Skrevet av Emne: Klagemuren V2  (Lest 25447 ganger)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Klagemuren V2
« på: 17. jan, 2013, 21:49 »
Siden den gamle tråden bare forsvant helt, med alle postene i den, kommer nå V2 av Klagemuren.
Akkurat som i den forrige tråden, kan dere klage om alt her. Gjør ingenting om det er mer personlige ting eller noe som foregår i resten av verden.
Bare prøv å ha det litt mer seriøst enn "Uff, hater skolen", "Kjeder meg", Kan ikke ditt eller datt fordi jeg skal sånn og sånn", osv.
Det går greit å svare på posts uten å ha noe klager selv, men gjør det på en seriøs og dannet måte. Hvis det er noe som kan starte noe stor diskusjon eller småsnakk, ta det heller opp med personen over PM eller chat.

Så, her har dere den norske vestmuren, furry style.
Seriøsitet bør være på sitt beste, og bruker dere tråden for å få fram en haug med småting kommer dere bare til å håne de som faktisk har problemer.
Hvis det er veldig personlig, eller noe som går på psykisk helse, har vi alltid bakrommet slik at folk utenom ikke trenger å vite om deres egne ting.
Om det er ting som bare går over i løpet av dagen, kan det godt bare passe inn i "Din Status" -tråden vi har her uansett.
Så da har vi noe regler, da.

Kan ikke si jeg har vært ett veldig godt forbilde selv, det må jeg innrømme.
Hvis det viser seg at tråder som denne er uønsket, kan den lukkes.

Ellers kan jeg starte med at den dumme #CutforBieber -trenden får seriøst stoppe. Hvilke menn i USA er det som ikke har røkt hasj uansett?
Det går virkelig for langt når en person dør av å kutte seg for noe slikt. Og uvitenheten er jo helt sjuk blant de unge. Folk bør advares mot 4chan noen ganger..

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #1 på: 18. jan, 2013, 07:21 »
ikke klage mer oppigitt-het!

I går ringte min mor meg på jobben og fortalte om at noen fra Sykehuset Østfold hadde ringt å spurt om noen fra husstanden hadde ringt angående en time. Personen som ring oppga ikke sitt egen navn, nummeret var skjult og viste merkelig nok ingen av våre heller. Informasjonen som ble gitt var også skurrete, vi hadde ringt til dem klokka 7 på Onsdagsmorgenen med hustelefonen - Ingen i huset bruker hustelefonen så tidlig ved mindre det er snakk om legevakt.
 Men min mor hadde klart å gi ut navn og fødelsdato på alle oss i huset, noe ho i ettertid syns var dumt siden ho hadde spurt både meg og fattern om vi hadde ringt og ingen av oss hadde.

Så det fantastiske, i stedenfor å ta kontakt med sykehuset eller politet (siden vi antok det skulle være no muffens) slik som min mor og jeg snakket om da ho ringte meg (kl 11) - gjorde ho ingenting.
 Nei, heller i dag klokka 7 spør ho meg om jeg kan finne nummeret til Sykehuset fordi ho har liggi å tenkt på det i hele natt!
(PS. Både min mor og far var hjemme mer eller mindre i hele går).

*oppgitt*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #2 på: 18. jan, 2013, 09:40 »
kan jo klage på det faktum at jeg ser på fremtida mi både som kjempemørk og kjempelys.

teit teit teit. TEIT.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #3 på: 20. jan, 2013, 03:10 »
Hater det, når folk lyver. Og iallefall når de tulle med følelsene dine! >:C *gråter*
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #4 på: 20. jan, 2013, 19:32 »
Sukk. Enkelte personer kunne jeg vært foruten.  Blir meh bare av tanken på at de eksisterer. :|

Also,  flytting er slitsomt.

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #5 på: 20. jan, 2013, 22:40 »
Om jeg skulle klage hadde jeg ingen ide om hvor jeg skulle startet... jo forresten det gjør jeg...

Jeg vokste opp på Kurland skole, som er kjent for å ha 0 statestick i mobbing. No som ikke betyr at det ikke er der, det bare utredes ikke. Opp til 6 klasse hadde jeg elendige venner som per i dag er på avrusing eller ligger i en mørk grøft et eller annet sted i Oslo. I 7 klasse derimot fikk jeg et sett med gode venner (I det minst trodde jeg det.) det samme året fikk jeg diagnosen dysteleksi! Som faktisk var en god ting, siden før den tiden hadde jeg fått høre av lærere at jeg var ubrukelig, og rett ut dum.

Ungdom skolen jeg gikk på var Hammer Skole. Og det er ingen bygning jeg heller VILL SE BRENNE!! Det første året var forferdelig, etter en uke gikk det et rykt om at jeg var homofil... og etter et halvt år var det ingen som ønsket å tilbringe noe tid med meg. Til tross for ensomheten gjorde jeg det bra på skolen og noen ville faktisk henge med meg... inntil jeg forsto at de ønsket å bruke meg for å øke sine egne karakterer. De siste 2 månedene var ikke positive for å si det mildt. Hærverk av eiendeler og... ting jeg fremdeles ikke ønsker å snakke om... No jeg vil se derimot er at etter en vis hendelse begynte jeg å gå rundt med en fold bar kniv.

Det neste året var et helvete, hvor jeg begynte å gi fean i alt... i tillegg til at karakterene mine droppet som en stein, begynte jeg å vurdere å ta mitt eget liv... også legge planer for hvordan jeg kunne ta noen andre med meg i samme slengen... Det smarteste jeg gjorde en gang var å (NESTEN) hoppe foran en buss, i sekken min var det et brev som forklarte hvorfor, men jeg feiget ut...

Etter det ble jeg desperat etter en utvei, jeg fortsatte å overbevise meg selv om at det ikke var jeg som fortjente å dø, og at om jeg hadde tatt live av meg, hadde de vunnet. Før jeg ble sinnsykk ble jeg kaldt inn av en lærer som hadde for "mistanke om at jeg ble mobbet."
Jeg åpnet ikke opp til han, noen ganger lurer jeg på om jeg burde ha, men jeg byttet klasse. Startet med blanke ark og fant meg noen venner som jeg faktisk anser som venner per i dag.

Likevel er jeg stuck med helle hendelsen. Det henger over meg som en tung sky, og fremdeles kan jeg ikke akseptere med meg selv at jeg faktisk her homofil, (tro meg jeg har prøvd jenter) jeg fortalte aldri det til noen, hvorfor skulle jeg? Jeg vet hvordan det gikk sist gang noen fant ut av det... og jeg vet med meg selv at jeg ikke kan takle det igjen.

Saifer
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Klagemuren V2
« Svar #6 på: 21. jan, 2013, 10:48 »
Må klage på ei satans dør på skolen. Klassen før har satt strøm på døra og ingen gidder å fiske det. Uansett hvordan du tar på døra, så får du støt. Og det er ikke noe småtterlig heller... Det er så kraftig støt at det gjør vondt og at du nesten skyter hånda ut... Farlige saker... Skjer hver gang...

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #7 på: 21. jan, 2013, 15:56 »
Her i huset er det ulovelig med: Privatliv, musikk, mobil på lydløst, si det man mener, homofili/andre ting som er "rart" i forhold til foreldra mines logikk.

jeg blir vell nødt til å bare stjele penger og kjøpe ingredienser til brownies og bare drite i foreldra mine, og blandt annet ikke la dem smake. For så å spille musikk så høyt at hele huset rister, nagle døra mi på plass, slå av telefonen, og bare meie ut på facebook alt jeg mener og vil, + invitere hundrevis av homofile, furries, sirkusartister, aliens og utlenninger til rommet mitt for er party of the year. BARE for å være like jævlig med foreldra mine som de er med meg.

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #8 på: 21. jan, 2013, 20:27 »
Må klage på ei satans dør på skolen. Klassen før har satt strøm på døra og ingen gidder å fiske det. Uansett hvordan du tar på døra, så får du støt. Og det er ikke noe småtterlig heller... Det er så kraftig støt at det gjør vondt og at du nesten skyter hånda ut... Farlige saker... Skjer hver gang...

Høres ut som en jobb for en elektriker :D

Det burde være 120 AC som du kjenner i håndtakket slik jeg forstår det, (Om det hadde vært 230 AC burde en sikring ha gått for lenge siden.)
Det var ikke uvanlig å legge skjult anlegg i dørkarmer før, men det er forbudt i dag... hovedsakelig at det hender noen skrur noe inn i det.

Emmmm... for å unngå støt kan jeg anbefale PVC eller gummi hansker (Vet det er lit av moten...) De eller sko uten konduite såle... og med mindre du har et multimeter stående vet jeg ikke hvordan du skall teste det...

Jeg vil også anbefale å informere noen om dette... Støt er faktisk farligere enn det kan virke som... I DC format kan det faktisk koke og/eller koagulere blod... i årene og frambringe blodpropp som videre kan føre til... andre ting... OG selv om jeg har mistet all tro til at skoler (utenom videregående skoler) bryr seg om elevene, BURDE det være noe de tar rak i.

MVH Saifer ^^

(Også jeg vet dette ikke er et forum det er meningen du skall svare på ting, men... jeg følte for å gjøre det.)
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #9 på: 21. jan, 2013, 22:01 »
Migrene fordi bekymret og meh.

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Klagemuren V2
« Svar #10 på: 23. jan, 2013, 17:31 »
Er i elendig humør  [w-mad] [w-mad] [w-mad] [w-mad] [w-mad] [w-mad] Nettopp kommet hjem fra enda en dag på skolen der jeg har blitt slått/brukt som bokse-sekk.. bare fordi en hadde lite å gjøre.. mens de andre i klassen tegner hakekors med regnbue farger på tavlen og skriver GAY !! + styggere ting.
de gjør meg sint, spesielt siden noen av dem er vennene mine..  og når jeg kommer hjem har jeg det ikke noe bedre(familie problemer)

Me   :'( wolf, not  :) wolf...

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #11 på: 23. jan, 2013, 18:11 »
Tåler ikke en dag til i kroppen min...

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #12 på: 23. jan, 2013, 19:35 »
Tåler ikke en dag til i kroppen min...

Åjoda! Det gjør du!
Du skal.
Alle skal.
:C

Er i elendig humør  [w-mad] [w-mad] [w-mad] [w-mad] [w-mad] [w-mad] Nettopp kommet hjem fra enda en dag på skolen der jeg har blitt slått/brukt som bokse-sekk.. bare fordi en hadde lite å gjøre.. mens de andre i klassen tegner hakekors med regnbue farger på tavlen og skriver GAY !! + styggere ting.
de gjør meg sint, spesielt siden noen av dem er vennene mine..  og når jeg kommer hjem har jeg det ikke noe bedre(familie problemer)

Me   :'( wolf, not  :) wolf...

Hva f**n feiler det folk?
Finn en god venn, og øv dere på forskjellige takedown moves. Kan være farlig for de du tar dem på, men det kommer helt an på hvilken takedown du tar.
Hvis folk slår deg ordentlig, må du bare slå tilbake.
Men: Den slåsskampen du tjener mest av, er den du unngår. Knips på nesen og løp, eller bruk håndflata og ta en skikkelig "bitch-slap" på øret til motstanderen. Sistnevnte er for det meste veldig effektiv, men slår du alt for hardt kan du slå motstander bevisstløs.

Ellers har jeg ingenting å klage over. Heldigvis.

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Klagemuren V2
« Svar #13 på: 23. jan, 2013, 20:50 »
Tåler ikke en dag til i kroppen min...

Åjoda! Det gjør du!
Du skal.
Alle skal.
:C

Er i elendig humør  [w-mad] [w-mad] [w-mad] [w-mad] [w-mad] [w-mad] Nettopp kommet hjem fra enda en dag på skolen der jeg har blitt slått/brukt som bokse-sekk.. bare fordi en hadde lite å gjøre.. mens de andre i klassen tegner hakekors med regnbue farger på tavlen og skriver GAY !! + styggere ting.
de gjør meg sint, spesielt siden noen av dem er vennene mine..  og når jeg kommer hjem har jeg det ikke noe bedre(familie problemer)

Me   :'( wolf, not  :) wolf...

Hva f**n feiler det folk?
Finn en god venn, og øv dere på forskjellige takedown moves. Kan være farlig for de du tar dem på, men det kommer helt an på hvilken takedown du tar.
Hvis folk slår deg ordentlig, må du bare slå tilbake.
Men: Den slåsskampen du tjener mest av, er den du unngår. Knips på nesen og løp, eller bruk håndflata og ta en skikkelig "bitch-slap" på øret til motstanderen. Sistnevnte er for det meste veldig effektiv, men slår du alt for hardt kan du slå motstander bevisstløs.

Ellers har jeg ingenting å klage over. Heldigvis.

who.. Har en del venner. Hvis vi virkelig hadde sloss/kamp så hadde de flydd på ham med en gang. de hater ham de også ;D ;D
er bare irriterende .. han driver å tester MMA triksene sine på meg, noen ganger kan jeg få skikkelig vondt.

han mener inngen ting på tull eller for å være morsom.. bare for faenskap..  + han er slem :(
Har lyst til å banke dritten ut av han.
« Siste redigering: 23. jan, 2013, 21:08 av Smiling Wolf »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #14 på: 23. jan, 2013, 23:19 »
Jeg har vondt i ørene mine.

Kanskje jeg burde få gjort noe med dem snart.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #15 på: 24. jan, 2013, 00:47 »
Begynner å gå inn for meg at jeg ikke er så velkommen i mitt eget hjem.
Jeg tror det har begynt å påvirke meg psykisk, at jeg er redd hver gang jeg beveger meg i huset. Redd for å vekke foreldrene mine som sover på stuen, og sover mer eller mindre hele dagen, slik at de sover dårlig om natten og blir gretne på dagtid. Jeg blir skjellt ut mer eller mindre hver dag, for at jeg spiser mat på kjøkkenet og vekker dem med å lage meg noe. Det har pågått i flere år nå, og det hjelper ikke å snakke med dem om det heller.
Jeg får bare spare meg opp penger ASAP og flytte så raskt som mulig, for det å måtte sitte på rommet mitt hver bidige dag, helt alene fordi jeg har mistet så og si alle lokale venner, orker jeg ikke lengre...

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #16 på: 24. jan, 2013, 01:36 »
Begynner å gå inn for meg at jeg ikke er så velkommen i mitt eget hjem.
Jeg tror det har begynt å påvirke meg psykisk, at jeg er redd hver gang jeg beveger meg i huset. Redd for å vekke foreldrene mine som sover på stuen, og sover mer eller mindre hele dagen, slik at de sover dårlig om natten og blir gretne på dagtid. Jeg blir skjellt ut mer eller mindre hver dag, for at jeg spiser mat på kjøkkenet og vekker dem med å lage meg noe. Det har pågått i flere år nå, og det hjelper ikke å snakke med dem om det heller.
Jeg får bare spare meg opp penger ASAP og flytte så raskt som mulig, for det å måtte sitte på rommet mitt hver bidige dag, helt alene fordi jeg har mistet så og si alle lokale venner, orker jeg ikke lengre...

sad D:
kinda, en slik situasjon jeg er i også..
med tilegg at fatter`n er psykisk sjuk i hue da .___. krangling hver bidige dag ca.
har heller ikke mange venner i nær miljøet, og blitt bedt om å bli kasta ut.

Min store irritasjon:
Jeg for min del tror ikke at jeg lider av asbergers, men joda psyklogen og morra mi har fått for seg det..
jeg vil heller si en form for deppressiv lidelse og sosial angst. virker som om psykologen bare jatter med det morra mi sier, " jada, jada" som at JEG gjennerelt er mindereverdig og er hoved problemet her. Veldig støttende? .. nei ikke akuratt, alt nå dette forbaska halvåret har slitt mer psykisk på meg enn noen gang... i tilegg til at jeg har mistet minst 2 venner, har kontakt med den ene sånn smålig, meneh vi kan nok aldri gå tilbake til å vere venner I guees. Nermeste jeg kommer er spille WOW, HoN eller minecraft med personen.... på en måte greit også, slipper jeg å bli bitchet med.

irrterer meg også at så om si de fleste er bekymra for meg -.-
U no stop care in that way D:?
det er nok press på meg fra før. Jeg vil høre noe posetivt, noe som gir meg noe, ikke at alle synes synd på meg.
meh man kinda ber om det når man sier sånt da ... DEEERP
men jeg har nå heller ikke noen jeg stoler helt på jeg kan si ting til uten at det blir drama.

 

« Siste redigering: 24. jan, 2013, 01:54 av Flame »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #17 på: 24. jan, 2013, 12:31 »
Jeg blir så glad når muttern kjefter meg hua full fordi jeg er sjuk. Legger all skyld på meg, min skyld at hele verden går i dass, i følge henne.

Noen ganger tror jeg henne og, fordi jeg føler jo bare at jeg ødelegger alt. Meh... u__u

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #18 på: 24. jan, 2013, 17:51 »
Jeg blir så glad når muttern kjefter meg hua full fordi jeg er sjuk. Legger all skyld på meg, min skyld at hele verden går i dass, i følge henne.

Noen ganger tror jeg henne og, fordi jeg føler jo bare at jeg ødelegger alt. Meh... u__u

Akkurat dette! Awh. ;-;
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Catya

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #19 på: 24. jan, 2013, 18:47 »
Har litt hodepine....


(btw, hva skjedde med den forrige tråden?)

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Klagemuren V2
« Svar #20 på: 24. jan, 2013, 19:43 »
Har litt hodepine....


(btw, hva skjedde med den forrige tråden?)
En dinosaur spiste den! Eg så det med mine egene øyne D:  (sett på anime de siste 5 døgnene, deal with it xD)

Eg klarte å få spysyke og influensa samtidig.. takk immunforsvar! Sov over 30t i strekk på det verste. Nå har det gått noe lunde over, men UPS som alltid har levert til døren, fant ut de skulle levere på postkontoret istedenfor -_- 15min oppover bakke med den største boksen eg noen gang har bært. Ikke ultra tung, men allikavel tung, siden den var kun fyllt med tettpakket pelsstoff (10m med diverse, yay :D)

Og til dere som sliter med hjemmet, hold ut! Eg kom meg endelig ut hjemmefra for 2 år siden.
Har en alkoholisert far som mente alt var perfekt, men at eg burde kastes på hodet ut siden eg ikke ryddet nok. Noe som var et problem fordi min mor hadde allerede sagt det var best om eg ikke bodde med de. Grunnlaget? Eg holdt ikke soverommet mitt ryddig nok, og det ga stefaren min en hodepine.. Ka faen, ka skulle han å gjøre på soverommet mitt til å begynne med ?! (fant eg fort ut, han e en pervers jævel). Dette er etter de har giftet seg uten å fortelle meg, og drept hesten, hunden og geitene mine btw.

kom meg ut da eg fikk jobb, og stipend til videre utdanning.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #21 på: 24. jan, 2013, 19:56 »
jeg vil grine fordi jeg får så mange klær jeg ikke vil bruke men jeg må bruke dem ellers blir den ramaskrik aaahhhhhhh

Her får man dungevis med bestemorklær man aldeles nekter å gå med, også får man dritdårlig samvittighet fordi muttern går amokk og sender meg på all mulige guilt trips.

jeg dør.

plez

halp.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #22 på: 24. jan, 2013, 22:11 »
jeg vil grine fordi jeg får så mange klær jeg ikke vil bruke men jeg må bruke dem ellers blir den ramaskrik aaahhhhhhh

Her får man dungevis med bestemorklær man aldeles nekter å gå med, også får man dritdårlig samvittighet fordi muttern går amokk og sender meg på all mulige guilt trips.

jeg dør.

plez

halp.

Fretex?

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Klagemuren V2
« Svar #23 på: 25. jan, 2013, 10:55 »
Til dere som klager over at dere føler dere ikke er så velkommen i hjemmet, dere er ikke alene... Jeg har det også sånn. Jeg føler at foreldrene mine vil kaste meg ut... De har selv sagt det også, at hvis jeg ikke oppførere meg ordntlig og rydder etter meg og snakker rolig, så kaster de meg ut, problemet er... Jeg rydder alt etter meg, snakker pent til dem men får 20x værre negativ tilbakemelding.

Rezso: "God morgen Mamma"
Mamma: "God morgen? Har du en god morgen? Hvordan faen har du fått til det? Du har da nettop stått opp? Dra deg til hellvete på kjøkkenet og skaff deg noe mat, jeg gidder faen ikke å lage noe mat til deg. Forbanna hund!"

Vanlig hverdag når jeg er hjemme og ikke har besøk. Når jeg har besøk så prøver de å unngå både meg og besøket...

Catya

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #24 på: 25. jan, 2013, 13:04 »
Jævla reginger....er det så JÆVLA mye å be om at jeg får beholde det lille jeg har igjen på kontoen????????