Skrevet av Emne: Tattiser.  (Lest 152701 ganger)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tattiser.
« Svar #125 på: 29. feb, 2012, 21:57 »
Takk :'D

Og nei, blir nok neppe den siste! Meeeen det blir nok en liten stund før jeg tar neste. Tror mora mi må få fordøye at jeg allerede har tatt en som mer eller mindre dekker mesteparten av leggen. xD

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Tattiser.
« Svar #126 på: 01. mar, 2012, 00:50 »
Hvorfor akkurat en slik tattoo?

Argos

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 82
  • lololol pumzie var IKKE her, neida :DD <3
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #127 på: 01. mar, 2012, 01:03 »
Keffør IKKE en sånn tattoo?  ;)
Norrøn mytologi e vårres kultur, enten du lik det eller ikke, og Pumzie e ikke det eineste medlemmet her som e stolt over den!
hadde en brødrester vært nå bedre kansje? Eller en snøtt? :P
I is an argz

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tattiser.
« Svar #128 på: 01. mar, 2012, 04:59 »
Hvorfor akkurat en slik tattoo?
Som jeg sa på skype, norrøn mytologi betyr en del for meg og den jeg er den dag i dag på mange måter.
Huginn og Muninn betyr tanke og minne, så den har en fin mening i seg og gir et godt og fint budskap jeg burde fokusere mer på, attpåtil at den ser veldig bra ut og tar seg godt ut som kroppskunst.

Argos

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 82
  • lololol pumzie var IKKE her, neida :DD <3
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #129 på: 01. mar, 2012, 15:47 »
Den vart jo boss da :DDD
LIKE BOSS SOM MIN, AWYEAH
I is an argz

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #130 på: 01. mar, 2012, 18:32 »
Personlig vil jeg ha denne bak venstre øre, helt inntil hårlinjen;

Ikke akkurat de tre fuglene da, men tre svarte fugler som flyr :p

Catya

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #131 på: 01. mar, 2012, 19:16 »
Min neste tattoo skal være Nintendo relatert ^^

Piro

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #132 på: 22. aug, 2012, 14:30 »
Min neste tattoo skal være Nintendo relatert ^^

I approve of this...

Innså for en stund siden at jeg _MÅ_ ha en spill relatert tattoo jeg også, siden jeg har holdt med det fra 5 års alderen, og still going strong :p

Catya

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #133 på: 22. aug, 2012, 16:31 »
Har lyst på noe med Waluigi, et eller annet sted.....eller kanskje Mario & Luigi på tomlene mine og powerups på fingrene/knokene.

Er det lov å tattovere seg på hendene i Norge?

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #134 på: 22. aug, 2012, 16:47 »
Har lyst på noe med Waluigi, et eller annet sted.....eller kanskje Mario & Luigi på tomlene mine og powerups på fingrene/knokene.

Er det lov å tattovere seg på hendene i Norge?

Nei

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #135 på: 22. aug, 2012, 21:16 »
Har lyst på noe med Waluigi, et eller annet sted.....eller kanskje Mario & Luigi på tomlene mine og powerups på fingrene/knokene.

Er det lov å tattovere seg på hendene i Norge?

Nei

ikke lov? o.O er det at tatovørene nekter eller er det et faktiskt lov regel som sier det ikke er lov? hørtes veldig rart ut syntes nå jeg da. nei, tror ikke det er en lov som nekter deg, men de fleste studioer nekter deg  pga forskjellilge grunner. noe med cellefornyelse, slitasje, farge vasser ut etc.  http://inkspottattoo.no/?p=126

eneste er at det kanskje kan være gjøre jobb mulighetene dine litt mindre hvis du har synlige tatoveringer som ikke kan gjemmes av klær.

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #136 på: 22. aug, 2012, 23:43 »
Har lyst på noe med Waluigi, et eller annet sted.....eller kanskje Mario & Luigi på tomlene mine og powerups på fingrene/knokene.

Er det lov å tattovere seg på hendene i Norge?

Nei

ikke lov? o.O er det at tatovørene nekter eller er det et faktiskt lov regel som sier det ikke er lov? hørtes veldig rart ut syntes nå jeg da. nei, tror ikke det er en lov som nekter deg, men de fleste studioer nekter deg  pga forskjellilge grunner. noe med cellefornyelse, slitasje, farge vasser ut etc.  http://inkspottattoo.no/?p=126

eneste er at det kanskje kan være gjøre jobb mulighetene dine litt mindre hvis du har synlige tatoveringer som ikke kan gjemmes av klær.

så vit jeg har forstått av broder er at mande av de seriøse tatovørene vill ikke tattoere på plaser som ikke kan lett dekes til. for å slippe å få en misfornøyd kunde som vil "saksøke" tatovørene pga de ikke før jobb grundet tattoering. og tatovørene vet folk vil angre på dem. og det er et tegn på at tatovørene er useriøse når de tattoere på "synlige" plaser. så vit jeg vet er det ingen lov om hvor på kroppen man kan tattooere seg på. men blobanken har 6 mnd karantene på å gi blod etter tattoering
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #137 på: 23. aug, 2012, 16:54 »
Har lyst på noe med Waluigi, et eller annet sted.....eller kanskje Mario & Luigi på tomlene mine og powerups på fingrene/knokene.

Er det lov å tattovere seg på hendene i Norge?

Nei

ikke lov? o.O er det at tatovørene nekter eller er det et faktiskt lov regel som sier det ikke er lov? hørtes veldig rart ut syntes nå jeg da. nei, tror ikke det er en lov som nekter deg, men de fleste studioer nekter deg  pga forskjellilge grunner. noe med cellefornyelse, slitasje, farge vasser ut etc.  http://inkspottattoo.no/?p=126

eneste er at det kanskje kan være gjøre jobb mulighetene dine litt mindre hvis du har synlige tatoveringer som ikke kan gjemmes av klær.

Jeg skrev det innlegget for fort, beklager. Det er ikke noe lov som sier at du ikke kan det, men som du sier så tattoverer ikke de seriøse studioene fjes og hender. Fordi det er vanskelig å skjule, og det blir vanskeligere for deg å få jobb.

Dessuten falmer håndtatoveringer fort, og det er heller ikke spesielt fint imo...

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Tattiser.
« Svar #138 på: 23. aug, 2012, 21:46 »
Hva med håndledd og nakke da? Det er jo også steder som kan være vanskelige å dekke til

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #139 på: 24. aug, 2012, 10:05 »
Hva med håndledd og nakke da? Det er jo også steder som kan være vanskelige å dekke til

Eh, synes du virkelig det?

Piro

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #140 på: 24. aug, 2012, 11:21 »
Hva med håndledd og nakke da? Det er jo også steder som kan være vanskelige å dekke til

Eh, synes du virkelig det?

Hva om arbeidsuniform er tanga da? huuuh? HVA DA?!

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Tattiser.
« Svar #141 på: 24. aug, 2012, 14:29 »
Hva med håndledd og nakke da? Det er jo også steder som kan være vanskelige å dekke til

Eh, synes du virkelig det?

En stor en ved øret må man jo ha skjerf for å dekke til,og er ikke alle som går i lang genser/bruker svettearmbånd hver dag :b Så ja, jeg kan se for meg at litt store i de områdene kan blilitt vanskelige å dekke.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #142 på: 25. aug, 2012, 18:07 »
Hva med håndledd og nakke da? Det er jo også steder som kan være vanskelige å dekke til

Eh, synes du virkelig det?

En stor en ved øret må man jo ha skjerf for å dekke til,og er ikke alle som går i lang genser/bruker svettearmbånd hver dag :b Så ja, jeg kan se for meg at litt store i de områdene kan blilitt vanskelige å dekke.

Ja vel. Virker ikke som om de bryr seg så mye om sånne tatoveringer, tho. Sånn som i dag så var det ei i kassa på Cubus som hadde tattovert inn skrift på begge armene fra håndleddet av, og på et annet sted er det ei som har en liten en i nakken, og har kort hår.

Hva med håndledd og nakke da? Det er jo også steder som kan være vanskelige å dekke til

Eh, synes du virkelig det?

Hva om arbeidsuniform er tanga da? huuuh? HVA DA?!

Hahahaha xD ...

Catya

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #143 på: 30. aug, 2012, 01:26 »
Har lyst på noe med Waluigi, et eller annet sted.....eller kanskje Mario & Luigi på tomlene mine og powerups på fingrene/knokene.

Er det lov å tattovere seg på hendene i Norge?

Nei

ikke lov? o.O er det at tatovørene nekter eller er det et faktiskt lov regel som sier det ikke er lov? hørtes veldig rart ut syntes nå jeg da. nei, tror ikke det er en lov som nekter deg, men de fleste studioer nekter deg  pga forskjellilge grunner. noe med cellefornyelse, slitasje, farge vasser ut etc.  http://inkspottattoo.no/?p=126

eneste er at det kanskje kan være gjøre jobb mulighetene dine litt mindre hvis du har synlige tatoveringer som ikke kan gjemmes av klær.

så vit jeg har forstått av broder er at mande av de seriøse tatovørene vill ikke tattoere på plaser som ikke kan lett dekes til. for å slippe å få en misfornøyd kunde som vil "saksøke" tatovørene pga de ikke før jobb grundet tattoering. og tatovørene vet folk vil angre på dem. og det er et tegn på at tatovørene er useriøse når de tattoere på "synlige" plaser. så vit jeg vet er det ingen lov om hvor på kroppen man kan tattooere seg på. men blobanken har 6 mnd karantene på å gi blod etter tattoering


Tatovørene er ikke 'useriøse' hvis de tattoverer ansikter og hender. Jeg chatter med en som driver med tattoo og spurte han om det er noe han aldri ville tattovere på en kunde, og da svarte han "Penger er penger. Hvis folk vil drite seg ut, så la dem få lov til det."

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #144 på: 06. okt, 2012, 21:47 »
Minus snakebites. Her er stoltheten min. Tatoveringen alså c:
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #145 på: 07. okt, 2012, 13:17 »
Min lille tattis :3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Tattiser.
« Svar #146 på: 26. nov, 2012, 21:59 »
Hvis jeg skal ha tattovering engang, så skal det være en av disse. Og ja... Ulv er favoritt dyret mitt :) Og hvis det ikke blir tatto, da blir det vell et behagelig halsbånd med noe ulve dekor på :) Eller begge dele hehe
« Siste redigering: 26. nov, 2012, 22:02 av Rezso »

Catya

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #147 på: 27. nov, 2012, 04:50 »
Tenkte å tattovere over ICP Hatchetman tattooen min, den er ikke 'meg' lenger....siden den er helt svart kan det bli vanskelig.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #148 på: 27. nov, 2012, 06:47 »
Hvis jeg skal ha tattovering engang, så skal det være en av disse. Og ja... Ulv er favoritt dyret mitt :) Og hvis det ikke blir tatto, da blir det vell et behagelig halsbånd med noe ulve dekor på :) Eller begge dele hehe

Jeg ville gått for nr 3, men det er nå det jeg mener :3

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Tattiser.
« Svar #149 på: 27. nov, 2012, 14:02 »
Hvis jeg skal ha tattovering engang, så skal det være en av disse. Og ja... Ulv er favoritt dyret mitt :) Og hvis det ikke blir tatto, da blir det vell et behagelig halsbånd med noe ulve dekor på :) Eller begge dele hehe

Jeg ville gått for nr 3, men det er nå det jeg mener :3

Noe lignende, men jeg vill ikke bruk helt lik, jeg skal få designer vennen min til å designe en unik versjon av en ulf som (howls) husker ikke norske ordet XD har ikke skrevet så mye norsk i det siste...