Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828373 ganger)

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10800 på: 05. okt, 2012, 13:53 »
Gått til innskaffelse av "Need for Speed - Hot Pursuit" bare for å spille noe litt annet enn det jeg gjør til vanlig  :P
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10801 på: 05. okt, 2012, 14:44 »
Herregud, den comicen var pen. ;U; *lese*

Jeg sovnet klokken ni i dag tidlig jeg, fordi hver eneste gang jeg holdt på å sovne i natt, bråvoknet jeg av følelsen av at jeg ikke fikk puste. I DONT GET. :|

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #10802 på: 05. okt, 2012, 15:03 »
Jeg begyunner å like dette forumet mer og mer jeg X'D

De fleste av oss har flere interesser enn bare furry ;)
Spesielt innenfor "nerdete" hobbier/interesser.

Og grunnen til at jeg måtte spørre:
Yaaaaaaaaaaaaay! >w<

hehe :p

Feedo

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 11
  • Fun with my own picture ;P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10803 på: 05. okt, 2012, 15:14 »
Er på høstferie besøk hos min søster i Trondheim. Kjeder meg veldig mye på grunn av at jeg er alene hjemme og kan ikke forlate huset fordi det ikke er en enste ekstra nøkkel her..... :-\ Har lyst til å gå til en butikk å kjøpe drikke men kan ikke   :P Men jeg stortrives her da.... Så lenge jeg har en nøkkel :P  (skal hjem til søndag igjen)
You jump i jump, remember?

You will find me on skype ole.magnus.hegge ;P

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10804 på: 05. okt, 2012, 15:58 »
ekstremt mye smerte på en dag. Forsåvidt tror jeg det begynner å gå bedre nå.
*klappepåskulderen* c:

SNART HELG. WOHO.

http://www.youtube.com/watch?v=4nKBipiEYVQ&feature=player_embedded

... i dag er det fredag! mmmmhmhmhmhmmmm!

InnosRage

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10805 på: 05. okt, 2012, 16:35 »
Sitter nå på flyplassen og venter på flyet til Oslo og deretter ta fly til Molde.

Hvorfor går det ikke direkte fly dit man skal? D:

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10806 på: 05. okt, 2012, 21:07 »
MAh Brains! hodet exploderer...

Fått noe resept medisiner som gir meg en syk hodepine i 2-5 timer ca 5 min etter jeg tar de... skal taes hver 12 time i 2 måneder... gawd damnit!

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10807 på: 05. okt, 2012, 21:22 »
da blir det vel furmeet i morra, her i Kristiansand-dyrepark :3 Gleder meg^^

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #10808 på: 05. okt, 2012, 22:41 »
da blir det vel furmeet i morra, her i Kristiansand-dyrepark :3 Gleder meg^^


Er på plass på Budget Hotell nå, gleder meg til i morgen :)

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10809 på: 06. okt, 2012, 00:37 »
Ffs så ikke før nå at outland har hele young avengers serien. Skulle kjøpt resten når jeg var der sist >.>

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10810 på: 06. okt, 2012, 22:16 »
Jeg er dum. Men jeg er smart også, så det går opp i opp. Jeg har kastet bort hele denne dagen, og det har vært kjempedeilig.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10811 på: 06. okt, 2012, 22:30 »
Jeg er glad. Treningen gir resultater. Den ene buksa mi faller av meg, og en shorts som var for trang i lårene til meg passer nå perfekt!
Nu vell, i morgen reiser jeg til Bergen og blir der til fredag. Jeg har ikke så veldig lyst, men det blir sikkert greit.

Seinos

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10812 på: 06. okt, 2012, 23:11 »
Har såvidt begynt på feet paws til ny fursuit ^^
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #10813 på: 07. okt, 2012, 03:21 »
Hmm.. sitter oppe sent igjen jeg o3o

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10814 på: 07. okt, 2012, 03:34 »
Hmm.. sitter oppe sent igjen jeg o3o

vi er #cool.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10815 på: 07. okt, 2012, 08:34 »
Savner Norge. To uker med skole, så er jeg der. Det blir kun en helg, men det er bedre enn ingenting.

Idag skal jeg på bilteori og senere har jeg en oppgave å gjøre ferdig. Også håper jeg på å være litt sosial.

Also. Jeg vil ha en totodile irl.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10816 på: 07. okt, 2012, 12:17 »
Heh, hjelp? En fyr bet meg igår ganske kraftig over pulsåra. Altså ikke igjennom, men så hardt at armen min er blitt hoven, og veldig blå. Er det da greit å skjekke ut hos legen at alt er bra, eller trengs det bare ved bitt som har gått igjennom huden? x3 Takk for svar iallefall. > w <
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10817 på: 07. okt, 2012, 12:54 »
Heh, hjelp? En fyr bet meg igår ganske kraftig over pulsåra. Altså ikke igjennom, men så hardt at armen min er blitt hoven, og veldig blå. Er det da greit å skjekke ut hos legen at alt er bra, eller trengs det bare ved bitt som har gått igjennom huden? x3 Takk for svar iallefall. > w <

Wtf?! Er sikkert bare en indre blødning, men skader sikkert ikke å sjekke med lege :p

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10818 på: 07. okt, 2012, 13:20 »
Heh, hjelp? En fyr bet meg igår ganske kraftig over pulsåra. Altså ikke igjennom, men så hardt at armen min er blitt hoven, og veldig blå. Er det da greit å skjekke ut hos legen at alt er bra, eller trengs det bare ved bitt som har gått igjennom huden? x3 Takk for svar iallefall. > w <

og hvorfor ble du bitt ? :p du kan selv sjekke om det er betent, om det er det, så kan det være lurt å kontakte lege og spørre om mer info :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10819 på: 07. okt, 2012, 13:28 »
Heh, hjelp? En fyr bet meg igår ganske kraftig over pulsåra. Altså ikke igjennom, men så hardt at armen min er blitt hoven, og veldig blå. Er det da greit å skjekke ut hos legen at alt er bra, eller trengs det bare ved bitt som har gått igjennom huden? x3 Takk for svar iallefall. > w <

og hvorfor ble du bitt ? :p du kan selv sjekke om det er betent, om det er det, så kan det være lurt å kontakte lege og spørre om mer info :)

Heh, jeg ble bitt fordi vi tulla. Heh~~ Men så var han litt sterkere i kjeven enn han trodde. >w< Såe.
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10820 på: 07. okt, 2012, 13:34 »
Fornøyd, hjemme fra fest i går kveld... Kan hvile meg, ingen hangover eller noe! :3 bare ta det med ro, og kose meg i de myke klærne mine ^w^
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #10821 på: 07. okt, 2012, 13:39 »
MAh Brains! hodet exploderer...

Fått noe resept medisiner som gir meg en syk hodepine i 2-5 timer ca 5 min etter jeg tar de... skal taes hver 12 time i 2 måneder... gawd damnit!

Kjenner til den går på 300mg Qitapin og 200mg Pirkepernum går rundt og er konstant kvalm og svimel, og får vondt i hele kroppen etter en time når jeg tar de. Jeg er så nummen i kroppen at jeg kjenner ikke om jeg heller varm kaffe på megselv eller dunker hue i dørkarmen på bilen. Hva følser angår er jeg nesten død innvendig, ergo jeg kjenner ingen ting omtrent. Men det går seg til. Drikker lattelige mengder kaffe for å holde meg våken. Prøver å bli ferdig med no fler tegninger, og no surr jeg skriver på. Men det som egentlig plager meg er at jeg kjeder halen av meg om dagen.
Skulle ønske jeg kunne få resept på en pille som bare fiksa alt.

« Siste redigering: 07. okt, 2012, 13:49 av Ziggy Wolf »

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10822 på: 07. okt, 2012, 18:07 »
brant fingeren min auauau  [sad] ellers har jeg hatt det greit idag.
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10823 på: 07. okt, 2012, 18:21 »
Er på Værnes og venter på flyet som går 19:00. Kjøpte meg en bok for å ha noe gjøre, siden jeg var så lur at jeg la igjen laderen til Macen hjemme, men det er 0 sitteplasser her.

Oh  der hadde det visst fått ny tid. 19:30. Joy.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10824 på: 07. okt, 2012, 19:26 »
MAh Brains! hodet exploderer...

Fått noe resept medisiner som gir meg en syk hodepine i 2-5 timer ca 5 min etter jeg tar de... skal taes hver 12 time i 2 måneder... gawd damnit!




Kjenner til den går på 300mg Qitapin og 200mg Pirkepernum går rundt og er konstant kvalm og svimel, og får vondt i hele kroppen etter en time når jeg tar de. Jeg er så nummen i kroppen at jeg kjenner ikke om jeg heller varm kaffe på megselv eller dunker hue i dørkarmen på bilen. Hva følser angår er jeg nesten død innvendig, ergo jeg kjenner ingen ting omtrent. Men det går seg til. Drikker lattelige mengder kaffe for å holde meg våken. Prøver å bli ferdig med no fler tegninger, og no surr jeg skriver på. Men det som egentlig plager meg er at jeg kjeder halen av meg om dagen.
Skulle ønske jeg kunne få resept på en pille som bare fiksa alt.



Du er ikke alene om det, holder på å gi opp alt og bare sove snart, ingenting gir meg noe lenger og jeg er så deppa at det klikker for meg om jeg ikke har tilgang til musikk eller noe elektronisk. vurderer stikke til skogen og gjøre som emil bare at jeg tenkte mer på å ptrinte ut et anathomi bilde av en ulv og sitte der og stikke ulver, gnålet til folka hjemme driver meg til vannvidd.