Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812057 ganger)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20575 på: 08. jun, 2015, 23:40 »
Har bursdag i dag og føler meg gammel :|

Avatar by Fujoshiprincess <3

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20576 på: 08. jun, 2015, 23:46 »
Har bursdag i dag og føler meg gammel :|

Gratulerer med dagen!
Jeg har lasta ned masse K-pop, og nå vil jeg cruise med bilen xD
Er du med Antivanter? Heater på full guffe? Skrike etter pinnsvin?

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20577 på: 09. jun, 2015, 00:04 »
Har bursdag i dag og føler meg gammel :|

gratulere me dagen
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20578 på: 09. jun, 2015, 19:50 »
Endelig ferdig med forberedelse til eksamen. Syns det gikk ganske bra, og jeg fikk levert alt i tide. Bruker vanligvis å stresse som et helsikke for å bli halvveis ferdig, så at jeg faktisk ble helt ferdig er jeg fornøyd med. Så da er det bare selve eksamen i morra. Gruer seg til ukjent, stressende oppgave, men gleder seg litt til å bli ferdig med eksamenstyr og skit.
Siden jeg likevel var i det produktive hjørnet, fikk jeg endelig satt meg ned å jobbet på fursuithode til Qupva. Føler meg veldig flink som nesten ble ferdig med det å. Nå skal jeg klare å bli helt ferdig til helgen! *veldig bestemt drage*

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20579 på: 09. jun, 2015, 23:30 »
Vært en lang dag i dag. Vært skole fra 11 til 16, så rett på jobb fram til 22. Ble litt ekstra siden jeg er på opplæring, så var hjemme 23. Nå skal det bli godt å få sovet litt x3
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20580 på: 10. jun, 2015, 11:52 »
Aaah, dette har virkelig ikke vært mitt semester. :s

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20581 på: 10. jun, 2015, 13:25 »
er så spent på morgendagen :P   skall på jobbintervju til in bilskadereperatør stilling :P   

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #20582 på: 10. jun, 2015, 15:05 »
Hater at jeg ikke får spist middag i hverdagene

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20583 på: 10. jun, 2015, 18:32 »
Fikk fem på praktisk eksamen i programfag! Weeeee! Godt fornøyd med det C:

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20584 på: 10. jun, 2015, 19:23 »
fikk jaggu 6er i engelsk eksamen. meeeget fornøyd no også e det landeveiskjøringa i mårra på meg der æ skal kjøre til yttersia (sommarøy)
rererere i'm a tromso dragon. rawr

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20585 på: 10. jun, 2015, 19:38 »
Bare 2 dager igjen til jeg reiser mot DreamHack! Finnes vel ingen bedre måte å bruke sommeren på, haha x)

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20586 på: 10. jun, 2015, 19:48 »
Fikk fem på praktisk eksamen i programfag! Weeeee! Godt fornøyd med det C:
fikk jaggu 6er i engelsk eksamen. meeeget fornøyd no også e det landeveiskjøringa i mårra på meg der æ skal kjøre til yttersia (sommarøy)

Gratulerer begge to

Fikk fem i mattetentamen  [w-happy]
Ble ganske fornøyd og den teller 70% av halvårskarakteren.

Dagen har vært kjempefin
Har vært på skolen en liten stund så fikk vi hjemmearbeid de to siste timene(noe sånt), oppgavene var ganske lette så ble ferdig ganske tidlig

Vi har også vært på elvestrand med klassen og deres familier og hatt grilling. Det var koselig [w-happy]
Jeg og noen venner dro på Geocaching, men det regnet så mobilen ble våt og appen funket ikke som den skulle og da måtte alle hjem før vi fant den :P
Jaja

SnowHug

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20587 på: 10. jun, 2015, 20:02 »
Skolesemesteret endte kanskje ikke så grasiøst, men endelig ferie.. Gleder meg til å se masse Game of Thrones.. Og Nintendo E3-konferansen snart =) Tror dette blir en ganske bra sommerferie for en gangs skyld!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20588 på: 10. jun, 2015, 21:05 »
gjorde just 100 squats. Jeg er litt stolt av megselv.

Skal jobbe litt med armene mine og magen min nå, også :p ayy lmaoo getting strongeeer.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20589 på: 10. jun, 2015, 22:03 »
fikk endelig hatt naturfags presentasjonen min som har blitt utsatt over en måned... gikk veldig bra på både den og prøven vi nettopp hadde, ble to karakterer høyere til termin en det jeg har fått hittil i naturfag!
endelig er alle store greier unna ^^ bare ett prosjekt som går fort unna og dokumentasjon til hettegenser og hettegenseren i seg selv så er vi så og si ferdig for i år x3

skal også på norwegian wood i morgen! og suprise "party" til en gammel venninne som kommer hjem fra Frankrike på fredag ^^ blir fullt kjør i helgen også med besøk til bestemor, nevøer og hytta til tante x3

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20590 på: 10. jun, 2015, 22:22 »
Ryddet rommet i dag og pakket så og si alle tingene mine. Eneste som stopper meg nå er mangel på pakke-ned-i-ting og at jeg begynner å bli ganske trøtt. Ikke ofte jeg skryter av meg selv, men i dag føler jeg meg flink. Kan jo være fordi jeg vanligvis ikke er så flink til å gjøre ting som ikke innebærer å sitte forran pcen og gjøre alt annet enn det jeg skal ^^'
Vet det er seint og jeg ikke burde spise godter rett før jeg legger meg, men flinke drager fortjener sjokolade synes jeg ^w^

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20591 på: 11. jun, 2015, 01:23 »
Fikk fem på praktisk eksamen i programfag! Weeeee! Godt fornøyd med det C:
fikk jaggu 6er i engelsk eksamen. meeeget fornøyd no også e det landeveiskjøringa i mårra på meg der æ skal kjøre til yttersia (sommarøy)

Gratulerer begge to

Fikk fem i mattetentamen  [w-happy]
Ble ganske fornøyd og den teller 70% av halvårskarakteren.

Dagen har vært kjempefin
Har vært på skolen en liten stund så fikk vi hjemmearbeid de to siste timene(noe sånt), oppgavene var ganske lette så ble ferdig ganske tidlig

Vi har også vært på elvestrand med klassen og deres familier og hatt grilling. Det var koselig [w-happy]
Jeg og noen venner dro på Geocaching, men det regnet så mobilen ble våt og appen funket ikke som den skulle og da måtte alle hjem før vi fant den :P
Jaja

5er i matte? gratulerer det er jo bra. da er du er bedre enn meg. kom opp i matte på en prøve eksamen og der fikk jeg blant annet Lasteberegning for semi trailer (lastebil klasse C + henger klasse E) og det var godt over 7 sider med bare en lasteberegnings oppgave. slet mye men klarte å laste meg til en 4er så er enda litt fornøyd med det.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20592 på: 11. jun, 2015, 10:39 »
Stikker fra *kremt* og til Oslo,maken til kvalm i går >< orker de ikke i dag  også. Det blir så mye mas og drittsnakk,slitsomt....
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20593 på: 11. jun, 2015, 10:57 »
sitter og fawner over hvor mye vekt som bare har falt av meg den siste uka. Damn girl?

Everchosen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 156
  • He who stand with me, Shall be my brother
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20594 på: 11. jun, 2015, 13:30 »
Oh snap!

Det kleineste har skjedd xD
Jeg har byttet etternavn, (fordi jeg ikke vil ha så mye med de andre folka i "familien" min å gjøre)
så jeg måtte bestille nytt bankkort..
Og gjett hva xD det kom til feil adresse (til min far)
Og bare dang, men han er en kuk så det går nok fint...også skylder han meg 600 000 kr fordi han  er en grådig liten slabbedask O.o!!

Men ellers har jeg det ganske fint :3!
gleder meg til den 20ende for Furmeet og løøøønning <3
også ser jeg det kommer et toppløs Tychus skin til Heroes of the storm oh dang ;3!

Såeh...fint vær i dag ^¨^!
Death And Despair


Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20595 på: 11. jun, 2015, 13:48 »
Fikk fem på praktisk eksamen i programfag! Weeeee! Godt fornøyd med det C:
fikk jaggu 6er i engelsk eksamen. meeeget fornøyd no også e det landeveiskjøringa i mårra på meg der æ skal kjøre til yttersia (sommarøy)

Gratulerer begge to

Fikk fem i mattetentamen  [w-happy]
Ble ganske fornøyd og den teller 70% av halvårskarakteren.

Dagen har vært kjempefin
Har vært på skolen en liten stund så fikk vi hjemmearbeid de to siste timene(noe sånt), oppgavene var ganske lette så ble ferdig ganske tidlig

Vi har også vært på elvestrand med klassen og deres familier og hatt grilling. Det var koselig [w-happy]
Jeg og noen venner dro på Geocaching, men det regnet så mobilen ble våt og appen funket ikke som den skulle og da måtte alle hjem før vi fant den :P
Jaja

5er i matte? gratulerer det er jo bra. da er du er bedre enn meg. kom opp i matte på en prøve eksamen og der fikk jeg blant annet Lasteberegning for semi trailer (lastebil klasse C + henger klasse E) og det var godt over 7 sider med bare en lasteberegnings oppgave. slet mye men klarte å laste meg til en 4er så er enda litt fornøyd med det.
[/size]

Ja 5 :) men den spiller ikke like mye rolle som en eksamen og da er jo 6 supert å få.
Gratulerer :)

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20596 på: 11. jun, 2015, 14:18 »
då har eg nettop vert på jobbintervju:P  alt virka veldig posetivt og skall søke om prøvetid igjenom nav   bare å krysse fingrene   
einaste som suger er at i prøvetiden   før eg flytter kommer eg til å ha 1-2 timer med kø til og fra jobb :P   den det kommer seg vist eg får fast jobb og kan flytte nermere

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20597 på: 11. jun, 2015, 18:23 »
håper helga går fint =)
gleder meg til masse folk her <3

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20598 på: 11. jun, 2015, 19:32 »
Tatt en kjøretur med sykkelen på landet. Er så pingle er redd for å kjøre i 70 ehehe. Også jeeez folk er ræv til å bruke blinklys.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20599 på: 11. jun, 2015, 19:34 »
Sykt berg og dal bane humør for tiden.

Og hvorfor er det bare sånne stygge oversminka folk på hot or not?
FurAffinity          DeviantArt