Har det greit nok atm.
Jeg er trøtt og sliten, vil bare ha helg. xD Da skal jeg til Ålesund, though. Veninna mi har en musikal hun er med i, som hun insisterer på at jeg skal se. Jeg har 0 i mot det, så hvorfor ikke. |D Dessuten vil hun nok forhøre meg om vinterferien og hva som skjedde der, regner jeg nesten med xD Så.. Nå har vi norsk de tre første timene, hurra. Vi har nettoppgaver i følge oppgavekalenderen på itslearning, så det er jo greit nok.
Sååå.. nå henger jeg på skype online (
http://imo.im elns) og msn, sånn at det faktisk går ann å kommunisere med omverdenen. <3
Og au, magen min hater meg i dag og. owo
Jaja, slik er livet.
..
*poffe*
Læreren min kommer, og vi har oppgaver å gjøre. :c Meep.
EDIT:
FUCK YES.
Elkjøp ble så eid, eid eid <33
.. Uhm. Laptopen min har som noen vet vert inne på reprasjon for tastaturet sitt. De failet og mistet delene, så de fikk ikke fisket, men de blåste støv. Jeg måtte betale 1000kr. Når jeg prøvde den igjen, så har de ødelagt av og på-knappen min og pc'en tulla helt.
Sååå.. jeg leverte den igjen i dag, og krevde gratis reprasjon eller en ny pc i erstattning siden de hadde ødelagt den.
Så de nekta, men når jeg fant frem awesomepapers som de hadde underskrevet at jeg har betalt for full rep, så ble de eid. Nå er den sendt på HP sitt verksted, og forhåpentligvis blir den fikset. C: <33
*awesomedance*