Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812721 ganger)

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1425 på: 21. aug, 2010, 02:04 »
Ok, forestill dere at jeg er Simba OK? jeg hadde samme sveis så det er vell ikke så vanskelig.
http://www.youtube.com/watch?v=vX07j9SDFcc
Ok alt som skjer i den sekvensen, ok nesten alt kommer til å skje ganske snart! [eek]
Wow [w-dizzy]


Du skal altså bli holdt utfor en enorm klippe av en gammel bavian?


Jeg hadde en awesome dag i dag, som inkluderte barnehageunger som spurte om jeg hadde "slikket på tissen" til kompisen min som går i media. Vi døde på oss, begge to. Spesielt når vi begge sa ja, ungen gav fra seg et stort *gasp*. Han løp sin vei når jeg spurte om jeg skulle slikke han og. Jeg døde så sykt. xDD

Også voldtok jeg og to andre bakken i dag med pinner. Bakken er nemlig dendrofil.
/shot

Hahahahaha! du skulle spurt om han hadde funnet pappa sine gamle vhs filmer på loftet :p

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1426 på: 21. aug, 2010, 02:07 »

Jeg hadde en awesome dag i dag, som inkluderte barnehageunger som spurte om jeg hadde "slikket på tissen" til kompisen min som går i media. Vi døde på oss, begge to. Spesielt når vi begge sa ja, ungen gav fra seg et stort *gasp*. Han løp sin vei når jeg spurte om jeg skulle slikke han og. Jeg døde så sykt. xDD

Også voldtok jeg og to andre bakken i dag med pinner. Bakken er nemlig dendrofil.
/shot

Hahahahaha! du skulle spurt om han hadde funnet pappa sine gamle vhs filmer på loftet :p
Enten det, eller så har han fått sett på hot mum and dad in action.
Når det er 4-5åringer som flyr rundt og spørr om å ta på puppene dine, begynner det å bli passe tvilsomt. xD

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1427 på: 21. aug, 2010, 04:08 »
... ehm.. det er en annen furry som jobber på skolen min! Yay! <-(ganske sikkert)
Eneste er att eg ikke vet ka eg skal si [laugh]

Hvilken hint har han/hun gitt?

Spøkfullt: "Get yer arse onto Norwegian Paws... NOW!".

Alvorlig: Det greiest, og tilfeldigvis den sleipeste, metoden er at man later som man vet lite/ingenting om furry fandommen.
F.eks.
"Jeg tror jeg kom over en side som hadde mange slike tegninger" og tilfeldigvis finn igjen linken til FA.
"Hadde ikke dagbladet en morsom artikkel om det en gang?" og tilfeldigvis finn igjen linken til Dagbladet.
"En venn viste meg et forum dedikert til slike tegninger/kostymer. Muligens jeg kan spørre han/hun om link" og plutselig link til forumet her.

Eller hvis personen vet du er furry, bare la han/hun se deg tilfeldigvis være inne på noen av linkene.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1428 på: 21. aug, 2010, 13:21 »
... ehm.. det er en annen furry som jobber på skolen min! Yay! <-(ganske sikkert)
Eneste er att eg ikke vet ka eg skal si [laugh]

Hvilken hint har han/hun gitt?

Spøkfullt: "Get yer arse onto Norwegian Paws... NOW!".

Alvorlig: Det greiest, og tilfeldigvis den sleipeste, metoden er at man later som man vet lite/ingenting om furry fandommen.
F.eks.
"Jeg tror jeg kom over en side som hadde mange slike tegninger" og tilfeldigvis finn igjen linken til FA.
"Hadde ikke dagbladet en morsom artikkel om det en gang?" og tilfeldigvis finn igjen linken til Dagbladet.
"En venn viste meg et forum dedikert til slike tegninger/kostymer. Muligens jeg kan spørre han/hun om link" og plutselig link til forumet her.

Eller hvis personen vet du er furry, bare la han/hun se deg tilfeldigvis være inne på noen av linkene.

Står på forige side, tenkte å spørre kem som hadde tegnet tegningen og deretter spurt eller sagt ka originalartisten het,
siden det var en ganske bra tegning, og det er liksom ingen andre som tegner slike tegninger så bra hvis de ikke er intresserte [w-cool]

Er liksom litt stort for meg siden det er ingen i nærheten som vet ka furrier er og eg har aldri sett en her i området,
kun i Bergen på det første fur-møtet.
« Siste redigering: 21. aug, 2010, 13:24 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1429 på: 21. aug, 2010, 13:50 »
Ahh, glemte den posten. Blir litt vanskeligere å finne dem da ja.
Det kan også skje at personen liker å tegne stilen, men anser seg ikke som furry pga. ryktene.
Eller som meg... viste ikke at det var en egen fandom :p

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1430 på: 21. aug, 2010, 13:59 »
sånn hadde jeg det også Dax,  tegnet varulver og ulver/hunder hele tiden uten å engang vite hva furry er xD
[inserts passende signatur]

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1431 på: 21. aug, 2010, 14:51 »
Ahh, glemte den posten. Blir litt vanskeligere å finne dem da ja.
Det kan også skje at personen liker å tegne stilen, men anser seg ikke som furry pga. ryktene.
Eller som meg... viste ikke at det var en egen fandom :p

Jaja, kan jo kansje spørre neste gang det er noe gale med skole pcen hvis eg tør [w-dizzy]
Og hvis det går bra, kan eg jo gi tips om forumet [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1432 på: 21. aug, 2010, 20:55 »
Ganske bra. Klarte endelig å runde Starcraft 2 på hard. Har slitt i noen dager nå med siste banen, men når det så endelig løsnet så fikk jeg alle 3 achievementsa og =)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1433 på: 21. aug, 2010, 22:45 »
Sitter her og slapper av med http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=948.0 mens jeg grubler over ett navn til fursonaen min. Har jernteppe så jeg kommer ikke serlig langt.



( kan noen si meg hvordan jeg kan gjøre en link til ett ord her, finner det ikke ut.)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1434 på: 21. aug, 2010, 22:52 »
( kan noen si meg hvordan jeg kan gjøre en link til ett ord her, finner det ikke ut.)
[url*=link goes here]Tekst goes hereeee[/*url]
Fjern stjerna, though <:

Jeg har det bra. Jeg prøver å animere noe tull nu.

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1435 på: 21. aug, 2010, 23:08 »
Er kjempe sliten i stemmen etter å ha spilt singstar som aldri  før  [blush]. men ellers har jeg det greit  [w-happy]
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1436 på: 21. aug, 2010, 23:35 »
je har det vell fint nå, etter å ha feiret bursdagen min [w-happy] en dag fortilig [w-dizzy]

Jeg har hatt det kjempe fint, jeg og vennene mine har tullet med maskene mine og etc  [ureshii]
noen har spurt om jeg kan lage maske til dem, det er en som vill ha et nebdyr eller en ape [laugh]
[inserts passende signatur]

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1437 på: 22. aug, 2010, 10:15 »
je har det vell fint nå, etter å ha feiret bursdagen min [w-happy] en dag fortilig [w-dizzy]

Jeg har hatt det kjempe fint, jeg og vennene mine har tullet med maskene mine og etc  [ureshii]
noen har spurt om jeg kan lage maske til dem, det er en som vill ha et nebdyr eller en ape [laugh]
Grattulere med dagen!!!! <3

Blitt ganske vanskelig å komme gjennom hverdagene merker jeg :( Ønsker bare at alt skal ordne seg  :'(

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1438 på: 22. aug, 2010, 10:46 »
je har det vell fint nå, etter å ha feiret bursdagen min [w-happy] en dag fortilig [w-dizzy]

Jeg har hatt det kjempe fint, jeg og vennene mine har tullet med maskene mine og etc  [ureshii]
noen har spurt om jeg kan lage maske til dem, det er en som vill ha et nebdyr eller en ape [laugh]

Grattulerer med dagen! [w-happy]

Meg? Akkurat no sitter eg og styrer på med ny map til tf2 [w-dizzy]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1439 på: 22. aug, 2010, 11:53 »
je har det vell fint nå, etter å ha feiret bursdagen min [w-happy] en dag fortilig [w-dizzy]

Jeg har hatt det kjempe fint, jeg og vennene mine har tullet med maskene mine og etc  [ureshii]
noen har spurt om jeg kan lage maske til dem, det er en som vill ha et nebdyr eller en ape [laugh]

Gratulerer med dagen  :D
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1440 på: 22. aug, 2010, 12:56 »
takk takk alle sammern ^u^
[inserts passende signatur]

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1441 på: 22. aug, 2010, 15:00 »
Gratulerer med dagen Tahami!   [wink]


Er helt ødelagt, som ganske mange andre er på en søndags ettermiddag..

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1442 på: 22. aug, 2010, 16:08 »
Sliten etter å ha ruslet rundt nede i sentrum. Selvfølgelig oppdager jeg alle de kule småbutikkene rundt om kring når det er søndag og alt er stengt. x3

MEN, nå som jeg har gått rundt i 3-4 timer kan jeg med god samvittighet sette meg foran dataen med spill.

Og hvis noen klager på all spillinga mi så sier jeg bare at jeg driver teoretisk research i forbindelse med skolen, siden jeg går på spilldesign.

Livet er ganske digg nå.

Mangler bare en ting...

>w>

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1443 på: 22. aug, 2010, 16:47 »
Vet ikke hvordan jeg skal hjelpe en som ikke er sikker på om han er en fur, og han er litt forvirra med hele greia. Han er engelsk og mine engelsk kunnspaker er ikke akkurat de skarpeste. Noen tips som kan hjelpe han til å forstå fandomen litt mer?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1444 på: 22. aug, 2010, 17:43 »
Vet ikke hvordan jeg skal hjelpe en som ikke er sikker på om han er en fur, og han er litt forvirra med hele greia. Han er engelsk og mine engelsk kunnspaker er ikke akkurat de skarpeste. Noen tips som kan hjelpe han til å forstå fandomen litt mer?

Her er noen artikler han kan lese.
Engelsk oversettelse av DB artikkelen våres
Hell hath no furries
Our friday with furries
A tail of identity

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1445 på: 22. aug, 2010, 18:29 »
Vet ikke hvordan jeg skal hjelpe en som ikke er sikker på om han er en fur, og han er litt forvirra med hele greia. Han er engelsk og mine engelsk kunnspaker er ikke akkurat de skarpeste. Noen tips som kan hjelpe han til å forstå fandomen litt mer?

Her er noen artikler han kan lese.
Engelsk oversettelse av DB artikkelen våres

Hvorfor ikke linke til den norske?

Wikifur er også fin, samt å gi han link til forumet slik at han kan spørre å grave  [ureshii]

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1446 på: 22. aug, 2010, 18:53 »
Vet ikke hvordan jeg skal hjelpe en som ikke er sikker på om han er en fur, og han er litt forvirra med hele greia. Han er engelsk og mine engelsk kunnspaker er ikke akkurat de skarpeste. Noen tips som kan hjelpe han til å forstå fandomen litt mer?

Her er noen artikler han kan lese.
Engelsk oversettelse av DB artikkelen våres
Hell hath no furries
Our friday with furries
A tail of identity

Takker, Dax

___

Gruer meg litt til skikkelig skole i mårra o.O Satser på at det ikke er så avansert.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1447 på: 22. aug, 2010, 19:03 »
Jeg har det braaaa.

Jeg skal sent på skolen i morra, bare få utlevert Mac, så skal vi rett hjem igjen ^^ Starter ikke før 12, wuhu.
Også skal vi kjøpe oss varmepumpe i morra. Blir stas.

.. og jeg har lyst på besøk. D8

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1448 på: 22. aug, 2010, 19:39 »
Jeg har det braaaa.

Jeg skal sent på skolen i morra, bare få utlevert Mac, så skal vi rett hjem igjen ^^ Starter ikke før 12, wuhu.
Også skal vi kjøpe oss varmepumpe i morra. Blir stas.

.. og jeg har lyst på besøk. D8
Heldige deg! Jeg har full dag imorga -_- Skulle gjerne komt på besøk, men blir vel veldig dyrt for buss til Molde :(

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1449 på: 22. aug, 2010, 21:20 »
Sitter og spiser havrekjeks med brunost og drikker te. Akkurat hjemme etter å ha øvd på giring og kløtsjing med manuelt gir.. Synes litt synd på pappas Passat. Men det er vanskelig å både synes synd på den og digge den, så jeg må gå for det siste.

Ellers er det første skoledag i morgen. Vg1 studiespesialisering ahoi. Lurer på hvem jeg kommer i klasse med. Heldigvis begynner vi ikke før 09:10 - vanlig tid er vel en gang rundt 08:00 eller noe.