Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812158 ganger)

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #300 på: 04. feb, 2010, 17:47 »
Foooooooooooood....
Reserven har blinket på rødt i minst en time.
**Stapper i meg en yogurt så jeg orker å lage middag**

Much better.
Kjenne følelsen! Iallefall dagen etter skuleballet :| Fyllesjuk og tom for mat... bad memories

anyways, nå gleder eg meg til i kveld, sidan eg skal på yoga [ureshii] det er så sjukt chill med yoga etter ein har trent :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #301 på: 04. feb, 2010, 21:43 »
akkurat nå føler jeg meg... STRESS STRESS

bursdags feiring i morgen, rydding som må gjøres, lekser som skulle vært gjort, FORBEREDING TIL... 3 PRØVER, I MORGEN FASFADFAFDSADSF!!!


GUED. WHY ME ;____________________________________________;

i tilleg
JEG VILL TEGNEE ;O; men det er sent.... vell.. uh

>:D

anyways ;O; ohmygod

Uncle weirdo

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 49
  • Wubububu
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #302 på: 04. feb, 2010, 22:07 »
Eg kjedar meg...  [yawn]
Youtube: http://www.youtube.com/user/1001Torro1001
SteamID: Buckethead10
FA: http://www.furaffinity.net/user/zespy/(Er ikkje så mykje der :s)

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #303 på: 05. feb, 2010, 10:12 »
Skriver egentreningsskjema til gymen etterpå. Kjedelig. >....>

Også skal jeg kanskje på trafikklysfest i kveld. xD

Fargekoder:

- Grønn: Ledig.
- Gul/Oransje: Usikker/åpent forhold.
- Rød: Opptatt.
- Svart: "Rota" med to eller fler på forrige fest.
- Turkis: Nypult. (jepp.. >_>)
- Lilla: Villig.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #304 på: 05. feb, 2010, 10:23 »
Hahahahaa. Awesome, Lasi. XD

Jeg er OVERTRØTT
hahah, alt for lite søvn, sov i sånn.. Tre timer. XD
Jeg er på skolen nu, ingen flere timer i dag. Men bussen min går ikke før. ... Sånn. Eh. Klokka to. Så har vi studietid nå, så da sitter vi alle og bare gjør randomme ting. Jeg har iste også, med ferskensmak. Nomnom. <3
Det var kjempegøy i går, jeg satt å spammet randoms ned på msn med stemmeklipp og what not. Det var SINNSYKT morsomt, spesielt når folk svarte meg. 8D Og Lasi er gøy å mic'e med, hahaha. Skal helt klart gjøres oftere. XD

*flails*
Uh, uh.. Bare to uker igjen. ;u; Og hahaha. En i klassen min er så sinnsykt retard. Han er morsom. XD
Vi hadde tysk i sted, så skulle vi si ord på tysk som hører til diverse rom, så sa jeg skrivebord, og oversatte det til tysk muntlig. Så kommenterer sidemannen min;
Henrik: "Hva er poenget med å si bord på hvert eneste rom?"
Tysklærer: "Bord har forskjellige navn, både på tysk og norsk."
Henrik: "Jamen, jeg ser ikke poenget i å si det hele tiden. Det er jo bare et bord."
Meg: "Ja, et bord er det, men det har forskjellige navn. *facepalmer*"
Tysklærer: "Ja, Henrik, vi skal lære oss navn på ting, så det er å lære som er vitsen *småler*"
Henrik: "Jammen ser dere ikke at det er patetisk å si et bord til hvert rom! Jeg har gardiner på hvert rom jeg også, jeg tar ikke å ramser gardiner opp hele tiden, gjør jeg vel?"
Meg: "Såååå.. Du hinter altså til at du har spisebordet ditt ved senga?"
Henrik: "Ne-- eh. Ja, sier vi."
-klassen ler-
Henrik: "- jamen! Gardinene kan ha forskjellige farger?"

XDD

Oh well. Jeg skal ikke spamme mer nå tror jeg. :'D
Jo, forresten. Jeg vil ha awesome t-skjorte D8
*surfe rundt*

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #305 på: 05. feb, 2010, 20:55 »
Jeg føler meg som en patetisk taper.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #306 på: 05. feb, 2010, 21:08 »
Jeg føler meg som en patetisk taper.
*kløkløklø for å få deg til å føle deg bedre*

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #307 på: 05. feb, 2010, 22:55 »
Akkurat nå har eg det sjukt chill  :D Er hima på landet i helga, so max relax for meg ^^

Wranid

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #308 på: 05. feb, 2010, 23:32 »
Slapper av i senga med noe digg og en laptop stappa full av Stargate. En helt ok fredag spør du meg :P
<Insert funny signature here>

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #309 på: 06. feb, 2010, 14:15 »
jeg er hjemme koser meg men skal ut på byen etterpå se litt på live der

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #310 på: 06. feb, 2010, 18:53 »
Er på furmeet og har det kjempebra :3 og jeg begynner å bli kjempespent på EF!

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #311 på: 08. feb, 2010, 11:35 »
Jeg har det fiiiint.

Sitter på skolen nå, har geografi. Læreren stakk ut for å gjøre ett eller annet, vet ikke hva. x3 Så vi sitter da her og skal skrive stikkord fra en tekst, men egentlig alle gjør random nonsense. .. som å sitte på nettet. |3 Jeg ble liggende i natt og lese en samtalelogg, haha, det var så koselig. x3 Ikke helt ferdig ennå, men. Den er så lang. ;u; Det er bare bra. Hihi. x3

Og wtf. Nå mens alle faktisk jobbet, så begynner naboklassen og lage sinnsykt oppstyr. Høres ut som en ape-orgie eller noe. xDD
-to timer senere-
Sånn, endelig matfri. Vi har to-tre timer mattematikk nå. Det er bare kjedelig. ._. Vi har prøve på torsdag, så får øve meg litt i timen, da. x3 Whey. Så har vi internasjonal i sistetimen. Blæh, hater starten på uka. xD Jeg sov så godt joooo. :c Jaja. Etter onsdag, går uka rimelig kjapt. ^^ Vi har nemlig VIP-dager på skolen også, eller noe i den duren, som skal starte på onsdag og vare til fredag. Blir litt digg. :3

Skal trolig møte et par venner i byen denne uka, etter skolen. Blir digg når alle er samla igjen, de fleste bor sånn.. Ganske langt unna. x3
Bergen-området og sånn, de bor på internat der. :0 Så de er oppe på praksis her oppe nå, siden de går helse og sosial. Hanna derimot, bor sånn.. 3 timer unna, men hun kommer også! :3 Det blir litt digg. Kommer HELT sikkert ennå flere, jeg gleder meg. 8D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #312 på: 08. feb, 2010, 17:51 »
sitter og hører på owl city mens jeg gjør snuten til buster kortere X3 med katta liggendre på låret mitt |D

har det fint, sånn sett 8B

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #313 på: 08. feb, 2010, 18:00 »
Hehe har jojo humør fortiden,..   Går fra deppa til veldig deppa.
Deppa, veldig deppa.
Deppa, veldig deppa.
Deppa, veldig deppa.

 [eek]

Jau jau, det går nok over te våren,...   [sad]

Og ja har nettopp glodd meg gjenom Battlestar Galactica fra "1978"    [razz] ,.. Men forventer at det ikke betry noe til kvelden,.....  [sad]
« Siste redigering: 08. feb, 2010, 18:02 av Tirga »
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #314 på: 08. feb, 2010, 19:22 »
Jeg har det bare bra:-) har drivi å ræga og leka seg på snøen:-) har en kompis her. har det bare helt fantisk

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #315 på: 08. feb, 2010, 21:04 »
Akkurat nå har eg det... meh... Kjedar meg!

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #316 på: 09. feb, 2010, 10:32 »
Nå har jeg det digg. |D

Rådgiverdama er i klassen vår nå og snakker om søking til videre utdanning men jeg behøver ikke å følge med så altfor mye siden jeg allerede har kommet inn på NITH. :3
Også har jeg kakeeeee.. ;u; Matlaging har iblant sånn café-hjørne i gangen hvor de selger kaker og vafler og kjeks og sånt. Jeg kjøpte med et skikkelig digg sjokoladekakestykke som ser akkurat sånn her ut bare med sjokoladetopper i steden for bringebær. |D



Jeg har den og en kaffe. Herregud. <3 Nå mangler bare å ha en certain gaupe å dele det med så hadde livet vært perfekt. Jaja.. bare en og en halv uke igjen til det da. C;

En ting som er litt teit er at vi skal flytte igjen. Vi skal fortsatt bo i Mysen da, menne i det nye huset kommer rommet mitt til å gå fra 25 kvadrat som det er på nå, til 4 kvadrat ._. Blir ikke plass til dobbeltsenga mi engang. Det er no dritt, for jeg får heller ikke plass til skrivebordet med den stasjonære pcen min. Heller ikke tven og xboxen. Så jeg blir nok nødt til å kjøpe meg ei slegge og slå ut en vegg eller no.

MEN! På den lyse siden så skal vi ikke flytte før til sommeren/høsten en gang, og rundt da kommer jeg mest sannsynlig til å flytte til oslo uansett, så sant vi får leiligheten. 8D Og i den blir det bare meg, og en eller to kompiser, så  selv om det er en studentleilighet så vil det bli mye plass og frihet og det er <333
« Siste redigering: 09. feb, 2010, 10:34 av Lasi »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #317 på: 09. feb, 2010, 11:04 »
D'aaw, du er søt. <3

Kan dere ikke bare flytte til Molde i samme slengen, hæ? D: Synes det hadde vert digg, jeg. |D
Jeg har det finfint nå. n_n
Akkurat hatt gym, sitter og har naturfag nu. Læreren min er awesome. Vi har om energi og sånn, så skal vi ha et prosjekt om forskjellige kraftverk og sånn. .. jeg vil ha om atomkraftverk. D8
Oh well. Gymmen i dag var så sinnsykt awesome. <3 x3

Litt stress og måtte skrive korte setninger, så se på naturfagslæreren, skrive igjen, og sånn. xD Jeg noterer jo fra tavla på pc'en også, huhu.
.. og noes. Nå begynner læreren min igjen med disse konkurransene sine. >:c Vi skal lage en så lang energikjede som mulig, vinneren får ett eller annet elns. xD *gjespe* Jeg har ikke ork, jeg er slapp etter gymmen. Også fikk jeg lite søvn i natt, dumme katten miiiiin. D:
Oh well. Jeg overlever. Uka er snart ferdig, og ca ei uke igjen til jeg drar til Oslo for å møte Lasi. ;u; Jeg gleder meg. .. Noe SINNSYKT.
Jaja, jeg skal sende et kort i posten i dag, for å satse på at det er fremme innen søndag. >w> Resten kommer personlig, huhu.

Og huuuff, jeg har vondt i ryggen nå. Gym tar på. Men så sykt, sykt gøy. x3 .. og whee. Engelsk i neste time. D8 Fufufufuuuu. Jeg VIL rekke bussen min. xD OH. Læreren sa at hun kanskje ikke var på skolen i dag. .. det er FOR godt til å være sant. <333
Håper hun ikke er det. Har ikke jeg noe mot. 8DD
*flails*

Ohoh, jeg gleder meg til jeg er ferdig på vgs. Komme meg vekk fra Molde. x3 Enten så skal jeg studere i Oslo, eller så vil læreren min overtale meg til å studere i Volda wtf. xD Fordi det er en sånn tegning/film/animasjons-høyskole der. Høres gøy ut, men Volda er lite koselig. .__. Jeg vil til Oslo! Så det såh. :3

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #318 på: 09. feb, 2010, 11:19 »
Har det veldig bra med meg selv må :D

Er nesten ferdig med en ny sang som har gått veldig bra å lage, har jobbet non-stop i hele natt faktisk uten at jeg har følt meg tom for inspirasjon, noe som er veldig uvanlig.
Kommer selvfølgelig til å poste et gledesbrøl når den er helt ferdig. ;)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #319 på: 09. feb, 2010, 11:24 »
Jeg?
Føler at hele verden (bortsett fra dere og et par venner) er i mot meg.
Sitter på skolen to timer til deadline og alt må være klappa og klart montert og helst se perfekt ut.
Press ja, Stress definitift. Lar jeg meg stresse, nei. Men jeg ber til både han der oppe og han der nede om et mirakel.
Alikevell klarer jeg ikke å unlate å drømme meg bort i en av dagdrømmene mine, Og jeg må bare ta en liten pause og tegne noe jeg so i drømene mine i natt.
På noen måter er jeg redd for å pådra meg en psykotisk episode, siden drømmene mine virker mer virkelige og interesanne en mitt våkene liv.
Hvis noen av dere har sett the maxx så er det omtrent slik drømmene mine er bare med mer pels.
"Sukk" det virker som om alt bare skal være tungt og jævelig, likevell kan jeg ikke gi opp håpet, for om jeg gjør det vet jeg at alt vill være for jeves.
Så jeg tar et dypt pust, reiser meg, legger klørne om skjebnens strupe, og tvinger den til å avlyde.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #320 på: 09. feb, 2010, 12:09 »
Jeg?
Føler at hele verden (bortsett fra dere og et par venner) er i mot meg.
Sitter på skolen to timer til deadline og alt må være klappa og klart montert og helst se perfekt ut.
Press ja, Stress definitift. Lar jeg meg stresse, nei. Men jeg ber til både han der oppe og han der nede om et mirakel.
Alikevell klarer jeg ikke å unlate å drømme meg bort i en av dagdrømmene mine, Og jeg må bare ta en liten pause og tegne noe jeg so i drømene mine i natt.
På noen måter er jeg redd for å pådra meg en psykotisk episode, siden drømmene mine virker mer virkelige og interesanne en mitt våkene liv.
Hvis noen av dere har sett the maxx så er det omtrent slik drømmene mine er bare med mer pels.
"Sukk" det virker som om alt bare skal være tungt og jævelig, likevell kan jeg ikke gi opp håpet, for om jeg gjør det vet jeg at alt vill være for jeves.
Så jeg tar et dypt pust, reiser meg, legger klørne om skjebnens strupe, og tvinger den til å avlyde.

Du får stå på ziggy ^^
2 timer er ikke all verdens, men må de i så fall være plettfritt og perfekt?
Man jobber også (som oftes) bedre under press også, så du får ta det som noe positivt  [razz]


med meg går det vel opp og ned idag...
Mensen ligende tilstand x3
Skole er shait.. Gjør ikke noe interessant idag.. Så ender med at jeg tab'er over til VVVVVV for å prøve og få runda det x3
Ikke bra, I know... men det å reparere et eld gammalt bilde i Photoshop er alt annet enn elsk x_x
er enkelt, bruker bare to verktøy, but god... Tar lang tid, og er alt for kjedelig -.-
Har nå samfunnsfag etterpå, håper det blir mer interessant x3

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #321 på: 09. feb, 2010, 18:29 »
Forferdelig.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #322 på: 09. feb, 2010, 20:27 »
Skole eller noe annet?

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #323 på: 09. feb, 2010, 20:37 »
Yay!

Jeg er fyllt med selvtillit, sangen min er ferdig etter 8-9 timer mer eller mindre konstant arbeid. Alt er slik som det skal være og jeg har bestemt meg for å brenne de to siste sangene mine på CD og sende inn til et plateselskap også :D

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #324 på: 09. feb, 2010, 23:01 »
i dag har jeg vært på jobben etter ryddet litt i huset. jeg har det bra nå. Har vært instruktør i dag på hunde treningen:-) det gikk strålene.