Eheee... ^^"
A little low today. Fikk meg en latter isted, men that's pretty much it.
Vet ærlig talt ikkje hva som plager meg.
Anyways, det hjalp lite å sulle på Spotify. Eg kikket litt på alle andres musikksmak, og utfra den virker det som om alle andre unntatt meg har kickass musikksmak. Føler meg som DEN pussyen x3
Sitter her og ønsker meg ett offline spill som eg kan spille på PC. Var i butikken her for ikkje så lenge siden, og det eg fant var omtrent BARE skytespill. Noen bilspill. Og Football Manager.
INGEN av de kategoriene er noe som kan interessere meg... Så fant eg Final Fantasy 14. Heck, tenkte eg, får vel bli dette da, og kjøpte det. Det viser seg at da eg endelig skulle prøve det, så har de skrevet "online" med pittepittepittesmå bokstaver under, og for å create en karakter måtte eg legge ut penger for å kjøpe en account. >.< Silly me.
Videre er eg sick and tired of å være alene. Eg har Jinnai på besøk 1-2 ganger i uken -OM EG ER HELDIG- x3 Seff, eg har da 2 timer hver onsdag sammen med Bergen Liga, men det er ikkje akkuratt mye å skryte av. Er Tournament Organizer der, så tiden min går for det meste til å se til at alle andre har det bra og at de har det de trenger.
Jobbsøkingen min går helt RÆVVA. INGEN butikker eg har besøkt har trengt noen form for hjelp. Og via NAV har eg fått ledige stillinger, men alle jobbene er omtrent på andre siden av Bergen i forhold til hvor eg bor, i tillegg er det omtrent BARE telefonsalg og slikt som er ledig... Har prøvd det før, det var så lite motiverende at jobben holdt ikkje lenge. Og mens vi først er inne på NAV... Eg søkte om dagpenger så tidlig som desember ifjor. "Nei, du kan ikkje søke nå, kom tilbake når du har fått tjenesteuttalelse." And so I did. Nå har det gått over 1 måned. Null svar, null nothing. Glem dagpenger, de ser eg ikkje snurten av. Så eg tenker eg må ned og klage en eller annen gang i løpet av uken, for dette tar evig lang tid og virker bare frustrerende på humøret mitt.
/lang rant.
I'll stop it here. x3 *finne frem Prince of Tennis og samtidig se etter ett nytt smil*