Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828825 ganger)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11250 på: 18. nov, 2012, 17:58 »

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11251 på: 18. nov, 2012, 18:23 »
Dette er som electric porygon soldier om igjen ._.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #11252 på: 18. nov, 2012, 18:28 »
Mrew. ^^
hjemme igjen.. kom til en far som sa jeg hadde en stooooor telefon regning og at mye av arbeidet må gjøres.
skal farge håret mitt i morgen. som far sa at var tull å gjøre. SPESSIELT... lilla... >_<

men KJEMPE KOS å være med flokket til Futher North. selv om måtte ligge på hard gulv og fikk lite søvn. var det godt alikavel. ^^ tusen takk! ~~~~

*nusse på Dax og kose inntil ham* ~~ <3

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11253 på: 18. nov, 2012, 18:47 »

Vel vi får bare være glade over at ingen her på forumet har epilepsi ^^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11254 på: 18. nov, 2012, 19:43 »
Jeg er sur. Hater verden. Argh.

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11255 på: 18. nov, 2012, 21:48 »
Sitter å øver på et prosjekt som skal presenteres i morgen...
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11256 på: 18. nov, 2012, 22:11 »

Vel vi får bare være glade over at ingen her på forumet har epilepsi ^^

Haha jo det er det, hun er ofte på forumet. Derfor jeg sier det kan være skummelt..

For all del spicey, så skal du bare ha en gif i signaturen, men kanskje ikke så superflashy?

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11257 på: 18. nov, 2012, 22:15 »

Vel vi får bare være glade over at ingen her på forumet har epilepsi ^^

Haha jo det er det, hun er ofte på forumet. Derfor jeg sier det kan være skummelt..

For all del spicey, så skal du bare ha en gif i signaturen, men kanskje ikke så superflashy?

Jeg har jo bytta. Den er ikke superflashy >:

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11258 på: 18. nov, 2012, 22:33 »
Den er irriterende. Jeg hadde satt pris på om du byttet, Spicey. Egentlig syntes jeg alle de store gif-ene er plagsomme, men jeg har lettere for å akseptere dem som andre folk har, de blinker ikke som juletrelys.

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11259 på: 18. nov, 2012, 22:36 »
Haha jo det er det, hun er ofte på forumet. Derfor jeg sier det kan være skummelt..

For all del spicey, så skal du bare ha en gif i signaturen, men kanskje ikke så superflashy?
Mente ikke å virke bitchy, men den kommentaren var ment litt sarkastisk.  :-X

-----

Rekondo har tannpine! Synes så synd på ham! :C

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11260 på: 18. nov, 2012, 22:48 »
Den er irriterende. Jeg hadde satt pris på om du byttet, Spicey. Egentlig syntes jeg alle de store gif-ene er plagsomme, men jeg har lettere for å akseptere dem som andre folk har, de blinker ikke som juletrelys.

Gå og vær sur et annet sted <:

Gjelder forøvrig dere andre også. Lulz, at dere gidder å bry dere så mye :b
« Siste redigering: 18. nov, 2012, 22:52 av SpiceyFeline »

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #11261 på: 18. nov, 2012, 22:53 »
Sliten etter Further North, men det var morro ;D

Gleder meg til neste år!

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11262 på: 18. nov, 2012, 23:08 »
Den er irriterende. Jeg hadde satt pris på om du byttet, Spicey. Egentlig syntes jeg alle de store gif-ene er plagsomme, men jeg har lettere for å akseptere dem som andre folk har, de blinker ikke som juletrelys.

Gå og vær sur et annet sted <:

Gjelder forøvrig dere andre også. Lulz, at dere gidder å bry dere så mye :b

Vi bryr oss fordi det er slitsomt å se på. Ikke bare er det en stor gif (som er slitsomt nok i seg selv), det er en stor blinkende gif.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #11263 på: 18. nov, 2012, 23:12 »
Den er irriterende. Jeg hadde satt pris på om du byttet, Spicey. Egentlig syntes jeg alle de store gif-ene er plagsomme, men jeg har lettere for å akseptere dem som andre folk har, de blinker ikke som juletrelys.

Gå og vær sur et annet sted <:

Gjelder forøvrig dere andre også. Lulz, at dere gidder å bry dere så mye :b

Synes Glow sin er ok for d er funny å se på og sdamtidig ikke stressende for øyet. Det er bare blinkinga som må bort ; ) Ellers mener jeg at gif er ok så lenge di ikke har så mye farger eller er sånn superraske ens. Så plis  ^^" Bare ehm. godta det ( ?). Er jo ikke verdens undergang om en ikke får flashy signatur er d vel  ?  : P

Bare endre d plis så slipper d å bli noen stor krangel eller raportering ens. ^^
« Siste redigering: 18. nov, 2012, 23:16 av felixcani »

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11264 på: 18. nov, 2012, 23:53 »
Den er irriterende. Jeg hadde satt pris på om du byttet, Spicey. Egentlig syntes jeg alle de store gif-ene er plagsomme, men jeg har lettere for å akseptere dem som andre folk har, de blinker ikke som juletrelys.

Gå og vær sur et annet sted <:

Gjelder forøvrig dere andre også. Lulz, at dere gidder å bry dere så mye :b

Den er litt plagsom... og må faktisk hoppe fint over den, i frykt for at jeg skal få epilepsi eller noe fra all blinkinga...
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

TwoSocks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 113
    • Vis profil
    • Jckf.no
Sv: Din status!
« Svar #11265 på: 18. nov, 2012, 23:54 »
Lager dere like stor sak av alle som har irriterende signatur? Etter min mening burde ikke signaturer være lengre enn et par linjer. Når signaturen tar opp 10 ganger mer plass en selve innlegget har man krysset en grense. Finnes det ikke regler for slikt her?

EDIT: Spicey sin er åpenbart en sarkastisk protest.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11266 på: 18. nov, 2012, 23:55 »
Jeg poster ikke så mye at det gjør noe. Hadde det vært hvem som helst annen som hadde hatt samme bilde, hadde dere ikke brydd dere. Ihvertfall ikke så mange av dere <:

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11267 på: 18. nov, 2012, 23:59 »
Jeg poster ikke så mye at det gjør noe. Hadde det vært hvem som helst annen som hadde hatt samme bilde, hadde dere ikke brydd dere. Ihvertfall ikke så mange av dere <:
Fatisk foretrakk jeg den forje du hadde.
Den du har nå blir jeg bare kvalmen og rar i hodet mitt av, å se på...
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11268 på: 19. nov, 2012, 00:03 »
Jeg poster ikke så mye at det gjør noe. Hadde det vært hvem som helst annen som hadde hatt samme bilde, hadde dere ikke brydd dere. Ihvertfall ikke så mange av dere <:
Poenget her er ikke hvem som har signaturen, poenget er at signaturen ikke bare er slitsom, men også kan være skadelig for folk. Det syns jeg du skal ta hensyn til.

On-t. Sliter fortsatt med mobilvalg altså. Det er jo ingen mobiler som fyller alle kravene jeg har stilt, og vanskelig å ofre. :C

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #11269 på: 19. nov, 2012, 00:13 »
Jeg poster ikke så mye at det gjør noe. Hadde det vært hvem som helst annen som hadde hatt samme bilde, hadde dere ikke brydd dere. Ihvertfall ikke så mange av dere <:

Sukk  nei. Hadde sagt dette til hvemsomhelst. Man bør ta hensyn til folk. Spesielt på forum som mange er aktive i.
Den nye signaturen din hjelper lite egentlig når den tydeligvis er ment provoserende.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11270 på: 19. nov, 2012, 00:15 »
Jeg fjerna nettopp en tekst fordi jeg vet den ikke blir lest/satt pris på/forstått av flere enn kanskje 2 personer.

Whatever, jeg tar ikke ansvar for skadene på epileptikerne på forumet iallefall!


Edit: Det var bedre ;P
« Siste redigering: 19. nov, 2012, 00:18 av wolfglow »

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11271 på: 19. nov, 2012, 10:32 »
Jeg poster ikke så mye at det gjør noe. Hadde det vært hvem som helst annen som hadde hatt samme bilde, hadde dere ikke brydd dere. Ihvertfall ikke så mange av dere <:

Det å leke troll på forumet er ikke akseptert. Fjern signaturen din, den er større enn samtlige poster i emnet.

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Din status!
« Svar #11272 på: 19. nov, 2012, 10:54 »
Hjemme etter en ekstremofilt deilig helg selv om at den var litt slitsom og jeg kom hjem med fler sår enn jeg håpet. 50 stykker var det som kom. Noen nye fjes som aldri hadde vært på con.
Hadde det alt for skøy og det gjør meg glad for at vi får bedre con til neste år.
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11273 på: 19. nov, 2012, 11:13 »
Jeg poster ikke så mye at det gjør noe. Hadde det vært hvem som helst annen som hadde hatt samme bilde, hadde dere ikke brydd dere. Ihvertfall ikke så mange av dere <:

Det å leke troll på forumet er ikke akseptert. Fjern signaturen din, den er større enn samtlige poster i emnet.

Oh please. Jeg leker ikke. <_< Dere blir jo ikke fornøyd med meg før jeg har tatt livet av meg.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11274 på: 19. nov, 2012, 12:12 »
^ ingen av oss har bedd deg å ta livet av degselv, skjerp deg.
---
Missliker det faktum at den egentlige naturfagslæreren er kommet tilbake.. ergh... kommer ikke til å lære noe naturfag i dag :c