Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812588 ganger)

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22200 på: 20. jul, 2016, 12:14 »
Bra start på dagen når jeg er den eneste som møter til rett tid. Og en time senere blir møtt av en prest som kom på jobben. Så i tillegg så har jeg ingen erfaring med fraktbrev. 3 semi trailer på 1 time. Ingen snakker hverken norsk eller engelsk. først 1.5 time forsent kom 2 andre som skulle jobbe. og like før lunsj kræsjer pallesorteringmaskinen på jobben. uuuuuuhhh kan dagen bli noe værre #notmydaytoday#
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22201 på: 20. jul, 2016, 15:19 »
har fått tak i leilighet i Hamar :D Nå er det bare å flytte inn når den er ledig. Skal også en tur til Ungarn med kjæresten neste måned, lurer på om jeg blir å overleve varmen... hah. Jeg driver å smelter i varmen her i Bruvoll... *for vandt med å bo i Nordkapp*

Men ja! Er koselig å være her. Synd at jeg er så sjuk hele tida. Har gått med forkjølelse nå i minst to uker, og nå har jeg ørebetennelse i begge ørene. Iallefall kom jeg meg til doktor sjøl om min fastlege ikke er her x3 Håper jeg blir helt frisk før Ungarn da c:

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22202 på: 20. jul, 2016, 17:47 »
har fått tak i leilighet i Hamar :D Nå er det bare å flytte inn når den er ledig. Skal også en tur til Ungarn med kjæresten neste måned, lurer på om jeg blir å overleve varmen... hah. Jeg driver å smelter i varmen her i Bruvoll... *for vandt med å bo i Nordkapp*

Men ja! Er koselig å være her. Synd at jeg er så sjuk hele tida. Har gått med forkjølelse nå i minst to uker, og nå har jeg ørebetennelse i begge ørene. Iallefall kom jeg meg til doktor sjøl om min fastlege ikke er her x3 Håper jeg blir helt frisk før Ungarn da c:
Hahaha. Noen som ikke liker varmen heller ser jeg.  ;D

Får håpe du blir frisk for neste måned. Ikke noe morsomt å være syk når man er på ferie. >_<
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Nookis

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22203 på: 20. jul, 2016, 20:46 »
Stikker en liten tur til Oslo i helga, så hvis noen kjeder seg kan vi gjerne finne på noe :)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22204 på: 25. jul, 2016, 04:34 »
Lakenskrekk. Men det går bra. Spiller WoW og oppdager nye låter av bandet Astronautalis.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22205 på: 25. jul, 2016, 11:41 »
morsomt å se at jobbzone stiller opp med en jobbkar som ikke en gang møter opp.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22206 på: 25. jul, 2016, 12:03 »
har fått tak i leilighet i Hamar :D Nå er det bare å flytte inn når den er ledig. Skal også en tur til Ungarn med kjæresten neste måned, lurer på om jeg blir å overleve varmen... hah. Jeg driver å smelter i varmen her i Bruvoll... *for vandt med å bo i Nordkapp*

Men ja! Er koselig å være her. Synd at jeg er så sjuk hele tida. Har gått med forkjølelse nå i minst to uker, og nå har jeg ørebetennelse i begge ørene. Iallefall kom jeg meg til doktor sjøl om min fastlege ikke er her x3 Håper jeg blir helt frisk før Ungarn da c:
Hahaha. Noen som ikke liker varmen heller ser jeg.  ;D

Får håpe du blir frisk for neste måned. Ikke noe morsomt å være syk når man er på ferie. >_<

Vi var i smaragdgruven utenfor Eidsvoll i går, og jeg fikk hetesjokk og ble sykt solbrent. Whoops!

Det er hardt å være finnmarking i østnorge :( rip

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22207 på: 25. jul, 2016, 19:02 »
Vi var i smaragdgruven utenfor Eidsvoll i går, og jeg fikk hetesjokk og ble sykt solbrent. Whoops!

Det er hardt å være finnmarking i østnorge :( rip

Hehe. Jeg er østlending selv, men kan ikke fordra varmen. Bare går og er varm og svetter for ingenting, liksom.

Når jeg var i USA i 2013 i Florida så var det 35 grader i SKYGGEN. Varmt som faen? Ja. Men satan og det var verdt det. ^^
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22208 på: 26. jul, 2016, 21:20 »
Sleep, work, eat, pokemon go, repeat!
FurAffinity          DeviantArt


Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22209 på: 27. jul, 2016, 11:11 »
wee hele lagret for megselv. Ingen andre er på jobb. Kun meg
rererere i'm a tromso dragon. rawr

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #22210 på: 27. jul, 2016, 19:48 »
Synes det er litt trist at sommerferien går så fort :c føler liksom at jeg aldri får gjort nok. Men får nyte så lenge det varer! Kom hjem fra Tokyo for en uke siden, og er på hytte og båttur nå :D

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22211 på: 27. jul, 2016, 20:21 »
Det er gøy å være 18 i utlandet, man kan gå på bar og stuff xP

Bluie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • Be proud of who you are
    • Vis profil
    • FA Profil
Sv: Din status!
« Svar #22212 på: 28. jul, 2016, 10:50 »
Ligger i en seng i Frankrike og skal stå opp. Tar bare litt tid

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22213 på: 28. jul, 2016, 12:30 »
Går bare å gleder seg til helga. Siden jeg kan slappe av. Fordi hele uken har Vært utrolig mye å Gjøre.  mandagen så hadde jeg såpass mye å Gjøre at jeg kun fikk tid til å spise ei halv brødskive.. gleder seg til helga da man kan dra på hytta å tegne å slappe av
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22214 på: 29. jul, 2016, 01:48 »
byttet skrivebord, alt annet blåser jeg nok i.
Må reparere pc,n....
trekke visdomstenner
og bli ferdig med lappen
tørr ikke engang gå ut nå siden dette er så dyrt.

kjører kun,men bilen bruker ikke alt for mye bensin.

Alle andre har giddet ta seg fri, jeg ser ikke poenget,trenger det jeg kan få akkurat nå

Sitte hjemme å se i veggen er jo produktivt å bruke tiden på istedenfor å tjene noe

Snart er det spise kake alene og være taper dagen....kan jeg ikke bare hoppe over det??!
Trenger man virkelig å bli minnet på at man er slik i år... ><
« Siste redigering: 29. jul, 2016, 08:09 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22215 på: 29. jul, 2016, 21:00 »
Funderer rundt min egen musikksmak og om hvorfor jeg liker den musikken jeg gjør. Så filosofisk I know xP
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

maisha

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22216 på: 30. jul, 2016, 16:29 »
Må først ta båt i 4 timer så kjøre i 16 timer ned til oslo kjenner allerede at jeg er sliten [w-cry]
"Vær ikke redd for å ta et langt steg når det er nødvendig. Du kan ikke ta deg over en avgrunn i to små hopp

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22217 på: 30. jul, 2016, 19:16 »
Koselig med familietreff og grilling, men fytti å deilig det er å komme hjem igjen!

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22218 på: 30. jul, 2016, 22:48 »
lastet ned pokemon go. Tidligere I dag mens jeg var på hytta. Etter 2 timers tid tok jeg en fjelltur og fanget over 20 forskjellige pokemon på en fjelltur. Gikk bra helt til jeg gikk på trynet i ei myr.

Men men kan ikke klage. Sitter på hytta å nyter en god kald isbjørn pils
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22219 på: 31. jul, 2016, 00:40 »
Sitter på Hotell i Sverige og snylter Internett, skal kjøre i sirka 10 timer bil i morgen og fullføre turen opp i nord norge ^^ Håper rævva overlever denne gangen <.<
The raccoons will rule the world! But first we nap

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22220 på: 31. jul, 2016, 18:49 »
Prøver å klargjøre megselv til å bo for alene med kjæresten. Viser seg til å være noen få komplikasjoner med lånekassen, så vi prøver å finne ut flere løsninger mens jeg prøver å finne dokumentasjon slik at kanskje jeg kan få dekt husleia mens jeg går på skole ;u;

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22221 på: 31. jul, 2016, 19:38 »
Skole laptop er i boks,skrivebord er i boks...
Da er det bare til staples å hamstre skrivebøker og mapper.

Om jeg kommer meg gjennom påbygg,god knows da vurderer jeg studere lengere unna å bo med noen egentlig!
Egentlig var planen mulig bo i bofelkeskapet til wolfy,men leia er for dyr uten deltids jobb. Uansett har jeg valgt drammen nå.

Vet ikke hva jeg vil studere at all,men trives i grunn i butikk også.
you are only confined by the walls you build yourself.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22222 på: 31. jul, 2016, 22:41 »
Har hatt en utrolig fin ferie, med tur til Brighton og bursdagsfeiring i Oslo. Men det var veldig deilig å komme hjem igjen også. Litt sliten etter mye reising og dårlig søvn så. Blir sikkert litt greit å komme tilbake til hverdagen etterhvert da

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22223 på: 01. aug, 2016, 07:16 »
Sitter her og drikker Cola mens jeg ikke har lagt meg enda.

Og lurer på hva mer dritt jeg skal finne på.. :P
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22224 på: 03. aug, 2016, 15:41 »
Hjemme fra Sri Lanka og har da vært oppe i 36 timer om ett par minutter xo er ikke så trøtt men har veldig lyst og sove?.?. Litt forvirra og hode funker ikke klart cx alt for tidlig og legge seg enda så får bare holde ut i en del timer til..