Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823844 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #850 på: 21. mai, 2010, 18:01 »
Eller høy toleranse mot bedøvelse. Kjenner en sønn og mor med samme problem.
De må oftest ha dobbel dose for å merke noe i det hele tatt (både narkose og bedøvelse).

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #851 på: 21. mai, 2010, 18:36 »
Oww, det var fælt å våkne, jeg hadde et skikkelig hosteanfall, tett alle åpninger i hodet, og det er tungt. Jeg skulle som sagt til Lånekassen, men jeg orker ikke. Jaja, førse innbetaling på lånet er ikke før august, så jeg har nå god tid.
Eller du kan bare stikke på websiden deres og få fikset alt elektronisk.
ORKER IKKE. Det er bare tull med slike nettsider. v.v

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #852 på: 21. mai, 2010, 19:29 »
Eller høy toleranse mot bedøvelse. Kjenner en sønn og mor med samme problem.
De må oftest ha dobbel dose for å merke noe i det hele tatt (både narkose og bedøvelse).


Jeg hadde trippel dose faktisk =P Det som er rart er at jeg var der sist uke, og fikk circka 3-4 ganger mindre dose, men var mer bedøvd. Samme tannlege, samme tann, etc.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #853 på: 21. mai, 2010, 21:51 »
*snufs* Jeg har det... greit nok.
Shackie er her, vi skal se film. Valiant.
Meeh, laptopen min har løsnet i festet på den ene siden og på den kanten rundt skjermen. Så tenkte jeg å prøve forsiktig å lukke den. Så ble den bare enda mer løs og kanten rundt henger bare så vidt på. Og Shackie bare ler av at jeg griner over det. Fffu :<
Oh well, skal levere den til Elkjøp i morgen tidlig. Er bare redd for at den kommer til å bli totalt wrecket siden jeg, som alle andre, har masse viktige ting og filer på den. >:

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #854 på: 22. mai, 2010, 00:51 »
*snufs* Jeg har det... greit nok.
Shackie er her, vi skal se film. Valiant.
Meeh, laptopen min har løsnet i festet på den ene siden og på den kanten rundt skjermen. Så tenkte jeg å prøve forsiktig å lukke den. Så ble den bare enda mer løs og kanten rundt henger bare så vidt på. Og Shackie bare ler av at jeg griner over det. Fffu :<
Oh well, skal levere den til Elkjøp i morgen tidlig. Er bare redd for at den kommer til å bli totalt wrecket siden jeg, som alle andre, har masse viktige ting og filer på den. >:


Ja, må legge de filene innpå en hardisk, eg sendte min PC inn på el-price, ventet 7 uker og fikk ikke den tilbake
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #855 på: 22. mai, 2010, 12:19 »
Da jeg sendte min på Elkjøp, ødela de den først enda mer, sendte inn på verksted som tok.. 3-4 måneder?
.. wooho.

Den er fortsatt ikke helt i orden heller. :<

Oh well. Nu sitter jeg med papir i ene nesebåra fordi jeg har snytt meg så sykt, at jeg begynte å blø. xD
Det tar virkelig på å være forkjøla. Så straks skal jeg ut en tur for å hente noe medisiner og sånn på apoteket, og håper det hjelper iaff.
Ellers så skal jeg rydde og dusje meg, fordi Hanna kommer trolig over en tur i dag. Vi har ikke sett hverandre på lenge. D:
.. lenge og lenge, men lenge til å være oss da. xD

Så da skal vi ha filmkveld og feste litt for oss selv, så patetiske og sosiale skapninger som vi er. <3
I går hadde jeg mattetentamen, forresten. Det gikk.. overraskende bra, men man kan ikke forvente seg noe som helst. xD
Læreren min suger litt, såå.. eheh. Menmen. Jeg ble så svimmel og dårlig mot slutten, så da gav jeg rett og slett opp. x3
Sa ifra til læreren da, men tviler det hjelper karakteren min. >w> *host*

Ellers så kjøpte jeg meg Final Fantasy VIII på Ps3'en i går, så jeg har nesten ikke gjort annet enn å spille nå.
Eeeeeeep. |D

Ifrit er så awesome. ;u;
[link]
*fangirl squee*
Så ser han kanskje ikke heeelt sånn ut, men det er jo fan-art-ting. xD

*hoste litt*
Nei jeg får dra meg opp og begynne å rydde før jeg stikker ut. *snyte seg*

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #856 på: 22. mai, 2010, 13:52 »
Våkna i dag og det kjennes ut som jeg sykla Birkerbeineren i går. Aner ikke hvorfor. Jeg er i bra humør så det får gå. Nå skal jeg ned og klippe plenen til mormor, kanskje stoppe på polet på veien slik at jeg får med noe å lage lette drinker med i kveld når jeg skal til Bøverbru.


Squeee!

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #857 på: 22. mai, 2010, 13:56 »
Ah dudste voffsen "Kaste pappeske etter" skulle ønske jeg kunne joine dere, jeg er stuck med kjedelige duste oppgava, Bleh kjeder meg selv, lyst til å gjøre no sprell, Oh well blir vell tegnefilm marraton i kveld antar jeg, Gud jeg er såååå trøøøøøt. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Oh well, helle i seg masse kaffe og urter, og høre på speedmetal, og flytte på bokstaver en millimeter av gangen. Jeg byner virkelig å bli lei indesign nå, Oh se random furry art på nettet, se på å pene pene ruffsene  [eek]

Vaskebjørn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
  • *krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #858 på: 23. mai, 2010, 04:43 »
Klokken halv fem om morgenen er ALT for tidlig å våkne, og nesten alle tanker tvistes til det negative *sippe på en kopp hylleblomst-te mens jeg prøver å ikke tenke*

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #859 på: 23. mai, 2010, 12:03 »
Våkna i dag tidlig og var redd for at jeg var fyllesjuk, men jeg var nok mest stiv og støl for andre grunner jeg ikke vet (i går våkna jeg og følte meg småsjuk og støl overalt, rart).

Ellers føler jeg meg ganske OK, hihi.

shackie

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #860 på: 24. mai, 2010, 20:45 »
Hadde det forjævlig , men nå er det bedre , som jeg har fått snakka med folk.

im no liar , i didnt tell you all that happened <3

---

jeg har tentamen i morgen , Norsk tentamen jeg gleder meg ikke i det hele tatt vi skal tydeligvis lage en tegneserie i den tentamen saken etter som at de ber oss om og ta med fargestift saker .. <.< DIEEE ohwell




MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #861 på: 24. mai, 2010, 21:39 »
Hadde det forjævlig , men nå er det bedre , som jeg har fått snakka med folk.

im no liar , i didnt tell you all that happened <3

---

jeg har tentamen i morgen , Norsk tentamen jeg gleder meg ikke i det hele tatt vi skal tydeligvis lage en tegneserie i den tentamen saken etter som at de ber oss om og ta med fargestift saker .. <.< DIEEE ohwell




Ess da. Er det noe norsklærere ikke bryr seg som, så er det hvor godt en elev tegner på en tentamen... Lag fyrstikkfigurer, men jobb med teksten ;) den som teller

Men jeg har et engelsk prosjekt om det å være fisker (må bli ferdig til torsdag), prosjekt om sattelitt-navigasjon (også inn på torsdag) og eksamen i VHF på fredag :S Så jeg er ganske stresse jeg og  :-\

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #862 på: 25. mai, 2010, 21:22 »
Helt berg og dal bane her, 62 timer uten nikotin. Cold turkey for alle penga!  [yawn]

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #863 på: 25. mai, 2010, 22:04 »
Stressa sidan eg skal ha høyring i morgon i samfunn som kjem til å bestemma standpunktskarakteren min. :(
Men og veldig glad, sidan eg såt i nesten ein time på telefonen med Shackie (<3), og så har eg snakka(edit: /møtt) med eit par stilege rufsar i dag :3
« Siste redigering: 25. mai, 2010, 22:38 av Alliha »

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #864 på: 25. mai, 2010, 22:32 »
Sliten og lei and just not too good.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #865 på: 25. mai, 2010, 23:02 »
Cyberotic head explode Information overload And I just can't take anymore!!!
 [w-dizzy]
Heh, gud jeg er stressa nå, skal inn til Oslo i morra for å printe terminmappa mi,
Jeg har sugd i meg en 20pakkning på 2 dager, og sitti konstant forran denna helsikkes greia.
Potene mine verker! [w-sad]
Jeg begynner å miste begrep på tiden. det ene øyeblikket virker det som om alt går uendelig tregt og at folk snakker sakte, så plutselig speeder alt opp og jeg har problemer med å få med meg hva folk sier til meg.  Av en eller annen grunn syntes jeg nesten alt er så hysterisk morrsomt  nå når ting er på randen av å gå til helvete. Hadde nesten 200 i blodtrykk når morra til kjersten sjekka det i sta. pleier å være helt normalt ellers. Og nei jeg er ikke på speed, pcp, eller no, rører ikke det drittet der, jeg bare freaker litt ut.
Gud jeg trenger en real justering, Rocken i morra antar jeg.   [w-cool]

Hm Alliha , muntlig eksamen er ikke det bare kult da? du får stå å juge så det renner av deg som jeg gjorde, klarte å karre til meg 5+ i engelsk bare med å  snakke piss.
 [w-happy]

Og Trashie, Trenger ikke å være lei, vi er ikke lei deg, da syntes jeg ikke bør være lei deg heller, [w-happy]
« Siste redigering: 25. mai, 2010, 23:07 av Ziggy_wolf »

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #866 på: 25. mai, 2010, 23:15 »
Hm Alliha , muntlig eksamen er ikke det bare kult da? du får stå å juge så det renner av deg som jeg gjorde, klarte å karre til meg 5+ i engelsk bare med å  snakke piss.
 [w-happy]
Er ikkje munnleg eksamen, det er vippeprøve i form av ei høyring... :/ Men det kjem sikkert til å gå bra^^ Brukar dine bragder som motivasjon :D

OMGEDIT: Eg glømte å sei ein liten ting: EG FEKK VETA AT EG FÅR 6 I STANDPUNKT I ENGELSK! <3
« Siste redigering: 25. mai, 2010, 23:18 av Alliha »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #867 på: 26. mai, 2010, 08:40 »
Woah gratulerer! "klappe på ryggen og sprute sjampanje på" [w-happy]

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #868 på: 26. mai, 2010, 10:24 »
Takktakk :3
Og nå er høyringa ferdig^^ Det gjekk faktisk konge! Hadde heile kontrollen! :D Femmer i samfunnsfag, oh yesh^^

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #869 på: 26. mai, 2010, 12:11 »
Jeg har det bra, men er stresset.

Har bursdag, blir 18, men gleden taes litt bort ved at jeg nå har 3 timer igjen på å skrive 2-3000 ord på en fagrapport som jeg plutselig fant ut skulle leveres idag. Jeg er ikke flink til å huske frister. : <

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #870 på: 26. mai, 2010, 15:18 »
Jeg har det bra, men er stresset.

Har bursdag, blir 18, men gleden taes litt bort ved at jeg nå har 3 timer igjen på å skrive 2-3000 ord på en fagrapport som jeg plutselig fant ut skulle leveres idag. Jeg er ikke flink til å huske frister. : <
Gratulerer så mye med 18 års dagen!

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #871 på: 26. mai, 2010, 16:24 »
Eg ble 18 for mindre enn en uke siden og ingen var hjemme [w-happy]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #872 på: 26. mai, 2010, 18:39 »
Har det helt greit. Deilig å være 20 år. Siden jeg fylte bursdag den 19 mai  ;D Føler at jeg begynner å bli gammel nå gitt. Hehe.
Er nesten aldri på skolen, skulle ønske jeg var flinkere til å stå opp om morgenen..

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #873 på: 26. mai, 2010, 23:30 »
Er nesten aldri på skolen, skulle ønske jeg var flinkere til å stå opp om morgenen..
Sama her... Forferdeleg flink til å forsova meg  [blush]

Og kva skjer med at det er så mange som har bursdag nå for tida? O.o

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #874 på: 27. mai, 2010, 01:40 »
Og mange som ble 18 o.o (meg inkludert).

Uansett. I'm have many weird feelings. Men jeg tror det meste er positivt.


Også har jeg en operasjon i nesa i morra. Igjen. Jeg tror det går bra. Men jeg vet også at hvis det er en ting jeg vet i livet, så er det at jeg aldri vet hvor det går eller hvor jeg havner.

Livet blir mye enklere når jeg først innser dette ordentlig.
« Siste redigering: 27. mai, 2010, 01:43 av TrashWolf »