siden jeg har brukt Team Viewer

Samme som sist pga headsettet,er noe kluss med lyden x3

Mulig jeg får hjelp av en kompis på ikt linja om jeg kjøper en burn til han eller noe tho.

Ihverfall,for de som har peil bør det være et veldig enkelt problem å løse.


Sånn ellers: pus har slått seg til ro, tro det eller ei,det klin gale villdyret kan klappes på nå etter 2 måneder(så vidt) friker fortsatt ut om noen kommer brått på,så lar henne komme bort selv,ikke annet. Er nok en fordel at hun fortsatt er barnet.
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22067 på: 26. mai, 2016, 13:53 »
Jeg sitter å sliter med lavt blodsukker og allergi atm :s

Fant julebrus i kjelleren, og prøver å få opp blodsukkeret. Huff... Så klart er jeg jo allergisk mot det som er i den, og :( men det er det eneste jeg kan gjøre atm..

Allergien er teit though. I går spurte jeg pappa om is, fordi jeg hadde lyst på det. Han kommer hjem med is, men det er ikke det jeg spurte om. Det er en type saus eller noe på den som jeg trodde var karamellsaus, men det var vist aprikos eller noe, og den var veldig sur. (jeg er allergisk mot sitrus/sure ting). Den var forsåvidt heller ikke noe god da haha.

Jeg gikk ned og prøvde å gi den tilbake i håp om at de ikke skulle hate meg. Jeg personlig følte meg som den største drittsekken ever siden jeg ikke ville ha isen de betalte så mye penger for. Men da jeg kommer ned, ler de bare og sier ingen likte isen sin. Mamma og pappa syns ikke deres is var noe god heller. Men så prøvde jeg å fremheve at jeg er allergisk da. De spurte om jeg ikke bare kunne spise isen uten sausen, men da hadde isen allerede smelta såpass at sausen var smelta sammen med isen. Jeg føler meg enda skikkelig skyldig for det...

Og i dag har jeg masse utslett... pga allergi :( øynene mine er hovne, og leppene mine hovner opp, også klør det overalt.. og jeg spiste sånn en skje med is i går. Og jeg tar medisin vær dag for det..

why...

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22068 på: 26. mai, 2016, 17:35 »
^ Six: Awww that sucks :c allergier er noe dritt
---
Har hatt første dag i kassa i en rimelig stor butikk. Yikes! Passelig skummelt og ganske stressende til å bynne med, men gikk ganske greit etterhvert da ^^ Fornøyd-med-seg-selv-drage

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22069 på: 27. mai, 2016, 12:43 »
Hele dagen er ødelagt ><..

« Siste redigering: 27. mai, 2016, 14:01 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22070 på: 27. mai, 2016, 14:19 »
Håper jeg kommer over telefonfobien min... jeg kjenner jeg skulle gjerne ringt legen om hjelp med smertene mine.... men det er ikke så lett :(

I feel u...jeg har ikke vært hos fast legen på et år snart,kun vikarat eller labriatoriet. Sist dro jeg faktisk på legevaten istedenfor fordi jeg var redd for å dra til fastlegen med pollen probleme mitt. Grunnen til at jeg ikke vil er fordi jeg klarte å flippe ut av raseri når alle var i mot meg på et møte da jeg ble kastet ut av et arbeidskurs,lederene mente jeg ikke hadde noe på vanelig jobb å gjøre. Alle vile presse meg til et tiltak jeg mente ikke var for meg. Løp ut grein,fortalte saken til saksbehandleren på nav. Fikk deretter lov å stå i kassa på nille uten at noen bare,nei du får ikke lov du er gæren. Altså,redd for at de skulle sende meg hjem med beskjed om at jeg bare er skrullete når det dreite seg om en sterk allergisk reaksjon til gress fra 17. Mai. Alle klippet plen  xD

Håper du har legen på din side. Selv vurderer jeg bytte om de kun tror jeg er en skrulle. Høhø. Vikaraten er dritgrei tho!
you are only confined by the walls you build yourself.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22071 på: 28. mai, 2016, 01:01 »
Skulle på kino og se Warcraft-filmen. Superhype right. Gledet meg. Skal bare en kjapp tur på do først. Mister mobilen. I vasken. ;_;

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22072 på: 28. mai, 2016, 19:44 »
Jeg tror ikke helt at mamma har skjønt at jeg er diabetiker.

Det er noen ganger for jeg teknisk sett stjeler colaen hennes, fordi blodsukkeret er så lavt at:
- jeg kan ikke snakke eller forstå prat
- føler ikke hvor kroppsdeler er i rommet
- mister følelsen i armer og ben
- smerte/kilende følelse i hele kroppen
- synet fader ut
- musklene mine blir svake, og jeg klarer såvidt å gå
- Jeg klarer ikke tenke eller planlegge hva jeg skal gjøre.
- Med andre ord: hjernen slår seg av/settes i dvalemodus bit for bit.

Med andre ord klarer jeg ikke å finne ut hvor og hvordan jeg skal lage med en skive brød. Så det aller letteste er å ramle ned i kjelleren, pirke opp et skap og ta to bokser med cola, med mindre jeg handler inn selv noe jeg ikke kan fordi jeg ikke har noe form for income, for utenom kunst.

Også har jeg en sånn tanke at "hadde det vært min datter, så ville jeg heller at hun bare tar noe i krisetilfeller, ENN at hun havner i koma og dør". Men tror ikke mamma bryr seg så mye om meg. I alle år har jeg fått en følelse av at hun hater meg. Ja, noen ganger er hun kul og bryr seg litt, men for det aller meste er jeg bare en byrde med diabetesen min. Jeg er ikke akkurat som at hun vil at jeg skal være, dermed er jeg feil, jeg er gal, og hun skulle vel ønske at jeg var borte fra familien asap.

Hva som hadde skjedd hadde jeg ikke tatt colaen hennes, er at jeg hadde nok mest sannsynlig lagt meg et sted for å sovne. Sovne = koma. Dette skjer som oftest på natta, når jeg vokner dypt inni seansen. Om jeg ikke hadde vist instinktivt at det var cola i huset, så hadde jeg nok bare latt meg selv ligge, helt til jeg bare svinner en.

Kanskje hun tror at diabetes er så sykt mye lettere enn hun tror. Og kanskje hun tror at hun er super ekspert siden hun har måtta levd med meg en god del av livet. Men hallo, jeg er rett her, in the skin. Jeg er den som må leve med dette her, ikke hun... Jeg er den som går gjennom smerten av høyt og lavt blodsukker :(

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22073 på: 29. mai, 2016, 18:51 »
Klarer snart ikke mer....

I hele dag har foreldre klaget.

Har gjort det jeg skal,vaska jobb klær og jeans til i morgen. Still sitter moren min å krangler med hennes veninne om at jeg er et udyr. At de må kunne reise et sted uten å passe på en "funksjonshemma shit kid" eller dyr.

Geez man er da ikke helt tilbakestående selv om man har panikk angst man selv ikke kan kontrollere. At de ikke gidder å sette seg inn i hvorfor jeg klikker og får angst når faren min løper rundt i huset å skriker er ufattelig. Then again ,jeg fikk jo heller ikke suport av andre enn broren min når jeg fortalte om situasjonen.

Deres måte å takkle angst anfallene mine  på er å lage oppstyr å skrike enda mer  så jeg seff blir værre,låser meg inn på rommet og hyperventulerer i en halvtime. Hørte fortsatt diskusjonen nede og ble helt kvalm av hva de sa...ugh.

Når du blir snakket til som om du har en sykdom som gjør at du funksjonshemma har jeg grunn til å klikke,er ikke noe kid de må sy puter under armene på akuratt.
« Siste redigering: 29. mai, 2016, 18:55 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22074 på: 30. mai, 2016, 16:39 »
Begynner med flytting i kveld! Spent. :3
FurAffinity          DeviantArt