Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823804 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #425 på: 02. mar, 2010, 10:22 »
Jupp, post noen bilder under fursuit når du har den :)

Selv. Nå, nummen munn. Om noen timer, vond munn. Nettopp tilbake etter en hullekspedisjon hos tannlegen.
Heldigvis har jeg Gjøviks hyggeligste og roligste tannlege, så jeg har ikke noe i mot det. Han kurerte til og med sprøyteskrekken min.

Ellers så prøver jeg ikke å fly på veggen. Er litt for stille rundt meg for tiden.
Hvis jeg ikke har planer eller prosjekt får jeg noia :p
Er så langt reddet av at jeg er i "systemutviklingshumør", så mekker et enkelt onlinespill hvor jeg tester ut flere ideer/teknikker.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #426 på: 02. mar, 2010, 12:53 »
Føler meg ikke awesome. Har akkurat våkna. Like, akkurat nå. Får vel ta på meg litt klær og finne litt frokost, og se hva dagen bringer.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #427 på: 02. mar, 2010, 16:00 »
Jeg har på følelsen at jeg skremte Spicey litt med den fine maska jeg fant. |3

LITT kanskje... xD

Jeg har det.. ikke så greit.
Sitter på bibliotek og nomer drops og tegner litt. Om jeg ikke hadde glemt headsetet mitt kunne jeg sett anime eller noe, men neida ;n;
Oh well n-n

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #428 på: 02. mar, 2010, 19:01 »
Prøver å spise litt etter jeg var hos tannlegen. Matlysten er så som så.

Men men, slapper av med litt hjernetrim. Brukt mesteparten av dagen på å se "One Piece" episoder og lage SQL-databaser/php-script.
Dog det har gått opp for meg hvor mye jeg tegner når jeg skal lage nye systemer.
Sitter med en blokk fylt av diagrammer, grensesnitt og masse skribling ifra 2 dager med "brainstorming".
Så det ser ut til at jeg bør vurdere et tegnebrett. Selv om mine tegninger ser ut som noe laget av en 5 åring,
så klarer jeg ikke å lage ordentlig systemer uten at jeg har minst en haug med tegninger av systemet.
Til gjengjeld hjelper det meg å oppdage problemstillinger/løsninger andre sliter med  ;D

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #429 på: 02. mar, 2010, 21:26 »
Argh tanleger og tidlige morgener, my mortal enemies!!
Føler meg ganske awsome, tin går som de skall har fått ordna med skole prosjektet, Bytta til sommerpels.
Ting går så "#¤!* mye bedre nå.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #430 på: 02. mar, 2010, 23:36 »
hei og takk dax og villdyr seffølgelig skal jeg komme med noe bilder når den er klar:-)

Jeg har det bare bra. Mas og sjas på jobben om dagen vi er bare 2 av 8 på sveise avdelingen for tiden mye sykdom. Har vært å badet med han jeg er onkel til i 3 timer på østfoldbade.  det var koselig så kommer jeg hjem til en glad hund. da føler man seg velkommen hjem etter en litt slitsom dag

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #431 på: 03. mar, 2010, 08:36 »
Har det greit nok atm.
Jeg er trøtt og sliten, vil bare ha helg. xD Da skal jeg til Ålesund, though. Veninna mi har en musikal hun er med i, som hun insisterer på at jeg skal se. Jeg har 0 i mot det, så hvorfor ikke. |D Dessuten vil hun nok forhøre meg om vinterferien og hva som skjedde der, regner jeg nesten med xD Så.. Nå har vi norsk de tre første timene, hurra. Vi har nettoppgaver i følge oppgavekalenderen på itslearning, så det er jo greit nok.
Sååå.. nå henger jeg på skype online (http://imo.im elns) og msn, sånn at det faktisk går ann å kommunisere med omverdenen. <3
Og au, magen min hater meg i dag og. owo
Jaja, slik er livet.
..
*poffe*

Læreren min kommer, og vi har oppgaver å gjøre. :c Meep.

EDIT:

FUCK YES.
Elkjøp ble så eid, eid eid <33
.. Uhm. Laptopen min har som noen vet vert inne på reprasjon for tastaturet sitt. De failet og mistet delene, så de fikk ikke fisket, men de blåste støv. Jeg måtte betale 1000kr. Når jeg prøvde den igjen, så har de ødelagt av og på-knappen min og pc'en tulla helt.
Sååå.. jeg leverte den igjen i dag, og krevde gratis reprasjon eller en ny pc i erstattning siden de hadde ødelagt den.
Så de nekta, men når jeg fant frem awesomepapers som de hadde underskrevet at jeg har betalt for full rep, så ble de eid. Nå er den sendt på HP sitt verksted, og forhåpentligvis blir den fikset. C: <33

*awesomedance*
« Siste redigering: 03. mar, 2010, 11:42 av Villdyr »

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #432 på: 03. mar, 2010, 13:50 »

FUCK YES.
Elkjøp ble så eid, eid eid <33
.. Uhm. Laptopen min har som noen vet vert inne på reprasjon for tastaturet sitt. De failet og mistet delene, så de fikk ikke fisket, men de blåste støv. Jeg måtte betale 1000kr. Når jeg prøvde den igjen, så har de ødelagt av og på-knappen min og pc'en tulla helt.
Sååå.. jeg leverte den igjen i dag, og krevde gratis reprasjon eller en ny pc i erstattning siden de hadde ødelagt den.
Så de nekta, men når jeg fant frem awesomepapers som de hadde underskrevet at jeg har betalt for full rep, så ble de eid. Nå er den sendt på HP sitt verksted, og forhåpentligvis blir den fikset. C: <33

*awesomedance*

EPIC WIN *nynne FF7 victory sangen* 8D

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #433 på: 03. mar, 2010, 14:12 »
Godt å høre villdyr. Har selv mistet telling på hvor mange ganger dokumentasjon/kvitteringer har hjulpet å oppklare uenigheter.
Dette inkluderer tilfeller hvor jeg selv tok feil.

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #434 på: 03. mar, 2010, 22:05 »
Akkurat nå er eg litt stressa for prøven i morgon, men gledar meg og til å møta ein rufse etter skulen [ureshii]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #435 på: 03. mar, 2010, 22:40 »
Akkurat nå er eg litt stressa for prøven i morgon, men gledar meg og til å møta ein rufse etter skulen [ureshii]

**Pat pat** Du får ha lykke til.
Hvis du sliter med prøve/eksamensskrekk: Skum igjennom alle oppgavene og finn de enkleste. Start med disse.
Man får aldri bonuspoeng for å gjøre oppgavene i riktig rekkefølge (unntak: svar på forrige oppgave brukes i neste).

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #436 på: 03. mar, 2010, 22:42 »
Tusen takk :D
Men det går sikkert bra :)
Hakuna Matata

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #437 på: 03. mar, 2010, 22:53 »
Har fått i meg alt for meget med koffein. Like, 5 kopper de siste 2 timene. Men jeg gleder meg til i morra, da skal jeg til Oslo for å treffe min mate igjen!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #438 på: 03. mar, 2010, 23:15 »
Du får ha det moro :)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #439 på: 04. mar, 2010, 09:03 »
Men jeg gleder meg til i morra, da skal jeg til Oslo for å treffe min mate igjen!
D'aaw, kos dere. :3

Møter min snart jeg også, gleder meg sinnsykt. Påskeferie <3 ;u;
Akkurat nå skal jeg til å ha engelsk, mens to gutter bak i klasserommet voldtar hverandre eller noe. XD Sykt morsomt å se på. Han ene dro ned buksa si og satte seg i ansiktet på han andre. Såå.. slik ligger de. >w>
Så har jeg engelsk nu, skal se film. United 93 eller noe, til en forandring. <3 Tror engelsklæreren min har en god dag. Så nå drikker jeg smoothie og spiser smått frokost mens vi setter opp prosjektor, pc og alt sånn. Blir digg. :3

Så har jeg rydda rommet mitt til en forandring, bare å tørke støv og sånn igjen. Fant så sykt mye rart der. Ikke rydda der på... 6 måneder eller noe. Sist gang var iaff da jeg hadde besøk av Moonie og Måne. xD
Oh well. Godt å sove i sin egen seng igjen i natt. <3 Har ikke sovet så godt på leeenge. ;u;

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #440 på: 04. mar, 2010, 15:50 »
Ah, fail :| Ho kunne ikkje, sidan ho måtte passe broren sin...
Some other day er det ein annan sjanse :3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #441 på: 04. mar, 2010, 18:57 »
Hjemme fra skolen ferdig med prosjektet som gikk sån passe, men fremføringa med video og fanfarer og what not var epic awsomeness.  Sitter å designer en tskjorte med fursonaen min på. Har lagd noen skisser, vet ikke om jeg skal gå for søtt aggresivt, eller en mellomting, lir vel det siste tenker jeg

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #442 på: 05. mar, 2010, 23:14 »
Utslitt. Teoretisk sett er dette min første uke med "ufrivillig fri".
Hele uken står jeg opp like tidlig, er oppe til samme tid, men jobber med dobbelt så mye :p

Ja ja, Oslotreffet om 19 timer.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #443 på: 06. mar, 2010, 00:28 »
Jeg har det egentlig bra føler meg bare som en hakke kylling uansett hva jeg gjør for tiden på jobben så blir det feil for øverste sjefen. å hun sladre til en undersjef så jeg får dobelt opp med kjeft ikke kult. Men det er ferdig nå. om 15 timer gleder jeg meg til da er det treff

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #444 på: 06. mar, 2010, 11:04 »
Føler som om jeg har stått opp fra de døde...
Føler meg utrolig bra med tanke på at jeg og ei veninne delte to tyrkere og en halv skotte oss imellom.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #445 på: 07. mar, 2010, 01:50 »
Har hatt en awsome kveld. Velll frem til nå...
Fulle kvinfolkene har brukt meg som prøvekanin for skjønnhetsprodukter, Maskuliniteten min kommer alderig til å være det samme etter dette,. Kvinnfolk er no farlige greier.
Note to self: aldrig drikk sammen med kvinnfolk som kommer rett fra et moteshow  med en pose full av skjønnhetsprodukter, "klynke og pipe" [w-dizzy]
Vell kozer oss med en homoerotisk, horror film "Leaches" og vin.

Og Nei ikke f om jeg legger til noe bilde!!!!!
« Siste redigering: 07. mar, 2010, 02:33 av Ziggy_wolf »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #446 på: 07. mar, 2010, 11:53 »
Current status: Trøtt (4 timer søvn hos Tellos, 1 time søvn på toget), og småstøl etter å ha sovet på litt uvanlige plasser.

Men ellers i tipp topp humør. Går kvelden var verdt det :p

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #447 på: 07. mar, 2010, 14:10 »
Akkurat nå har eg det veldigt chill :D På fredag var det fest her, og me hadde vasspipa, det var frykteleg kjekt ^^ Og i går hadde eg besøk heile dagen, og me slutta av med å sjå the road :) Koseleg helg^-^

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #448 på: 07. mar, 2010, 14:50 »
Hei jeg hadde veldig fin kveld og natt:-) har det veldig bra nå.

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #449 på: 07. mar, 2010, 18:54 »
Runda nettopp Dead Space, så er ganske fornøyd. Veldig kult spill.

Det var på tide at jeg endelig fikk fjerna noe fra haugen med spill som jeg skal komme meg gjennom i stedet for å hele tiden lage den større.