Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812063 ganger)

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20750 på: 02. jul, 2015, 14:44 »
Begynner egentlig å bli lei av at alle bare, ut med venner,  jaaaa sommer!  *sitter i et hjørne å gynger, mens jeg repeater, ikke kontakt meg o.o*  ønsker meg nye venner som faktisk er hyggelige og  respekterer meg ;_;  ikke folk som er frekke i munn, som gjør at jeg bare skrur av mobilen å legger den i en skuff .

Venninen min I Oslo /Eidsvoll tar jeg faktisk kontakt med og hun tilbake fordi det er verdt det.

Så, om jeg er redd for å kontakte folk først så er det nok pga tidligere erfaringer med at folk kun vil utnytte meg og  ikke være min venn.
« Siste redigering: 02. jul, 2015, 14:48 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20751 på: 02. jul, 2015, 15:03 »
fikk pakke fra vg i dag det ser ut til å være en selfi stick umm okey trengte det ikke men nå har jeg det

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20752 på: 02. jul, 2015, 15:10 »
Sitter å tenker på hvordan det blir å bo alene. Gleder meg litt til å kunne ta kontroll over livet mitt, istedenfor å føle seg som en dukke med nylontråer opp til foreldra mines hender.

Når jeg bor alene så gjør jeg alt selv, isteden for å få kjeft for å ikke gjøre noe jeg ikke har blitt spurt om å gjøre/kommandert til å gjøre. Skulle ønske vi hadde en plan over shit som må gjøres, hvor alle har en dag hvor de gjør spesifike oppgaver. That way så hadde jeg hatt en klar path å følge isteden for å encrypte alt mamma tenker, liksom.

Virker som at det å hente medisiner og sånn hos apoteket ikke er så vanskelig. I mean, når jeg får det til i Oslo så burde det ikke være så vanskelig i lille Honningsvåg. Jeg trenger egentlig bare å komme over den telefonskrekken min, så er jeg klar for å være voksen, haha.

Blir fint med egen leilighet. Kanskje jeg får mer pusterom, mer privacy, og kanskje jeg får ha det som jeg vil isteden for å bli kommandert til å ha spygrønne vegger istede for en nøytral mørk farge :v I'm cri. Kanskje jeg er så mentalt ovenpå at jeg faktisk klarer å gjennomføre vidregående, istede for å ha foreldre som lurker over meg og ødelegger min sinsstemning. Eller kanskje de fortsetter å holde helvette med meg, who knows? Mulig jeg bare stenger dem ut helt.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20753 på: 02. jul, 2015, 15:16 »
Sitter å tenker på hvordan det blir å bo alene. Gleder meg litt til å kunne ta kontroll over livet mitt, istedenfor å føle seg som en dukke med nylontråer opp til foreldra mines hender.

Når jeg bor alene så gjør jeg alt selv, isteden for å få kjeft for å ikke gjøre noe jeg ikke har blitt spurt om å gjøre/kommandert til å gjøre. Skulle ønske vi hadde en plan over shit som må gjøres, hvor alle har en dag hvor de gjør spesifike oppgaver. That way så hadde jeg hatt en klar path å følge isteden for å encrypte alt mamma tenker, liksom.

Virker som at det å hente medisiner og sånn hos apoteket ikke er så vanskelig. I mean, når jeg får det til i Oslo så burde det ikke være så vanskelig i lille Honningsvåg. Jeg trenger egentlig bare å komme over den telefonskrekken min, så er jeg klar for å være voksen, haha.

Blir fint med egen leilighet. Kanskje jeg får mer pusterom, mer privacy, og kanskje jeg får ha det som jeg vil isteden for å bli kommandert til å ha spygrønne vegger istede for en nøytral mørk farge :v I'm cri. Kanskje jeg er så mentalt ovenpå at jeg faktisk klarer å gjennomføre vidregående, istede for å ha foreldre som lurker over meg og ødelegger min sinsstemning. Eller kanskje de fortsetter å holde helvette med meg, who knows? Mulig jeg bare stenger dem ut helt.
bor selv alene. best feeling ever. har bare de basic ting som man trenger når man bor alene. som blant anna å ta ut søppla og seffølgelig ha styr på leiligheta. selv jeg vasker leiligheta mi 1 gang i måneden. thats it. bruker en del tid på klesvask og seffølgelig matlaging. resten så gjør jeg hva jeg vil i min egen leilighet
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20754 på: 02. jul, 2015, 15:20 »
^høres sykt deilig ut. Jeg blir nok å lage en plan over når og hva jeg skal gjøre ting, så blir det gjort, liksom c:

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20755 på: 02. jul, 2015, 15:25 »
trur du blir å merke det dersom du ikke tar ut søppla. ett kjennetegn e jo dersom det begynne å lokte surt så e det på tide å ta ut søppla og deretter vaske.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20756 på: 02. jul, 2015, 16:10 »
^haha la oss håpe det ikke blir nødvendig xD hhaaha

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20757 på: 02. jul, 2015, 17:06 »
Det er 37 grader i sola o.o

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20758 på: 02. jul, 2015, 17:22 »
Sitter å tenker på hvordan det blir å bo alene. Gleder meg litt til å kunne ta kontroll over livet mitt, istedenfor å føle seg som en dukke med nylontråer opp til foreldra mines hender.

Når jeg bor alene så gjør jeg alt selv, isteden for å få kjeft for å ikke gjøre noe jeg ikke har blitt spurt om å gjøre/kommandert til å gjøre. Skulle ønske vi hadde en plan over shit som må gjøres, hvor alle har en dag hvor de gjør spesifike oppgaver. That way så hadde jeg hatt en klar path å følge isteden for å encrypte alt mamma tenker, liksom.

Virker som at det å hente medisiner og sånn hos apoteket ikke er så vanskelig. I mean, når jeg får det til i Oslo så burde det ikke være så vanskelig i lille Honningsvåg. Jeg trenger egentlig bare å komme over den telefonskrekken min, så er jeg klar for å være voksen, haha.

Blir fint med egen leilighet. Kanskje jeg får mer pusterom, mer privacy, og kanskje jeg får ha det som jeg vil isteden for å bli kommandert til å ha spygrønne vegger istede for en nøytral mørk farge :v I'm cri. Kanskje jeg er så mentalt ovenpå at jeg faktisk klarer å gjennomføre vidregående, istede for å ha foreldre som lurker over meg og ødelegger min sinsstemning. Eller kanskje de fortsetter å holde helvette med meg, who knows? Mulig jeg bare stenger dem ut helt.
bor selv alene. best feeling ever. har bare de basic ting som man trenger når man bor alene. som blant anna å ta ut søppla og seffølgelig ha styr på leiligheta. selv jeg vasker leiligheta mi 1 gang i måneden. thats it. bruker en del tid på klesvask og seffølgelig matlaging. resten så gjør jeg hva jeg vil i min egen leilighet

Klarte ikke bo alene sjæl...Men fikk jo ikke velge om jeg egentlig ville bo akuratt der da jeg ble kastet ut.
Rolige strøk derimot er chill, vært på utallige visninger.
you are only confined by the walls you build yourself.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20759 på: 02. jul, 2015, 18:09 »
fyk avgårde på 1års bursdag til onkelungen min. gledes
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20760 på: 02. jul, 2015, 18:42 »
Ikke før jeg hadde fått flytta hjem igjen etter et halvt år på skole, så blir jeg oppringt av SB Nordlandsbuss som lurte på om jeg hadde jobb, jeg svarte jo da naturligvis nei, og da fikk jeg tilbudt en jobb på stedet. Har nå vært i opplæring av bilettsystemet og skal kjøre ruta mi for første gang alene i morgen, jobb er jobb og den er jo ikke så dårlig betalt heller :) både gledes og grues til i morgen ja :I

gratulerer :P 
lykke til håper du får ein grei rute å kjøre

takk takk :p kom nettopp hjem, 9 timer med kjøring er.. faktisk litt slitsomt :p ( og ja, vi er fritatt fra kjøre og hviletid!) :P
The more i learn about people, the more i like my dog.

Everchosen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 156
  • He who stand with me, Shall be my brother
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20761 på: 02. jul, 2015, 21:07 »
Har ikke fått den helt store sommerfølelsen ennå før i dag. Vi dro å badet fordi det var så varmt og fint, også fikk jeg norske jordbær med fløte på til kveldsmat. omnomnom <3 Å sitte ute på verandaen å spise jordbær, se sola skinne gyldent mellom trærne og høre på fugler og insekter, da ble det sommer for meg ^w^

Chill ^^!
Death And Despair


Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20762 på: 03. jul, 2015, 04:08 »
katta trengte en liten rull så jeg filmet det og lagde en liten video :D

https://www.youtube.com/watch?v=AjrcFtMtQhI
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20763 på: 03. jul, 2015, 07:23 »
Hmm dag 5 med nesten ikkje søvn     ca 7 timer søvn på 5 dager     dette begynner å bli litt latterlig        men men er sikkert tilbake til vanlige rutiner etter ein helg med avslapping

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20764 på: 03. jul, 2015, 09:27 »
katta trengte en liten rull så jeg filmet det og lagde en liten video :D

https://www.youtube.com/watch?v=AjrcFtMtQhI


 :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20765 på: 03. jul, 2015, 14:00 »
Da har jeg 3 ukers ferie! HURRA

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20766 på: 03. jul, 2015, 14:56 »
Etter tidenes bremsestyr og så mye tull med feil deler og ikke registrert bestilling så er bilen eu-godkjent   [w-happy] [w-cool]  [w-happy]
Da er det bare å montere kløtsjen igjen, om bbildelebutikken har klart å gi meg riktig del denna gangen da.... Iallefall ingen tidsfrist på den kløtsj-jobben da!
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20767 på: 03. jul, 2015, 16:23 »
Tja? Ferie neste uke, er det furs I drammen omegen? Og liker da noen mat ute, kino eller bading på årbågen/Hagatjern...bør jeg lage en post om noe slikt? Ville folk giddet?
you are only confined by the walls you build yourself.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20768 på: 03. jul, 2015, 22:53 »
Bare en uke igjen med jobb nå så er det ferie på denne wuffen og!

For nå skal nok et velykket salg i businessen feires med litt voksenbrus ved navn rom og GTA spilling! c:

Bare par salg til nå så er alle penga til fursuit i boks. :3
FurAffinity          DeviantArt


Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20769 på: 03. jul, 2015, 23:17 »
3 uker til jeg får se typen igjen, savner den dusten <\3

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20770 på: 04. jul, 2015, 10:02 »
Da fikk jeg endelig til å designe min egen tskjorte! 1-2 uker så er den i postkassa <3

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20771 på: 04. jul, 2015, 10:25 »
Da fikk jeg endelig til å designe min egen tskjorte! 1-2 uker så er den i postkassa <3

stilig :P

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20772 på: 05. jul, 2015, 02:43 »
Sitti HELE dagen og sveisa rust, bygd opp siste hjulbua samt hjulkassa og tektylbehandla understellet på Focusen idag med en ex-biloppretter.

Par strøk med lakk + klarlakk fra sprøyte proft utført også så nå er endelig godbalja strøken og relativt rustfri, takk og lov! :3

Helt dau nå etter jobbinga, utrolig hvor lang tid rustfiksing tar hvis man skal gjøre det sikkelig. x.x
FurAffinity          DeviantArt


Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20773 på: 05. jul, 2015, 11:01 »
Sitti HELE dagen og sveisa rust, bygd opp siste hjulbua samt hjulkassa og tektylbehandla understellet på Focusen idag med en ex-biloppretter.

Par strøk med lakk + klarlakk fra sprøyte proft utført også så nå er endelig godbalja strøken og relativt rustfri, takk og lov! :3

Helt dau nå etter jobbinga, utrolig hvor lang tid rustfiksing tar hvis man skal gjøre det sikkelig. x.x

så det er det du har drevet med! Begynte å lure på hvor du ble av på skype :3 skikkelig handyman, godt jobba  [cool]

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20774 på: 05. jul, 2015, 12:44 »
Ferieeee :o er i en bitteliten by i toscana som innholder ca ett hotel og en vingård, superkoslig her ^^  greide også på magisk vis og lure en veninne av meg til og komme hit! Første gang hun fløy og fikk hentet henne i nabo by og sånt x3 dette blit gøy!
Skal på middelalder festival senere i dag, og mulig vinsmakings festival i morgen :'3