Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812638 ganger)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1225 på: 25. jul, 2010, 16:20 »
Har nå ikke sovet på 24 timer... Første gang jeg gjør dette, og er faktisk ikke serlig trøtt >_< Hjelp meg............

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1226 på: 25. jul, 2010, 16:25 »
Lasi befinner seg i vestlige USA? Las Vegas, Salt Lake? Jeg var der for to-tre uker siden, jo! o.o

Selv sitter jeg på hytta og har det fint. Skal ut og prøve båten snart, siden vi sjøsatte den i dag.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1227 på: 25. jul, 2010, 19:52 »
Det som skulle bli en idyllisk familietur ble til panikk, da en sort sky av honningbier gikk til angrep. Jeg tror jeg ble stukket minst 15 ganger i hodet. Au..

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1228 på: 25. jul, 2010, 21:03 »
Har det bra, kom nettop hjem til internettet igjen 83
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1229 på: 25. jul, 2010, 21:19 »
jeg har det bra... ;D koser meg i sør Frankrike  8)
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1230 på: 25. jul, 2010, 22:42 »
Jeg så Muse i går, det var win. Da vi kom hjem hadde vi narch. Drikkelek som gjorde at vi måtte bånskie to ganger på rad, gjorde at det gikk litt fortere i svingene. *stønn* Jeg tror jeg går og legger meg igjen.
Ahah.
Jeg følte meg skikkelig uggen dagen jeg dro, som var.. tja. 3 timer etter vi la oss, etter en natt med. .. øh. ja. 8D
Nei huff

Nå er jeg i Oslo, rettere sagt hos Moon Light. Hun sitter og tegner, mens jeg skriver her. Tihi. Muse var awesome er noe jeg helt klart skal oppleve igjen engang. Timene etter konserten var priceless, men jeg skal ikke nevne noen detaljer. Høhø. What happens in Bergen, stays in Bergen.
*trollface*

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1231 på: 25. jul, 2010, 23:04 »
Hjemme fra fest. Føler meg edgy, ensom og selvdestruktiv. But that's me.

Foxie

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1232 på: 26. jul, 2010, 00:05 »
vel, jeg sitter hjemme og er ganske fornøyd, i dag da jeg kom hjem fra farmor (i moss/rygge) fikk jeg en overaskelse, rommet mitt er pussa opp! ^^ Yay! [ureshii] så her sitter jeg glad og fornøyd inne på det fine rommet mitt med mammas pc :P

det er så forandra.. håper jeg klarer å såvne her.. det er så anderledes..meap..  [eek]

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1233 på: 26. jul, 2010, 11:20 »
vel, jeg sitter hjemme og er ganske fornøyd, i dag da jeg kom hjem fra farmor (i moss/rygge) fikk jeg en overaskelse, rommet mitt er pussa opp! ^^ Yay! [ureshii] så her sitter jeg glad og fornøyd inne på det fine rommet mitt med mammas pc :P

det er så forandra.. håper jeg klarer å såvne her.. det er så anderledes..meap..  [eek]

For en tilfeldighet, etter eg kom hjem fra faren min har eg også fått meg splitta nytt rom, alt, absolut alt er pusset opp,
gardinene eg hadde hatt i 10 år eller mer er vekke, nye skap, nye hyller, ny pult, ny belysning osv...
dungen med rot er vekke fra gulvet...
Skal få meg ny stol også, men eg kunne være med og bestemme ka slags type eg ville ha [w-happy]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1234 på: 26. jul, 2010, 18:03 »
Har sitt en gammel animasjons film som faktsik fikk tårer av som liten. Og det må jeg si, pleier skjeldent å få tårer av en film, men fikk det faktisk denne gangen. " Gutten og jern kjempen" heter den. Utrolig bra film, men også trist.

Foxie

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1235 på: 26. jul, 2010, 18:13 »
den har jeg sett [w-happy]

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1236 på: 26. jul, 2010, 19:03 »
Lasi befinner seg i vestlige USA? Las Vegas, Salt Lake? Jeg var der for to-tre uker siden, jo! o.o


Wow o.o

Jeg har vært her siden 27. Juni nå, kanskje vi var på samme sted til samme tid? Hvor bodde du når du var her? Jeg bor i østlige Salt Lake, Millcreek heter området.

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1237 på: 26. jul, 2010, 23:02 »
Nei, jeg var i Salt Lake 23.-24. juni. Vi farta en del i Vest-USA, kjørte til sammen i overkant av 3000 miles, så var ikke så mye på ett sted. Er ikke en gang så sikker på hvor i byen vi bodde, for vi kom svært sent (svartens storm i Chicago forsinka oss kraftig) og dro igjen neste dag.

Just nå sitter jeg og nyter litt fire-frukter-te og rundstykker med skikkelig gudbrandsdalsost.

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1238 på: 27. jul, 2010, 03:03 »
Ganske bra :P Sitter pA en pc halv-full i purto rico/gran canaria <- har ikke peiling pA koss det skrives :P Skal ut pA byen om noen fA minutter, festa fem netter pA rad nA, bruker A vEAr pA en club som heter Joker, drit bra dj der, og veeeldig hQy musikk (me like^^) :D Skal kose meg i kveld :)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1239 på: 27. jul, 2010, 03:57 »
Ganske bra :P Sitter pA en pc halv-full i purto rico/gran canaria <- har ikke peiling pA koss det skrives :P Skal ut pA byen om noen fA minutter, festa fem netter pA rad nA, bruker A vEAr pA en club som heter Joker, drit bra dj der, og veeeldig hQy musikk (me like^^) :D Skal kose meg i kveld :)

Ikke gå helt av hengslene da ;P

____

Begynner å få vondt i hode så jeg stikker i seng. God Natt ..

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1240 på: 27. jul, 2010, 04:43 »
« Siste redigering: 27. jul, 2010, 06:35 av TrashWolf »

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1241 på: 27. jul, 2010, 16:25 »
jeg har det bare bra driver foran pc og skal klippe plene neste uke skal jeg på jobb

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1242 på: 27. jul, 2010, 22:50 »
Sitter på Balkongen med min elskede og speller KISS så det jomer etter, og drekker opp
all alkoholen vi ikke fikk plass til i baggene.Ellers har vi handla, og eti godt, bada og ellers nytt
hverandres samvær...hehSitste kvelden på Grand Canaria, må indrømme at jeg lengter litt etter
mørke og kulde nå. Gleder meg til henging med furs, Svergie fest og finskefyll når jeg kommer hjem,
Oh, yeah jeg har forresten en pappeske på en halv kubikkmeter, stappfull av sprit igjenn etter brylluppet,
Noen som har lyst til å invitere Ziggmeister`n på fest eller?! [w-cool]
Raise your glasses! \m/ "Headbanger"



Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1243 på: 28. jul, 2010, 00:42 »
Fuck yea, eg er 17 nå [cool]
Teknisk sett blir det kjekkare om eitt år... Men nå er eg iallefall nærmare det! :D

Og så har eg fått min første gave allerede x3 Yay <3

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1244 på: 28. jul, 2010, 02:53 »
Sitter på Balkongen med min elskede og speller KISS så det jomer etter, og drekker opp
all alkoholen vi ikke fikk plass til i baggene.Ellers har vi handla, og eti godt, bada og ellers nytt
hverandres samvær...hehSitste kvelden på Grand Canaria, må indrømme at jeg lengter litt etter
mørke og kulde nå. Gleder meg til henging med furs, Svergie fest og finskefyll når jeg kommer hjem,
Oh, yeah jeg har forresten en pappeske på en halv kubikkmeter, stappfull av sprit igjenn etter brylluppet,
Noen som har lyst til å invitere Ziggmeister`n på fest eller?! [w-cool]
Raise your glasses! \m/ "Headbanger"




Har du og vEArt pA Gran Canaria? Hehe, liten verden :P Reiser hjem den 30. sjQl, kor har du vEart pA QyA dA?

Ganske bra :P Sitter pA en pc halv-full i purto rico/gran canaria <- har ikke peiling pA koss det skrives :P Skal ut pA byen om noen fA minutter, festa fem netter pA rad nA, bruker A vEAr pA en club som heter Joker, drit bra dj der, og veeeldig hQy musikk (me like^^) :D Skal kose meg i kveld :)

Ikke gå helt av hengslene da ;P

____

Begynner å få vondt i hode så jeg stikker i seng. God Natt ..

Nei, off. Kvelden blei ikkje som Qnska, skulle mQte 3 venner i en by, men nAr eg kom fram sA hadde den eine som hadde mobil, greid A miste an, sA eg fant de jo aldri. Drog bare til hotellet igjen ette det, sA kom de og en halvtime seinere :/ fAr ta det i mArA [razz]
HApe hodepinen din gAr vekk :S

Fuck yea, eg er 17 nå [cool]
Teknisk sett blir det kjekkare om eitt år... Men nå er eg iallefall nærmare det! :D

Og så har eg fått min første gave allerede x3 Yay <3

Gratulere med dagen! *Hugz* Ikkje lenge te lovlig drikking dA  [laugh] Du mA ha en fin bursdag :)
« Siste redigering: 28. jul, 2010, 02:57 av Rayne »

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1245 på: 28. jul, 2010, 14:44 »
Takk^^ *klemmar tilbake*
Og nei... det er det ikkje :3 *devil*

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1246 på: 28. jul, 2010, 16:17 »
Helt jævlig. Har hatt en krangel med foreldra mine...

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1247 på: 28. jul, 2010, 19:10 »
Kjeder meg, lurer på hva jeg skal finne på

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1248 på: 28. jul, 2010, 20:01 »
Relatict greit, sanke initiativ te å rydd hula. :p

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1249 på: 28. jul, 2010, 22:53 »
Fuck yea, eg er 17 nå [cool]
Teknisk sett blir det kjekkare om eitt år... Men nå er eg iallefall nærmare det! :D

Og så har eg fått min første gave allerede x3 Yay <3
Jaja :3 No er vi like gamle i tre måneder <3

Har det egentlig ganske greit :) Har hatt sol i 4 dager, så nå er sommeren over!