Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812617 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21900 på: 11. apr, 2016, 07:20 »
Jeg kjenner jeg blir veldig sliten av all dritten som plutselig skulle skje her i huset.

Lurer på hvorfor det alltid skjer noe drit når fadern er ute av huset.

Til og med katten min, Nala, er veldig rar i dag. Hun fulgte etter meg, mjauende hysterisk hele tiden mens jeg prøvde å lage meg mat på kjøkkenet. Når jeg er på tur opp, snor hun seg rundt beina mine helt til jeg åpner loftsdøra, da piler hun opp til rommet mitt i en helt syk fart, mens hun mjauer og bærer seg. Når vi endelig kom opp ville hun ikke roe seg ned før hun fikk sitte på fanget mitt og bli kost med, og dette er en katt som ikke egentlig er så glad i å sitte på fanget.

I don't even know. Lurer på om de har gjort noe mot henne som gjør henne redd, og derfor føler hun seg mest trygg her hos meg... idk...

Hvis katter er ordentlig redde merker man det veldig fort. Krøker seg sammen eller snor seg unna og lusker vekk fra personer de ikke takler. I hvert fall etter min erfaring.
Hu-katter kan være litt slik da, og bare PLUTSELIG være skikkelig kjælen og vill etter kos.

hun har en tendens til å plukke opp bad vibes i huset (og om noen har drukket, som brodern hadde dagen før). Alle var ganske sinte av ingen grunn i går, og jeg antar det ikke er noe bedre i dag lol. Mange skarpe sinte bevegelser når de håndterte henne og, så...

Hun har en tendens til å blinke og prøve å gjøre seg liten om vi prøver å plukke henne opp, i tillegg så mjauer hun ekstra høyt om vi gjør det (mange ganger høres det ut som at hun skriker NEEII!! når vi løfter henne og, noe jeg syns er litt komisk men.. idk). Jeg blir jo nødt til det siden noen ganger blir hun nødt til å være inne hos meg, + at hun må ta prevansjonspillen sin vær søndag, så da må hun være på fanget x33 huhu. Men hun er mer trygg på meg enn noen andre i huset. Folk har også en tendens til å la aggresjon gå utover henne, spesielt når hun kommer inn etter å ha vært ute, for da mjauer hun høyt som for å si "HEI ALLESAMMEN JEG ER INNE IGJEN :D", og da blir alle så sinte siden de tror hun maser etter mat, noe som ikke alltid er sant. Er hun sulten så spiser hun tørrfor om hun ikke har våtfor, liksom.

idk... er småtrist egentlig. Prøver å ta så godt vare på henne som jeg kan, og prøver å snakke til folk når de kjefter på henne av alle for ingenting. Ikke at hun forstår noe av hva vi sier da, men hun forstår jo tonefall, og skarpe bevegelser.

---

Snakker om, katta skulle absolutt ha meg opp klokka 6 i dag. Takket være henne så sto jeg opp nesten en time før jeg egentlig skulle, så jeg tenkte "hvorfor ikke bare dusje mens jeg er i gang, liksom". Katten min er søt da, men jævlig irriterende om morraen xD

Skulle ønske jeg ikke sov bort hele dagen i går, og sov litt tidligere da, har vondt i øynene ;U; lol.

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21901 på: 11. apr, 2016, 08:27 »
Siste uke på praksis før vanlig skule begynner igjen. Stor trives på Nille og håper fremtidig jobb har like greie medarbeidere.
Men det er vel kanskje for mye å be om haha.



Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21902 på: 11. apr, 2016, 08:36 »
Sitter på skolen igjen etter å ha vært syk :p veldig lenge siden sist :3

Håper ting går som det skal :p

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21903 på: 11. apr, 2016, 23:06 »
har prøvd meg litt på digital art i dag på Wacom(en) min c: men skulle hatt litt hjelp og råd om hvordan få til forskjellige greier o_o

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #21904 på: 12. apr, 2016, 03:23 »
har prøvd meg litt på digital art i dag på Wacom(en) min c: men skulle hatt litt hjelp og råd om hvordan få til forskjellige greier o_o

Beste er å prøve selv :) slik kommer man frem til gva som funker for en selv fremfor å bli bombardert av 100 forskjellige råd.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21905 på: 12. apr, 2016, 08:02 »
Fikk utbetalt feriepenger fra den gamle jobben min, og nå har jeg kjøpt en Cintiq. <3 SDKJAHSBHSADKFHS

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21906 på: 12. apr, 2016, 11:00 »
Prøver å installere revolt på skolepcen xD sweg

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21907 på: 12. apr, 2016, 13:16 »
Har drevet å tatt frivillige vakter på kattesenteret til Dyrebeskyttelsen. Det er jo supersmart når jeg egentlig er allergisk mot katter da xD Men det har vist hjulpet på et vis, og jeg er egentlig veldig happy akkurat nå. Jeg får fortsatt en del kløe å sånt, men ikke på langt nær like ille som for et halvt år siden. There is hope for me ^^

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21908 på: 12. apr, 2016, 21:25 »
Fikk utbetalt feriepenger fra den gamle jobben min, og nå har jeg kjøpt en Cintiq. <3 SDKJAHSBHSADKFHS

I am jelly. Gratulerer!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21909 på: 12. apr, 2016, 23:03 »
https://www.youtube.com/watch?v=5poXGOvROcA

leser ut Ø'ene høyt.

fy faen hater når folk bruker ÆØÅ for aesthetic. Det høres så jævla dumt ut om man leser det ut høyt. Æsj.

men gøyal video da.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21910 på: 12. apr, 2016, 23:53 »
https://www.youtube.com/watch?v=5poXGOvROcA

leser ut Ø'ene høyt.

fy faen hater når folk bruker ÆØÅ for aesthetic. Det høres så jævla dumt ut om man leser det ut høyt. Æsj.

men gøyal video da.


Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21911 på: 13. apr, 2016, 09:33 »
Katten dør nok snart...
jeg mener,den hoster blod uten at noen bryr seg jo...
On the other side,jeg kunne brukt pengene mine på brus eller annet tull,enn akutt dyrlege.
you are only confined by the walls you build yourself.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21912 på: 13. apr, 2016, 09:45 »
Er en sulten ul som vi ha sin deilige luns.
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21913 på: 13. apr, 2016, 12:28 »
https://www.youtube.com/watch?v=5poXGOvROcA

leser ut Ø'ene høyt.

fy faen hater når folk bruker ÆØÅ for aesthetic. Det høres så jævla dumt ut om man leser det ut høyt. Æsj.

men gøyal video da.





---

sitter i timen og spiller Re-volt. Har mye minner med det 8D

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21914 på: 13. apr, 2016, 19:25 »
Begynner å bli mer komfortabel med nye jobben. Livet mitt har blitt bedre på bare en uke, har ikke mye å klage på nå forsåvidt.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21915 på: 13. apr, 2016, 21:24 »
Småirritert over at jeg ikke har betalt ferie i år fordi ny jobb, men til gjengjeld er det feriepenger fra gamlejobben og lønn i Juni, skal bli greit med en ymse helgetur et eller annet sted. :3
FurAffinity          DeviantArt


Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21916 på: 13. apr, 2016, 21:40 »
kjenner jeg blir passelig forbanna når jeg tror jeg hadde betalt for flybiletter til eurofurence. og nå er flybillettene såpass dyre at jeg ikke har råd til å betale de. så det blir mest sansynligvis INGEN eurofurence på meg i år. shit always happen to me
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21917 på: 13. apr, 2016, 23:58 »
Ikke ofte jeg er klar til å legge meg før kl 12 xP Lang dag da, og vondt i beina. Var flink å gikk en ca. 5km tur i dag + dans i 4 timer. Supersporty yupp, men innmari vondt i føttene nå da >.<

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21918 på: 14. apr, 2016, 07:29 »
Ikke ofte jeg er klar til å legge meg før kl 12 xP Lang dag da, og vondt i beina. Var flink å gikk en ca. 5km tur i dag + dans i 4 timer. Supersporty yupp, men innmari vondt i føttene nå da >.<

Jeg elsker den følelsen. Jeg får ikke så mye av den her, siden det ikke er noen plass å gå som føles verdt det, så jeg blir heller sittende inne. + vi har heslig vær (snø, vind og kaldt er ukoselig). I tillegg så kramper beina mine seg om det er kaldt. Om det er kaldt og vått i tillegg, så blir det enda verre... :C sad days.

---

I dag skal vi få besøk av 9.klasse fra forskjellige skoler i Finnmark. Om man trodde klassen var en gjeng med urolige småbarn, så kan jeg tenke meg at 9.klassinger blir ekstra gøy. Men iallefall så skal jeg og to andre ha quiz for dem. Siden jeg er den av de tre jentene som har mest data experience, så er det vell jeg som skal sitte foran alle og styre kahooten. Sceneskrekk? litt. Og ja, da vi lagde kahooten, brukte vi Tellus 9, som er naturfagsboka fra 9.klasse. Jeg fikk jo bare litt dårlige minner tilbake til 9ende xD haha.

Jeg håper jeg får lov å puste mellom gruppene med 9ende klassinger :C lol.

---

edit: har forresten sittet med haukblikk over en hybel i Hamar den siste tiden. Siden jeg har telefonskrekk, spesielt med fremmede, så skal pappaen min være så snill og ringe dem snart og snakke med dem :3 Blir gøy å endelig få flyttet vekk her ifra. Mamma har hatt en spesiell periode hvor hun er sintere og mer irritabel enn før over teite ting som ikke har med meg å gjøre, og enda går det utover meg. Så kjenner det at jeg gleder meg stort til at det skal bli over! I tillegg får jeg flytta inn med den søte kjæresten min c: All in due time. Håper alt går seg til!
« Siste redigering: 14. apr, 2016, 07:39 av Six »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #21919 på: 14. apr, 2016, 16:00 »
Hadde en koselig dag i går.
Fikk besøk av studenter som drev med en oppgave om furries.
De hadde intervjuet flere rundt om i Norge, og vi var de siste på listen.
Var veldig moro å høre om de gode inntrykkene de har fått av fandommen :)

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21920 på: 14. apr, 2016, 17:55 »
Skal ut snart sammens med Exodai på førpremiere på Jungelboken owo *gleder seg* Det er mye nostalgi rundt å se en ny film av en gammel historie som man har vokst opp med.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21921 på: 14. apr, 2016, 20:16 »
Jeg føler meg ikke helt bra...vi fant ut at Baby led av kreft...hun måtte avlives i går.


Vi leter etter kattunge nå uten hell

you are only confined by the walls you build yourself.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21922 på: 14. apr, 2016, 22:15 »
Skal ut snart sammens med Exodai på førpremiere på Jungelboken owo *gleder seg* Det er mye nostalgi rundt å se en ny film av en gammel historie som man har vokst opp med.

Filmen anbefales veldig, bare veldig synd jeg ble stuck ved siden av en urolig unge osm ikke kunne oppføre seg. >.>
FurAffinity          DeviantArt


Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21923 på: 14. apr, 2016, 22:47 »
Jeg føler meg ikke helt bra...vi fant ut at Baby led av kreft...hun måtte avlives i går.


Vi leter etter kattunge nå uten hell

Uff.. Kondolerer så mye. Hold øynene åpne på finn eller besøk FOD gården, de har alltids katter som trenger nye hjem ^^

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21924 på: 15. apr, 2016, 20:37 »
Jeg føler meg ikke helt bra...vi fant ut at Baby led av kreft...hun måtte avlives i går.


Vi leter etter kattunge nå uten hell

Uff.. Kondolerer så mye. Hold øynene åpne på finn eller besøk FOD gården, de har alltids katter som trenger nye hjem ^^

Vi hentet en I dag,men trenger noen tips til å få henne vandt med oss. (Har ikke navn enda!) noen skulle flytte og kunne ikke ha katten på 5 mnd. Maten fra vetrineren var populær. Håndforet med tørrfør istad,siden vi ikke har en fiskebit akkurat nå. Er veldig skremt etter bilturen o.o
you are only confined by the walls you build yourself.