Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812248 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Din status!
« på: 16. okt, 2008, 14:57 »
Jau, det kan være greit å få luftet tankene sine av og til. Og det kan være kjekt å se om andre bryr seg.


Så, jeg får begynne jeg. Starten på dagen har var ikke helt topp, men jeg trenger ikke å gå i detajler. Mje, jeg har det ok, nu. Fikk gjort litt lekser i sted. ^^"

..kjæresten min bor så altforlangt borte. *sukk* Han skal flytte til Bergen høsten 2010, da, og da er planen at vi skal flytte sammen. Jeg vil spole frem i tid. x:
« Siste redigering: 16. okt, 2008, 14:59 av Atrox »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1 på: 16. okt, 2008, 16:37 »
hmm,, god ide det der ^-^
dagen i dag har vært bare helt for jævlig, trøtt på skolen, nesten ikke no å gjøre der, bare satt å surfa rundt på nettet egentlig,,, videre, så fikk vi dra litt tidligere *wooh, not* viste seg at toga hjem igjen hadde blitt instilt *grrr* så da ble det stopp på skøyen, også videre en del venting, før jeg fikk tatt en buss til asker, og videre MC hjem... ohhh...!

uff. skjønner den der, har hatt et forhold med en som har hatt en ganske stor avstand mellom hverandre, fant en i Nederland for litt over et halvt år siden... fikk ikke sjansen til å møte han før det var slutt =/ *sukk* jaja,,,, det ble nylig slutt med han

Hva med dere andre? noe på hjertet? x3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2 på: 16. okt, 2008, 17:01 »
Vel, nå bor han ikke så langt borte som Nederland. Men Aksdal. Som er 3 timer med buss. Jeg ville besøkt ham oftere om det ikke var for at jeg studerte og jobbet. Jaja, det er verdt det.

Oh, jeg fikk laget meg en ny avatar. Jeg liker den. :3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3 på: 16. okt, 2008, 17:36 »
Kjærsten min bor 9 timer unna. >: Håper å dra ned igjen da, snart. :3

God idé, btw Atrox. Var tenkt på å lage emnet selv. x3

Vel, dagen i dag har vert forholdsvis grei. Visuelle kunstfag i de to første timene. Vi malte hverandre. : D Det var litt gøy. xD Selvom ingen ble ferdig, så da blir det mer maling neste torsdag. <3 Etter det ble det masse klemming og støff pga en eller annen vi-bryr-oss-om-psykiske-sjuke elns som er i dag. o_O Jeg ble nesten overrasket, i og med at jeg ikke er sosial på skolen at all. xD

Uhmm. Etter det hadde vi to timer norsk som jeg satt å hørte på musikk i mens jeg tegnet. ^^ Ble mange skisser som jeg faktisk ble fornøyd med. :3 Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*
Såå.. I går var jeg på storshopping. O: Fikk stipendet mitt da, så nå har jeg brukt opp _hele_ stipendet. XD Kjøpte bl.a en bursdagsgave til Andy. ^^ Skal få sendt den i morra. Høhø, du vet ikke hva det er. 8D *poke*

Sååå.. Var det matte, da. Da sovnet jeg et par ganger, jeg har spillt Okami til Wii i hele natt. : D Noe jeg ikke burde, siden jeg treger søvn. Huff. Etter det hadde vi naturfag, og fikk gå ekstra tidlig hjem i dag siden vi hadde vikar som ikke ante hva han skulle snakke om. o:

Jeg savner AndyPandy. Meh.

Også hører jeg på musikk. <3 Animal I've Become - Three Days Grace.

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4 på: 16. okt, 2008, 17:39 »
For min del er livet perfekt!


Skolen går foreløbig bra, med gode karakterer, jobb i bokhandel (som er helt perfekt.. Elsker bøker).

Happy tiger!

^_^

@Villdyr: Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*

Finens ikke "lat", bare laid-back!  :P

Personlig liker jeg "laid-back" bedre ihvertfall! ^_^

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5 på: 16. okt, 2008, 17:45 »
@Villdyr: Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*

Finens ikke "lat", bare laid-back!  :P

Personlig liker jeg "laid-back" bedre ihvertfall! ^_^
Da er jeg en veldig laid-back type. ; D

aerion

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 30
    • Vis profil
    • Mostly stuff and things that doesn't fit the url.
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #6 på: 16. okt, 2008, 20:44 »
@Villdyr: Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*

Finens ikke "lat", bare laid-back!  :P

Personlig liker jeg "laid-back" bedre ihvertfall! ^_^
Da er jeg en veldig laid-back type. ; D
Joda.
Og selv er jeg drita lei folk som påstår at det er så utrolig bra å være "aktør", og så lurer på hvorfor det er så mye stress blandt voksne.
Hvis man holder et jevnt og rolig tempo, i motsettning til å slite seg ut en gang til dagen, lever man lengre, og har høyere faktisk tempo.
"A life without joy is a wasted life, and you have but one to waste" ~Alexander Birkeland
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources" ~Albert Einstein

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #7 på: 16. okt, 2008, 21:32 »
Jeg er en laid-back type, som faktisk får masse gjort på jobb! xD

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #8 på: 17. okt, 2008, 03:03 »
Helt for jævlig,.  har sittet her med enda en innlevering som jeg glemte jeg måtte gjøre,. "innlevering i dag"
arrgh tenker at men ikke får mer en ca 3 timer søvn, før det er på ann igjen,..
Eeeep tanken å være dau trøtt på laboratoriet får meg til å grøsse,..   

Men men,..
Ser på dette jeg har gjort,. Skjønner ikke en dritt av halvparten av det,. "men men" sikkert rett, Meste parten av det  =P

argh, trøtt og lei av hele dette semesteret,.. skal heldigvis ikke ta 65sp neste semester, for å sei det slik  [laugh]
har det ellers ganske greit,.. siden jeg ikke klarer å la vær med å fikle med sikkerhets systemet på skolen,
hihi denne uka har virkelig vært gøyalt,.. "hmm hvem sitt passord er dette?"  hihi trenger jeg å si mer på den fronten  [puzzled]

*wraaah, vil sove, vil ha type,. eller noe, ehh noen,.. Og hvem spiste opp all sjokoladen?*    [razz]


"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #9 på: 17. okt, 2008, 03:23 »
Hmm, du kan alltids på koselade - eeeh, sjokokos - eeeeh.... xD Sjokolade av meg lala <3 *kosepå*

Eg er overtrøtt. xD Og kosesyk.
Hvordan eg har det? Rart. Men helt akseptabelt. Skal jobbe litt nuh, så.. Kveldsjobb eller noe.
Gief moi kos D:

Klikketiklikk :D

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #10 på: 18. okt, 2008, 15:13 »
Akkorat nå er jeg fyllesjuk som bare F. Hadde bursdag I går satt oppe til kl 6 i morres.
Så nå sitter vi og ser på tegnefilm og repparerer og syntes synd på oss selv [w-dizzy]
Eh...Er det bare meg eller har noen endra fargen på forumet?.....
"Uh....  krype under teppet igjenn og skru på mer tegnefilm" [w-dizzy]

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #11 på: 20. okt, 2008, 18:35 »
Jeg har det greit. Det regner mer enn jeg liker, men hva kan en forvente når en bor i Bergen? x3

Skal ha presantasjon på onsdag, gruer meg litt. Ellers gleder jeg meg til Halloween og fest. Men hva skal jeg være? Hjelp?

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #12 på: 21. okt, 2008, 13:51 »
vell for min del har jobben tatt en god del av livet mitt... Bestekompisen min begynner å bli beskymra for at æ jobba for mye.... æ har formye overtid... e så sliten at æ ikke ha kunne vaska bolien min.  [w-sad]

men ka kan æ gjøre?

må bli ferdig i tide med tingan som skal sendes, lages, brettes, organiseres, m.m

av å til vill folk ha mæ me på mer enn d æ får tia t... i tillegg har æ en hund som må passes på... æ e vill være sammen me venner...

enn tøff tid for den lille tigern  :-[

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #13 på: 21. okt, 2008, 14:02 »
Aww, føler med deg Leon. Min har også nådd sine høyder, og eg har jobbet totalt 12 timer overtid på litt under to uker. Har måttet ta med meg jobb hjem for å gjøre mer også, noe eg ikkje liker.
Men det får no være så.. Skal se om eg ikkje kan komme meg ut til bestekompisen nå på torsdag. Drar jo på Desucon på fredag, og han drar selv med korpset til ett sted, så vi blir begge opptatt i helgen. Litt synd, eg vil tilbringe tid med ham really. x)
*gi tigern en klem og lunte ut av emnet med en pote i været, smile*

Klikketiklikk :D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #14 på: 22. okt, 2008, 23:54 »
Jeg har det bra. Universitetet er et slit, men så uendelig mye bedre enn vgs. Jeg sov meg gjennom de 3 årene, noe som ga meg, ikke flotte, men akseptable karakterer. Jeg fikk ingen nye venner på egenhånd, joda, vennene jeg hadde fra før fikk nye venner på vgs, og de ble mine venner, som jeg fremdeles har med å gjøre med i dag. Hvor jeg vil hen med dette, det vet jeg ikke, men nå er det i hvert fall annerledes. Jeg begynte i en ny klasse, kjente ingen. Nå har jeg blitt kjent med flere enn jeg ble kjent med på hele vgs, og de er digge folk, og jeg kan ha samtaler med dem om ting som ikke er skolerelaterte. Yes, jeg er nub, men ikke like mye som jeg var før. >:3 Hun ene ringte meg idag, angående noe.. som ikke var skolerelatert ( : D ), og avsluttet med: "Jeg vet ikke va jeg skulle gjort uten deg." , så ikke bare har jeg fått venner, men venner som stoler på meg og setter pris på rådene mine. Hihi, en annen sa at førsteinntrykket hennes av meg var at jeg var kjedelig, men etterhvert som hun lærte meg litt bedre å kjenne skiftet hun mening. Det er kanskje derfor jeg har så store vansker med å bli kjent med folk; førsteinntrykket jeg gir sux. Well, don't mind this. I'm happeh.

Ellers hadde jeg en prosjektfremføring i dag. Jeg hadde ikke øvd, og jeg hadde ikke gått skikkelig gjennom stikkordene mine før jeg presanterte. Men jeg tok det på sparket, og jeg tror det gikk bra. Det kunne gått bedre, ettersom det ble kluss da jeg fant en feil i notatene mine mens jeg stod foran klassen. Nuja, læreren reddet meg etter en liten dose ubehagelig stillhet.

Også var jeg på kino i dag og så Wanted. Standardaction, handlet om leiemordere. Jeg lo høyt da Morgan Freeman dukket opp. Jeg lo enda høyere da han sa: "motherfucker". Angelina Jolie var også med, og hun var morsom. Filmen var egentlig ikke så spesiell, men Wesley, hovedpersonen, (han spiller Mr. Tumnus i Narnia), var tøff.

Wesley: [narrating] This *is* me taking control; from Sloan, from the fraternity, from Janice, billing reports, ergonomic keyboards, from cheating girlfriends and sack of shit best friends. This is me taking back control of my life.
Wesley: [to audience] What the fuck have you done lately?


Jeg hører på U2 - Stand By Me ft. Bruce Springsteen Feelgood song. :3
Jeg har forelsket meg i stemmen til Bruce.

Bono: ..anybody else like to play my guitar?
Bono: Bruce Springsteen like to play my guitar! Guess you guys know him.. Is he a local boy or something?
Bono: When the night has come, and the land is dark, and the moon is the only light we'll see.
Bruce: Well I won't cry

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #15 på: 18. nov, 2008, 20:54 »
vel, jeg lever for å si det sånn.  Må som regel opp sån ved seks tia om morran for å rekke skolen, Helle i meg hva enn som er igjenn på kaffekanna fra dagen før.
Så spenne på seg støvlene og krype ut av hiet sitt og banne over elefanten som pissa meg i kjeften og tråkka på huet mitt.
Tru meg, du vil ikke se trynet mitt før klokka er slagen tolv, jeg har skremt livskiten av flere folk som har kjræsja hos meg.  [w-dizzy]
Og så er det Slenge seg på toget til oslo, Er jeg heldig får jeg plass, men somregel må jeg sitte på gulvet sammen med de andre dyrene. Men det driter jeg i for jeg har somregel med meg et soundtrack som får blåst liv i hjernen min til jeg kommer meg nermeste kaffesjappe.
Om ikke det hjelper er det å helle i seg noe konsntrert energidrikk eller poppe et par koffeinpiller.
Så sitte å dalle på skolen ti sånn omttrent tre-ish tia og så på jobb til klokka er sånn omtrent ni.  [w-cry]
Og så er det opp igjenn og ta  karrusellen igjen whohoiii.  [w-happy]
Kan i det minste tegne på jobben og på skolen da, men det er til tider litt kjipt å jobbe lørdager.  [w-cry]
Så yeah blir en del slit, men F heller jeg får jobbe og lære det jeg har lyst til å drive med og hva er det.... jo det er bra
Har dame, (ikke at jeg er så streit av den grunn lol)
Bor i egen leilighet, og har mit eget lille tegnestudio. "hopper opp på bordet og danser" "Mhm oh yeah, Oh yeah"  [w-dizzy] "eh m`yeahp dette funker ikke"
Har et eget barskap smekk fullt av spri.......  [w-confused] pokker,  hm påtide med polferd igjenn ja, "Spenner på seg trugene og tusser avgårde" [w-wink]


@Villdyr: Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*

Finens ikke "lat", bare laid-back!  :P

Personlig liker jeg "laid-back" bedre ihvertfall! ^_^
Da er jeg en veldig laid-back type. ; D
Joda.
Og selv er jeg drita lei folk som påstår at det er så utrolig bra å være "aktør", og så lurer på hvorfor det er så mye stress blandt voksne.
Hvis man holder et jevnt og rolig tempo, i motsettning til å slite seg ut en gang til dagen, lever man lengre, og har høyere faktisk tempo.


Serriøst bra råd, det verste jeg kan tenke meg er å ende opp som en eller annen idiot som flyr rundt med stresskoffert og slips og bekjymrer seg over finanskrisa eller noe annet massehysteri.

Hey Atrox universitetet er digg da, men de høye karakterkravene suger.
Er sigg at man ikke har oppmøteplikt og greer og for mye mer kontrol selv. Dog også mer ansvar da.


Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #16 på: 27. nov, 2008, 12:51 »
Æsj, eg VAR glad, men er nå sur. x_x Eg har hatt kyssesyken i snart 3 uker. Og så ringer legen, og gjett hva.. Eg må kanskje legges inn fordi lever-verdien min stiger WAY over normalt. Og det er fordi, når du har kyssesyken og leververdien når over det kritiske punktet, så kan du faktisk sprenge leveren og dø on the spot. x___x" Jævlig artig.
Og om eg legges inn vil det bli max ensomt, max kjedelig og max med tester som holder meg både oppdatert og JÆVLIG slapp. Eg kommer til å være totalt amøbe etter dette.........
Hater kyssesyken. x___x"
Hater sprøyter av alle slag x___X"
Hater ensomhet .__." (snivles...)

BLAAAAARGH.....

Klikketiklikk :D

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #17 på: 27. nov, 2008, 14:17 »
Æsj, eg VAR glad, men er nå sur. x_x Eg har hatt kyssesyken i snart 3 uker. Og så ringer legen, og gjett hva.. Eg må kanskje legges inn fordi lever-verdien min stiger WAY over normalt. Og det er fordi, når du har kyssesyken og leververdien når over det kritiske punktet, så kan du faktisk sprenge leveren og dø on the spot. x___x" Jævlig artig.
Og om eg legges inn vil det bli max ensomt, max kjedelig og max med tester som holder meg både oppdatert og JÆVLIG slapp. Eg kommer til å være totalt amøbe etter dette.........
Hater kyssesyken. x___x"
Hater sprøyter av alle slag x___X"
Hater ensomhet .__." (snivles...)

BLAAAAARGH.....

stakkars lille løven   :( *klemmer deg mykt, og trøste løve vennen min*

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #18 på: 27. nov, 2008, 14:21 »
i det siste har æ vært så deppa.. mistet en av mine beste venner natt til tirsdagen denne uka.. akkurat en månede før jul. det va uffatelig mange som sørget over dette.. å jeg vet ikke ka æ kan gjøre. det er bare så trist :'( sitter å gråter over dette.. folk klarer å oppmuntre mæ litt. men så går det over en stund.. har ikke kommet over d som hendte.. så æ e vældig lei meg fortiden  :'(

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #19 på: 28. nov, 2008, 10:20 »
jeg er stressa, litt bekymra og håpe allt går bra.
Vi fant os en ganske fin leilighet her for ikke så lenge siden, men må flytte opp møblene mine denne helga, om vi skal ha sjangs før jul. Men, bilen min slutta å funke, så har ikek hengerfeste, er for unge, eller det er for dyrt om vi skal skaffe leiebil og ingen jeg kjenner kan hjelpe hittil. Har fortsatt en jeg kan spørre om noe igjen da.
Og litt bekymra siden leiligheten er dyr, om at vi må tjene nok, vi må få lest av de målerne i dag, så vi kan skaffe oss strøm neste uke og sånt.
Så jeg håper allt fikse seg snart. er så mye rot og tull når man skal flytte :P

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #20 på: 29. nov, 2008, 16:22 »
kjysesyke suger ant bil sjekk finn .no fikk bilen var rappa for en stund siden men har fått ny nå
Sitter på danskebåten har blåst bort nesten 8000 på stæsj og en anubis statue det bølger en del sa det er ikke lett å skrive på telefonen trur jeg skal en tur til i taxfreeen me prekast!

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #21 på: 15. mar, 2009, 02:31 »
Bumpelibump. ~

Greit, jeg er drittrøtt etter å ha snakka en stund på Skype med MoonTiger. xD Dere andre snakka om så mye rart at jeg ikke skjønte en dritt, når jeg først ble i snakkehumør. D: *skulepå*

Joda, men det var gøy. ^^ Får se å komme meg på Skype i morgen også, det er noen som har lovet meg å spille gitar siden jeg sang. >__> *mumle* Ellers. Jeg skal legge meg. xD Snart. Jeg hører på en sang, så jeg klarer ikke gå fra den før den er ferdig, så jeg skriver dette. :3 Jeg er så smart. Tror jeg vekte tante med all bråkingen min under Skype elns, hun er iaff våken. *lytte opp på loftet*

.. Og jo, det er sant. Jeg har snart bursdag. 8D Den.. 29. mars. Kanskje jeg skal dra meg på Skype da. :3 Men da har jeg nok besøk av en del venner. Så. Yay. :3 Blir glad for telefoner, for de som har mobilnummeret mitt. D:< Men tjeh, skal satse på skype, om jeg kommer meg på. :3 En liten stund. Blir trolig en sleepover elns, så. 8D Jeg får nok sikkert tid.

Nå slutta sangen, aw. >: ...*spille en siste gang*
Og damn, det er tomt for smågodt. D: Og sjokolade. Og jeg vil ikke sove, selvom jeg er trøtt. x: *mumle* Nei nå altså, tror jeg bare stikker. xD God natt.~

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #22 på: 15. mar, 2009, 06:28 »
Jeg sitter her og tenker at jeg bør skrive mer på NP. :) Fyyyy f... men! Livet -mitt- er bra. Skal på ferie i permen, og. Forhåpentligvis kan jeg treffe på noen av dere i Trondheim og Oslo. :) Håper det blir uttelling på turen, det er faen steike helvete meg 36 timer med tog. Forventningeeeer (tone.gif).
AERGHGHGHGH jobben er så kjedelig. En timelønn på seks kroner gjør det ikke beeedrrrreee. :( Men livet er stabilt, så jeg har ingenting å klage på. Eller, jo: Beretten. Ellers går det greit. Med meg. hei. san.

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #23 på: 15. mar, 2009, 18:04 »
Vell, sitter her og er helt kake. Omtrent drekki i hele helga og røyka dritt.

Er litt sånn wtf etter att bestevennen mine ville at vi skulle ha trekant så ja..Huff og huff...

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #24 på: 16. mar, 2009, 00:57 »
hurr... sitter på jobb.. femte dagen med nattevakt på rad. 10 timers skift.. hum.. ser på reven tusle utenfor vaktbua.. iriterer meg over at toalettet er tett pga kollegaers manglende evne til å forstå at tørkepapir og do papir er to forksjellige ting. urinerer i blomsterpotta på yttersiden. tenker det er lenge siden jeg har sett sola nå. men ellers har jeg det knall ^^ har snart masse fri etter helvetes skiftet.