Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812612 ganger)

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20675 på: 23. jun, 2015, 07:26 »
Migrene :u
Har ikke hatt et så forferdelig migreneanfall siden i fjor. Wait I fjord var verre, lå ut hele uka. Har ikke tid til slik vås,da mister jeg penger fra jobbkursset....glad det er fri nå,orker ikke ha noe legeerklæring pga teite ting som det. Dyrt å dra til legen.
you are only confined by the walls you build yourself.

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20676 på: 23. jun, 2015, 11:58 »
Jeg har sommerferie, og det er deilig!!! ;D [ureshii]
sjekk ut nettsiden min: http://foto001.simplesite.com

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20677 på: 23. jun, 2015, 13:05 »
Når jeg er helt alene hjemme og det høres ut som det er noen i huset...
Me don't like! >n<

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20678 på: 23. jun, 2015, 13:19 »
Da var man operert i tåa igjen for inngrodd negl. Det er vel knapt noe igjen av den, med tanke på at jeg opererte i høst også x3
Satser på at jeg kan gå regelmessig greit til Desu, ellers kommer det til å bli helt jævlig, med mindre noen har lyst til å bære meg da :p
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Everchosen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 156
  • He who stand with me, Shall be my brother
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20679 på: 23. jun, 2015, 13:21 »
Jeg har fått meg en liten kattunge som heter paul :3

den er en ramp men veldig søt <3
Death And Despair


oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20680 på: 23. jun, 2015, 13:50 »
^den var søt da

men kan katter vaskes? for nå har katten vi har hjemme bynt å lUkte  og jeg spurte da mamma om vi da skal vaske den og hun nei stakkars pusen dem liker jo ikke å bli vasket men den kan vell ikke lukte heller?

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20681 på: 23. jun, 2015, 14:03 »
Hadde bra vær her igår og man skulle ikke tro det idag. Skrikende vind og sure skyer truer med nedbør. Æsj.  [laugh]
Ohwell, har ikke posta her i det siste, tror det er pga den uimotstårlige latskapen. Har litt problemer med å se lyst på ferien når jeg måtte droppe desu, men det blir jo seiling !

Skal også til Bergen litt senere neste måned, det skal bli nice.
Har fortsatt utrolig lyst på jobb. Skal sjekke litt rundt her og om det ikke finnest håp så melder jeg meg opp for lærer på musikkskolen. Det er jo bedre enn ingenting, er det ikke ?

Ha en fin uke dere, og alle som skal på desu; håper dere har det kjempegøy, tar mange bilder og videoer så jeg kan sitte å sure meg cx  [laugh]
Telegram: @jadepus

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20682 på: 23. jun, 2015, 14:14 »
men kan katter vaskes? for nå har katten vi har hjemme bynt å lUkte  og jeg spurte da mamma om vi da skal vaske den og hun nei stakkars pusen dem liker jo ikke å bli vasket men den kan vell ikke lukte heller?

De fleste katter liker ikke vann og det kan være vanskelig å få dem til å bade. Har aldri hatt katt selv, så jeg er muligens ikke den mest kvalifiserte til å uttale meg om dette. Kommer litt an på hvor gammel katten er og om den har dårlige erfaringer med bading fra før av, tror jeg. Tror det er vanlig å begynne med en klut med varmt vann som man forsiktig vasker pelsen med. Etter hvert kan man introdusere katten til en balje med lunkent vann eller noe sånt. Det sier seg jo litt selv at å slippe en katt ned i et badekar fylt med vann ikke akkurat skaper tillit.  De slikker jo pelsen sin for å vaske seg selv, men litt ekstra hjelp burde ikke skade

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20683 på: 23. jun, 2015, 15:25 »
Når jeg er helt alene hjemme og det høres ut som det er noen i huset...
Me don't like! >n<
me neither. :-[
nettsiden min er snart ferdig-redigert!!!
LINK:
http://foto001.simplesite.com
« Siste redigering: 23. jun, 2015, 15:28 av Elmer »

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20684 på: 23. jun, 2015, 16:07 »
men kan katter vaskes? for nå har katten vi har hjemme bynt å lUkte  og jeg spurte da mamma om vi da skal vaske den og hun nei stakkars pusen dem liker jo ikke å bli vasket men den kan vell ikke lukte heller?

katter kan bades ja men ikke bruk sjampo eller såpe som er for mennesker, fordi det kan ødelegge den tingen de har i pelsen og de vil ikke slikke seg rene etterpå (sikkert på grunn av det blir en sjampo smak ellerno), bare vann funker helt fint ^^ vi har prøvd og vaske katten i badekar uten hell, men har funnet ut at det er enklest og ta han inn i dusjen og bruke hånddusjen på svak styrke (ikke spyl ned katten :O) i mens noen holder han. man kan tørke katten med ett håndkle etterpå ^^ vi har gjort dette noen ganger når han har kommet hjem fra katte pensjonat og vært oppi mange andre katter og begynt og lukte rart og blitt litt skitten xD jeg vil råde fra og ikke gjøre det for ofte tho
---
da var ett år på Nesbru ferdig :c trodde aldri jeg skulle savne det så mye som jeg gjør. det har vært både det beste og verste året mitt på en gang, og jeg kommer til og savne hele klassen sinsykt mye. jeg tror det blir bra på edvard munch også men kan ikke måle seg med nesbru c': takk for ett kjempefint år

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Din status!
« Svar #20685 på: 23. jun, 2015, 22:12 »
Jeg har det fantastisk for tiden! Jeg kom nettop hjem fra Berlin etter en super "klassetur". Klassetur i gåsetegn, siden var mer som en avslutningstur uten lærere da vi kun er 9 stk i klassen, og måtte ha noen dager sammen før vi skiller veier til høsten, Vi har tross alt gått tre år på musikk sammen og holdt mange konserter sammen og blitt kjempeclose hele gjengen. Mens jeg var der tok jeg også turen til Estrel hotel, der Eurofurence holder til. fikk litt stjerner i øynene :3 De andre lurte på hvorfor jeg var så obsessed med det hotellet :P kjempetrist å ta farvel i går, men ellers var turen perfekt!

Jeg sjekket akkurat trackingen på den første fursuiten min, og den ankom min lokale butikk i dag weee [w-happy] kan ikke vente til fredag da jeg kommer hjem fra hybelen og skal hente den. Da blir det unboxing og desucon på samme dag. Vurderer å lage en "day in the life" vlog. Suiten er laget av roofur, og jeg har døpt han Ludo. Jeg kan ikke vente med å ta han med til desucon og vise han frem til fantastiske mennesker. Im soo exited!!! Planen er å derpe rundt i suit hele helgen, men la broren min suite den ene dagen mens jeg cosplayer
« Siste redigering: 23. jun, 2015, 22:30 av SidikiWolf »

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20686 på: 24. jun, 2015, 06:46 »
God morgen alle sammen  [w-happy]
håper dere alle får ein fantastisk dag ha enn dåke skall   [w-happy]

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20687 på: 24. jun, 2015, 09:18 »
alt av utstyr er nå pakket ned. venter nå på toget som kommer 09:53og da begynner moroa :p nemlig en 12 timer lang tog tur.. det ble tog siden flyprisen hos sas var rundt 3 tusen tur retur trondheim oslo. gikk på nsb og fant rimelige billige billetter. 499 tur retur.. men jaja. det er vært 12 timer hver vei for å dra på et con. 
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20688 på: 24. jun, 2015, 11:11 »
Da var jeg i Oslo haha. Skal ut en liten tur soon c: kanskje.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #20689 på: 24. jun, 2015, 11:27 »
På vei til Oslo C:

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #20690 på: 24. jun, 2015, 12:37 »
Hjemme igjen fra Spania. Der var det godt og varmt >w<
Nå er det bare styret med å pakke ut -huff-

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20691 på: 24. jun, 2015, 17:21 »
det var nesten kjedekolisjon på sotra (utenfor bergen) i dag tidlig.
ein som skulle kjøre inn i ett kryss som ikkje brukte blinklys
bil nr 2 kjørte i reven på bil nr 1 og eg klarte akurat å stoppe, eg holder god avstand men med morgen sol som blender deg og bilen forran deg stopper momentant så er ikkje det så lett å reagere.
trur ikkje eg hadde klart å få ein finger i mellom bilen min og den som var forran meg.
folk må lære seg å kjøre!!! [w-happy]

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20692 på: 24. jun, 2015, 17:26 »
Hmmm,har en følelse av at ting ikke kommer til å gå så bra med å få seg jobb e___e æsj de snakket om sånne steder jeg ikke hadde holdt ut på en dag en gang. Ikke der jeg vil jobbe.
you are only confined by the walls you build yourself.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20693 på: 24. jun, 2015, 22:40 »
Sitter og fanguuuuurler helt over Alfa Romeo sin nye Giulia som ble vist frem i dag.

Herreeeguuud jeg MÅÅÅÅ eie en sånn en gang i løpet av livet. x.x

FurAffinity          DeviantArt


SnowHug

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20694 på: 24. jun, 2015, 23:38 »
Det er vondt og vanskelig når noen man er glad i dør. Var i begravelse i dag, det var forferdelig.
Det blir i det minste flere småfeiringer mot helgen, siden jeg har bursdag på mandag.  :)

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20695 på: 25. jun, 2015, 00:45 »
da va man endelig ætter 12 timer tog reise kommen fram tell oslo.. næi vent no litt. *ser på klokka* var jaggu 15 timer tog reise sia så mye signalfeil på NSB. 3 timer forsinket. sitter på P-hotels oslo nå å slapper av.. startet dagen klokken 4.45 på namsskogan. ut å fikse en traktor som hadde trøbbel med ett hjul. deretter hjalp til i fjøset til min stefar.inn og dusje også 15 timer tog.. gledes til å sove nå
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20696 på: 25. jun, 2015, 01:26 »
Ja,da skal en stå å selge biletter på elvefestivalen, og kjøretime til uka.
you are only confined by the walls you build yourself.

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20697 på: 25. jun, 2015, 12:35 »
Skal reise til frankeriket i morgen!!! [ureshii] [ureshii] [ureshii]
Men får ikke hvert på desu. :'( :'( :'( [sad] [sad] [sad] [w-cry] [w-cry] [w-cry]...
« Siste redigering: 25. jun, 2015, 12:38 av Elmer »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #20698 på: 25. jun, 2015, 13:23 »
Skal reise til frankeriket i morgen!!! [ureshii] [ureshii] [ureshii]
Men får ikke hvert på desu. :'( :'( :'( [sad] [sad] [sad] [w-cry] [w-cry] [w-cry]...

Bon voyage. Synd du ikke rekker Desu, men håper Frankrike blir like koselig :)

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20699 på: 25. jun, 2015, 16:06 »
Sitter på hotellet i Lillestrøm og skal fikse litt på kostymer og finner tapetkniven min i sysakene. Ikke rart sekken min ble stoppet i sikkerhetskontrollen.  Så innser man at jeg kom inn på flyet med en kniv i sekken...