Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812671 ganger)

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1375 på: 18. aug, 2010, 04:23 »
Er du en laiver ziggy? :3
Uhm like yeah, I høyeste grad har bare veggen full av middelaldervåpen, åzn det?

Anyway, har det greit antar jeg, litt vondt akkorat mellom skulderbladene, men.
Fortsatt litt popst laiv deppresjon antar jeg, Gud som jeg kjeder meg om dagen,
Har lyst til å bygge meg en flåte av noe tilfeldig crap, og seile ned ælva, og plyndre.
Har stort sett jobba halen av meg de to siste ukene.  Men hey jeg kan tegne på jobben og drekke så mye kaffe jeg bare hæler. Og tegneferdighetene har forbedret seg litt, kult å kunne se progresjon, selv om man må gå langt til bake for å se det.  Sjekk ut Psykosekroken min dah vell. kanskje jeg kan hoste opp noe til deg og om du vill.
Kjipe er at jeg gjør stort sett ikke annet enn å jobbe om dagen. Ringe rundt å bomme penger av folk, bleh jeg savner jobben jeg hadde på Lier, mentalsjukehus, mye artigere, og så god fantasi man fikk ut av det.  Har serriøst ikke spilt et eneste spill de siste 3 ukene, har minst 20 relativt nye spill, hvor av 7 av dem har jeg ikke engang prøvd.
"Dunker hue gjentatte ganger i tastaturet" [w-dizzy]
Oh well, c`est la vie, c`est la merde. [w-sniff]


Har vært på et par laiv events : > så jeg bare lurte på om du var en aktiv laiver, har du vært borti eller hørt om hyperion? :)

Spille mere, sove mindre! :D

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1376 på: 18. aug, 2010, 10:01 »
Jeg er nå herved lei alt som heter charsets, iso-8859, utf8, codepages og recoding. Gidder ikke dette styret med å prøve å fikse store ÆØÅ i shellet mitt. De små funker av en eller annen grunn. Ikke spør meg.

Også lei av Steam, wine, ulimit og DirectX. Svarte ta hele pakka.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1377 på: 18. aug, 2010, 10:20 »
Siste tjanse til å døgne så jeg kommer meg i rett søvnrytme! Får litt hjelp av Pumzie da :P Gjør meg klar til å møte henne nå  [ureshii]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1378 på: 18. aug, 2010, 11:11 »
Jeg er nå herved lei alt som heter charsets, iso-8859, utf8, codepages og recoding. Gidder ikke dette styret med å prøve å fikse store ÆØÅ i shellet mitt. De små funker av en eller annen grunn. Ikke spør meg.

Også lei av Steam, wine, ulimit og DirectX. Svarte ta hele pakka.

Welcome to the world of IT.

Er selv på vei til tigerstaden for jobbintervjuer.
Sitter på toget og forberede fremføringene (give them some of that old shine).
Det er alltids spennende å se hvordan de går. Bl.a. lese intervjueren for å se hvor jeg kan ta i litt ekstra eller ikke.
Noen ganger får jeg "smittet" dem og går fullt ut på engasjement. Andre ganger taes det bare som en rolig og avslappet prat.
Hvordan disse intervjuene vil gå vet jeg ikke før jeg sier "hei" til de som skal intervjue meg.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1379 på: 18. aug, 2010, 13:16 »
Skarpen Seff har jeg hørtom Hyperion, abbonerer på bladet dems.
Har også vært på fantasifestivalen som de delevis arrangerer, lyst til å komme meg på Arcon.
Lyst til å være med på horror laiv 50 km fra Oslo? vi kjører sansynligvis så du kan sikkert sitte på
http://stroembrudd.laiv.org/index.html
Uansett, ser ut til at vi har funnet en god location til Call of Cthulhu:  Bergtatt, en ren horror laiv satt i 1400tallet.

Anyway, hatt en sånn sitte på ræva se på tegnefilm og ikke gjøre en dritt dag, føler meg sliten av jobb og alt stress, bare trenger og chille ut, gruer meg til jobb. [w-cry]

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1380 på: 18. aug, 2010, 13:20 »
Enda en "skoledag" over.. Hele denne uka er vel bare møkk. Skaffe ID kort, bøker, Uniform, møter, møter og atter møter.. Har enda ikke sovan på noen av møtene som varer 45min (pluss minus) så det lover jo godt.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1381 på: 18. aug, 2010, 16:09 »
Skarpen Seff har jeg hørtom Hyperion, abbonerer på bladet dems.
Har også vært på fantasifestivalen som de delevis arrangerer, lyst til å komme meg på Arcon.
Lyst til å være med på horror laiv 50 km fra Oslo? vi kjører sansynligvis så du kan sikkert sitte på
http://stroembrudd.laiv.org/index.html
Uansett, ser ut til at vi har funnet en god location til Call of Cthulhu:  Bergtatt, en ren horror laiv satt i 1400tallet.

Anyway, hatt en sånn sitte på ræva se på tegnefilm og ikke gjøre en dritt dag, føler meg sliten av jobb og alt stress, bare trenger og chille ut, gruer meg til jobb. [w-cry]

Er medlem av Kandu så jeg har vært med en del utstyr til TG osv også når jeg var på landstinget til hyperion møtte jeg et par laivere som tok meg med på fantasifestivalen :p

Skulle gjerne vært med, men i og med at jeg bor i tromsø så blir det litt vanskelig for meg akkurat nå

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1382 på: 18. aug, 2010, 21:25 »
Prøver å holde motet oppe når ting går i mot meg, kontoen er tom,Jobben går dritt, jeg er sjuk, men jeg tillater meg ikke å hvile. Det er for mye som står på spill.
Så hvordan har jeg det? Se selv
http://www.furaffinity.net/view/3823332/
Soundtrack http://www.youtube.com/watch?v=ocnrPLKbkD0

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1383 på: 18. aug, 2010, 21:32 »
Nååååå. Er jeg sliten. xD

Jeg stod opp grytidlig for å dra til Ålesund, siden jeg skulle møte MouseClick. Så jeg skulle egentlig dusje før jeg dro, men jeg forsov meg. .. så jeg hoppet i dusjen likevel, herregud så stress det var. xD;
Jeg gredde meg på bussen og stelte meg skikkelig på fergedoen. .. grøss. Det var litt flaut. Men det gikk nå bra. :'D

Ei mor med en unge kom inn på doen også, og ungen ville ikke bæsje fordi den sa at jeg hørte på ham. xD;
Jeg begynte å le, samme gjorde mora. Men oh well. Jeg tusla rundt i Ålesund før jeg møtte på MouseClick, og der fant jeg et par sko jeg har sikla på lenge. .. som egnetlig koster over 1000 lappen, men de var på salg for 299,-!
Squeeeee ;u;

MouseClick mobbet meg litt for det, slemmingen. :c
Så vi møttes og snakket og lo, kjøpte oss milkshake og satte oss i trappa i Ålesund sentrum, likeved kanalen. .. der satt han og snakket fisk.
Nei, srsly. Han kunne så mye, jeg satt der og .. uhm. "WHAT HVORDAN KAN DU SE DET NÅR FISKEN ER SÅNN 5CM LANG D:"

Dama som satt bak oss ble litt wtf tror jeg. Man kan snart ha en intelligent samtale med meg om alt, føler jeg. XD
Sååå.. fant vi ut at vi skulle spontanreise på atlanterhavsparken siden jeg fikk bidrag i dag. :'D
Det var kos. Men vi kom inn gratis! ^_^
Det var herlig. Der så vi på masse fisker og sånn. Vi så også et steinbitpar, awww, de var søte. XD Nei seriøst, de lå og koste!

Ogsåååå... blekksprut. Den var awesome. Det var to stk i det akvariet, og de hadde catfight om en hule. Det var gøy å se på, siden de skiftet farge. owo
*amazed*

Også stod Mouseclick og snakket med en han jobbet med der eller noe, mens jeg drev med hånda i et slags lite basseng. Så kom det en slags fisketing og begynte å kose hånda mi. Jeg ble så satt ut, en kjælen fisk wtf. XDD DEN VAR SØØØT JEG VIL HA EN SÅNN

Ehm. .. nå må jeg egentlig gå. Men det var kjempekoselig dag. Med creepy unger som stirrer slushen din i hjel og diverse. *meep*
Første skoledag i morra. I can not has wait plz. Jeg gleder meg. n_n

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1384 på: 18. aug, 2010, 21:44 »
Første skoledag var i dag. Jeg har nå vært våken i 24 timer og er ett stykke fra edru. Må vel legge meg snart og gjøre meg klar for å stå opp 6 i morra.

Catya

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1385 på: 19. aug, 2010, 01:22 »
Hadde en mild matforgiftning tidligere idag, kastet opp og hadde kaldsvette, foråsaket av en vegetar vårrull, men er bedre nå.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1386 på: 19. aug, 2010, 05:08 »
Hadde en mild matforgiftning tidligere idag, kastet opp og hadde kaldsvette, foråsaket av en vegetar vårrull, men er bedre nå.

Trecherous veggie foodz!

Eeeensom!  [sad]

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1387 på: 19. aug, 2010, 05:11 »
Nååååå. Er jeg sliten. xD

Jeg stod opp grytidlig for å dra til Ålesund, siden jeg skulle møte MouseClick. Så jeg skulle egentlig dusje før jeg dro, men jeg forsov meg. .. så jeg hoppet i dusjen likevel, herregud så stress det var. xD;
Jeg gredde meg på bussen og stelte meg skikkelig på fergedoen. .. grøss. Det var litt flaut. Men det gikk nå bra. :'D

Ei mor med en unge kom inn på doen også, og ungen ville ikke bæsje fordi den sa at jeg hørte på ham. xD;
Jeg begynte å le, samme gjorde mora. Men oh well. Jeg tusla rundt i Ålesund før jeg møtte på MouseClick, og der fant jeg et par sko jeg har sikla på lenge. .. som egnetlig koster over 1000 lappen, men de var på salg for 299,-!
Squeeeee ;u;

MouseClick mobbet meg litt for det, slemmingen. :c
Så vi møttes og snakket og lo, kjøpte oss milkshake og satte oss i trappa i Ålesund sentrum, likeved kanalen. .. der satt han og snakket fisk.
Nei, srsly. Han kunne så mye, jeg satt der og .. uhm. "WHAT HVORDAN KAN DU SE DET NÅR FISKEN ER SÅNN 5CM LANG D:"

Dama som satt bak oss ble litt wtf tror jeg. Man kan snart ha en intelligent samtale med meg om alt, føler jeg. XD
Sååå.. fant vi ut at vi skulle spontanreise på atlanterhavsparken siden jeg fikk bidrag i dag. :'D
Det var kos. Men vi kom inn gratis! ^_^
Det var herlig. Der så vi på masse fisker og sånn. Vi så også et steinbitpar, awww, de var søte. XD Nei seriøst, de lå og koste!

Ogsåååå... blekksprut. Den var awesome. Det var to stk i det akvariet, og de hadde catfight om en hule. Det var gøy å se på, siden de skiftet farge. owo
*amazed*

Også stod Mouseclick og snakket med en han jobbet med der eller noe, mens jeg drev med hånda i et slags lite basseng. Så kom det en slags fisketing og begynte å kose hånda mi. Jeg ble så satt ut, en kjælen fisk wtf. XDD DEN VAR SØØØT JEG VIL HA EN SÅNN

Ehm. .. nå må jeg egentlig gå. Men det var kjempekoselig dag. Med creepy unger som stirrer slushen din i hjel og diverse. *meep*
Første skoledag i morra. I can not has wait plz. Jeg gleder meg. n_n

Fint å se at du hadde det morro. Og ja, den Ålekvabben var overaskendes folkekjær O.o
Jeg hadde det awesomt jeg og i går ^^, Håper vi kan gjøre det igjen en dag! [ureshii]

Ellers så har jeg endelig klart å "stabilisere" døgnrytmen min  :D Våknet i 4 tiden i natt, men føler meg skikkelig klar for en kort skoledag ^^, Gleder meg til å begynne på en ny en :3 Ny skole, nye muligheter <3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1388 på: 19. aug, 2010, 12:08 »
For å illustrtere hvordan jeg har det har jeg skrevet et lite dikt.

Jeg er løen i hue
du skukke tru`re
Jeg er kvalm og bedriten
og føler meg jævli sliten
det svir i aua
og jeg har vondt i ræva
Det her suger skikkeli
Og nå trur jeg jeg må spy

Gleder med til åbynne på web design kurs snart, vurderer å ta meg fri fra jobb.
« Siste redigering: 19. aug, 2010, 12:11 av Ziggy_wolf »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1389 på: 19. aug, 2010, 12:58 »
Jeg er akkurat ferdig på skolen. Så nå sitter jeg på busstasjonen og slapper av, kjempefint vær og varmt. <3
 
Og vi hadde to nye jenter i klassen. Heldigvis xD Hun ene virker grei iaff, ettersom hun andre ikke var til stede. Og det var så koselig å møte klassen min og mediefolkene igjen. :3
Hun ene i media gikk med en søt, liten vaskebjørnhale! ;u; Hvor awesome er ikke det? D:
Jeg elsker skolen min. Og jo. Var bare jeg og en annen som valgte realfag xDD Haha. Vi har minst og mest awesome klasse fant vi ut.
 
Oh well.
... Oh! Jeg meldte meg på bilkurs i dag. Innen nyttår, har jeg kanskje lappen <3

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1390 på: 19. aug, 2010, 15:12 »
Fikk bøker idag. Tunge som fy... Så var det bare det stresset med å få på bokbin... Jaja, skolen blir vel bedre når vi kommer skikkelig igang! (håper jeg)

Trixie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 49
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1391 på: 19. aug, 2010, 16:06 »
vel jeg er kjempe glad for å ha funnet et norskt furry sted.

ellers er jeg... vel ganske glad. faktisk på grensen til lykkelig.

*synge* -oh happy dag
Trixie the Ocelot peker på akvariumet.
-slutt å steng maten min inne! det er ikke snilt.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1392 på: 19. aug, 2010, 16:29 »
Vel... Ganske fornøyd ^^, Har gått fra klasse på 7 personer til 30 personer O.o BTW. akademiet er en awesome skole! Vi får tilogmed Mac'er  [ureshii]
Men skal bli et slit fremover -_-

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1393 på: 19. aug, 2010, 17:39 »
Har det bra. Har akkurat lagt ned noen gitarspor som jeg er veldig fornøyd med! Solo!

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1394 på: 19. aug, 2010, 19:24 »
vel jeg er kjempe glad for å ha funnet et norskt furry sted.

ellers er jeg... vel ganske glad. faktisk på grensen til lykkelig.

*synge* -oh happy dag

Velkommen til forumet! [w-happy]

Og ja, har det bra eg også, føles som om eg har fått gjort tusen ting på en dag,
ting eg har ventet lenge på å gjøre, så det føles godt å være ferdig med alt kaoset [w-cool]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Trixie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 49
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1395 på: 19. aug, 2010, 19:25 »
tusen takk.

så flink du er, jeg har fått gjort noe i dag, så nå er jeg litt sliten... og veldig glad  :D
Trixie the Ocelot peker på akvariumet.
-slutt å steng maten min inne! det er ikke snilt.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1396 på: 19. aug, 2010, 19:27 »
Hadde en mild matforgiftning tidligere idag, kastet opp og hadde kaldsvette, foråsaket av en vegetar vårrull, men er bedre nå.

De er skikkelig gode, må huske å ta en skikkelig flambering av dem før de serveres neste gang [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1397 på: 19. aug, 2010, 20:33 »
Kom nettop hjem fra første skoledag. Jeg. Elsker. Skolen. Min.

Vi ble tildelt faddere i dag og gruppa mi sine faddere er skikkelig awesome. xD
Han ene kunne ikke få sagt nok om hvor "slækt" det er, men samtidig at hvis man gjør det bra på den skolen så var man garantert jobb uansett.

I tillegg har skolen en helt egen kro inne der hvor man kan omgås og kose seg. Og en halvliter øl koster bare 27 kroner der. <3
Hadde vært interessant å vite om det kanskje gikk noen pelsere der også. :3

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1398 på: 19. aug, 2010, 22:39 »
Kom nettop hjem fra første skoledag. Jeg. Elsker. Skolen. Min.

Vi ble tildelt faddere i dag og gruppa mi sine faddere er skikkelig awesome. xD
Han ene kunne ikke få sagt nok om hvor "slækt" det er, men samtidig at hvis man gjør det bra på den skolen så var man garantert jobb uansett.

I tillegg har skolen en helt egen kro inne der hvor man kan omgås og kose seg. Og en halvliter øl koster bare 27 kroner der. <3
Hadde vært interessant å vite om det kanskje gikk noen pelsere der også. :3

Lurer selv på om det er noen på den nye skolen min... Eller noen "hardcore" hatere xD  Hadde en slik på forje skole, har vel ikke ledd mer av en 8. klassing. ( gikk i 10. da han pluselig fant ut at jeg var en fur, aner ikke hvordan.)

EDIT: Woho, post nr. 200 x3

___

Uansett, gruer/gleder meg til "aktivitets dag" på skolen i mårra. Hvem vet hva det kan bringe o.O
« Siste redigering: 19. aug, 2010, 22:43 av Svinepelz »

Catya

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1399 på: 19. aug, 2010, 22:42 »
Dette forumet er vel det første hvor jeg virkelig har følt meg akseptert, isteded for å bare lurke i bakgrunnen.