Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823908 ganger)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1400 på: 19. aug, 2010, 22:47 »
Dette forumet er vel det første hvor jeg virkelig har følt meg akseptert, isteded for å bare lurke i bakgrunnen.

Må være engi i den. Hold vel inne fandomen for de fleste til jeg fant dette. Er noen av venna mine som vet det da.. Ikke mange. ( selv ikke han jeg har kjent siden 2 års alderen o.O) Men ja, føler meg mer akseptert her.

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1401 på: 20. aug, 2010, 00:22 »
Hadde vært interessant å vite om det kanskje gikk noen pelsere der også. :3

Vet ikke om hvordan det er nå, men til neste år: Forhåpentligvis.

Har planer om å begynne på programmering/spillprogrammering på NITH, noe jeg forhåpentligvis skal få til. b:


Og jeg har det bra. 3 skoledag har vært grei, selvom det er ganske kjedelig, siden det enste som skjer er informasjon.

Og jeg føler meg ganske nedsatt, syk rettogslett. En god blanding av allergi for litt av alt, forkjølelse og føles litt ut som jeg har feber også. Så jeg tror jeg blir hjemme fra skolen imorgen. Så får se hvordan det går iforhold til at vi skal få bøker og slikt. O.o

Alt i alt har jeg det bra, og jeg gleder meg noe sykt til høstferien. x3

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1402 på: 20. aug, 2010, 00:46 »
Hadde vært interessant å vite om det kanskje gikk noen pelsere der også. :3

Vet ikke om hvordan det er nå, men til neste år: Forhåpentligvis.

Har planer om å begynne på programmering/spillprogrammering på NITH, noe jeg forhåpentligvis skal få til. b:


o_o

Pell deg hit! 8U Det hadde eid om du begynte på NITH. : D

Catya

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1403 på: 20. aug, 2010, 03:37 »
Hadde en mild matforgiftning tidligere idag, kastet opp og hadde kaldsvette, foråsaket av en vegetar vårrull, men er bedre nå.

De er skikkelig gode, må huske å ta en skikkelig flambering av dem før de serveres neste gang [w-wink]

Det var en Narvesen vårrull og den var glovarm,tok lang tid å kjøle den ned.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1404 på: 20. aug, 2010, 07:48 »
Dette forumet er vel det første hvor jeg virkelig har følt meg akseptert, isteded for å bare lurke i bakgrunnen.
Flokken tar vare på sine egene vettu.

Føler meg sjuk i dag også, fort noen svar meg, skal jeg dra på jobb i dag eller ikke?
Litt mindre deppresiv i dag, men er litt panisk med at jeg føler jeg bør få gjort masse.
In other news, jeg er offisielt blakk, Har ikke råd til en is engang, og det er lenge til lønning.
Så ingen furmeets på meg de neste 14 dagene tror jeg, med mindre jeg kan skrape sammen noe cash. Savner å henge med dere. "Stor klem"
« Siste redigering: 20. aug, 2010, 07:51 av Ziggy_wolf »

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1405 på: 20. aug, 2010, 10:06 »
Har det stort sett greit, kommet nesten halvveis med boksorteringa mi, men har over tjue insektsbitt på armene. Det klør D:

..Og skola starter den tjuetredje. Er ikke så forbanna spent, men har egentlig ikke noe imot at den begynner snart. Ikke ennå i alle fall. Kom tilbake om et par uker, så kan vi vel snakkes. Da skulle jeg tro jeg har rukket å huske hvordan skole egentlig er.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1406 på: 20. aug, 2010, 11:45 »
http://fc00.deviantart.net/fs29/f/2008/106/a/6/Dog__s_Days_Shirt__Bayshore_by_screwbald.jpg

Så en som hadde tegnet akkurat den samme på pc-rommet når eg måtte fikse noe på laptopen min,
kan ikke ta feil, så på den flere ganger.
Må være en annen furry som skjuler seg her på skolen [w-cool]

Og foresten er eg den eneste gutten i klassen [laugh]
« Siste redigering: 20. aug, 2010, 11:46 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1407 på: 20. aug, 2010, 11:48 »
4 1/2 jobbdager igjen før EF =o Gleder meg!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1408 på: 20. aug, 2010, 12:18 »
Uthvilt.. etter å ha sovet i 17 timer.
Kort fortalt brukte jeg opp enorme mengder energi på onsdag og torsdag pluss sov ca. 4 timer i mellom.

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1409 på: 20. aug, 2010, 12:33 »
jeg har nettop slikket i meg litt vaniljessaus om nom nom..
bestevennen min kommer hjem i dag!  ;D (men ho skal flytte sørpå UUUUUUÆÆÆÆÆæ!  [sad] :-[)
Og jeg har Bursdag på søndag!! yay! feirer den i morgen :P
[inserts passende signatur]

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1410 på: 20. aug, 2010, 13:25 »
Da var Uniformen på plass å jeg er klar for å svi litt suppe! Glad første ukea er over ;)

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1411 på: 20. aug, 2010, 13:52 »
Irritert... på idiotisk oppsett av vaktlister og at posten er så helvetes trege >_>

Fikk plutselig ny leveringsdato på headsetet, og det ble den 27. august...
Greit det er Arendal - Tromsø men det tar ikke nesten 14 dager...

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1412 på: 20. aug, 2010, 14:01 »
[w-cool] Ser nesten ut som att ingen gidder å lese hverandres poster, bare sender ut på webben [laugh]
Heldige dere som skal til EF foresten
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1413 på: 20. aug, 2010, 16:46 »
[w-cool] Ser nesten ut som att ingen gidder å lese hverandres poster, bare sender ut på webben [laugh]

Denne posten er ikke lest av Dax

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1414 på: 20. aug, 2010, 16:59 »
[w-cool] Ser nesten ut som att ingen gidder å lese hverandres poster, bare sender ut på webben [laugh]

Denne posten er ikke lest av Dax

Nei, og denne ikke av Chrono
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1415 på: 20. aug, 2010, 18:50 »
Er tom for energi..... hehe

Ellers, så er det godt og være ferdig med den første uken med skole, gleder meg til
mandagen, da vi oppdaterer fra CS4 til CS5   [razz]

Tror jeg skal legge med ned og late meg i "noen" minutter til jeg. zzzzzzzzz
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1416 på: 20. aug, 2010, 21:00 »
Ok, forestill dere at jeg er Mostafa OK? jeg hadde samme sveis så det er vell ikke så vanskelig.
http://www.youtube.com/watch?v=vX07j9SDFcc
Ok alt som skjer i den sekvensen, ok nesten alt kommer til å skje ganske snart! [eek]
Wow [w-dizzy]
« Siste redigering: 21. aug, 2010, 09:30 av Ziggy_wolf »

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1417 på: 20. aug, 2010, 22:08 »
Er tom for energi..... hehe

Ellers, så er det godt og være ferdig med den første uken med skole, gleder meg til
mandagen, da vi oppdaterer fra CS4 til CS5   [razz]

Tror jeg skal legge med ned og late meg i "noen" minutter til jeg. zzzzzzzzz

jeg begynner ikke på skolen før på mandag  ;D *erte litt* :P
[inserts passende signatur]

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1418 på: 20. aug, 2010, 22:27 »
Klippa meg i dag. Kosta 300 kroner hos de som er inne på sentralbanestasjonen, og ikke oppe ved togene der, men nede der hvor Gamestop og sånn ligger. Han som klippa meg var skikkelig flink, han het Ken. Hyggelig fyr og vi snakka om aaalt mulig mens han klippa meg.

... Eneste han failet litt på var at jeg sa jeg fortsatt ville ha halvlangt (hadde altfor langt pre-klipp), men han klippet meg helt kort. xD Altså det er ikke helt buzz-klipp, men ganske vanlig kort guttesveis, bittelitt lenger enn jeg hadde på de første bildene av meg som jeg la ut her. MEN, til tross for at vi hadde tydelig forskjellige meninger om hva "halvlangt" var, er jeg fortsatt fornøyd. Jeg fikk en fin sveis uansett. :3

Nok om håret mitt. Jeg er aleine i leiligheten igjen fordi kompisen min drar hjem i helgene. Ikke at det er ille å ha han her men er litt digg å være alene også. Er liksom herre i huset da. Så jeg føler meg for øyeblikk... ÅJA også må jeg si at skolen min eier. <3

Eier. ಠ_ಠ <3

Jah, jeg føler meg bra. Nydusjet og sulten som hjuling. Sååå nå skal jeg nok lage meg no brun 'skaus.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1419 på: 20. aug, 2010, 22:37 »
... ehm.. det er en annen furry som jobber på skolen min! Yay! <-(ganske sikkert)
Eneste er att eg ikke vet ka eg skal si [laugh]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1420 på: 20. aug, 2010, 23:50 »
Bare gå å snakk med han/henne, eller prøv å få kontakt med han/henne på en eller annen måte? :3

Jeg har det fiiiint!
Jeg driver og koser meg med å utspekulere en karakter av meg, som er en øgle x alligator hybrid. Headshot i avataren min. Han er awesome, og han heter Xavier.
.. durr. *ta på*

*Host*
nevermind. >w> xD

Jeg hadde en awesome dag i dag, som inkluderte barnehageunger som spurte om jeg hadde "slikket på tissen" til kompisen min som går i media. Vi døde på oss, begge to. Spesielt når vi begge sa ja, ungen gav fra seg et stort *gasp*. Han løp sin vei når jeg spurte om jeg skulle slikke han og. Jeg døde så sykt. xDD

Også voldtok jeg og to andre bakken i dag med pinner. Bakken er nemlig dendrofil.
/shot

Nå skal jeg nomme noe kveldsmat som står i ovnen. nomnomnom

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1421 på: 20. aug, 2010, 23:55 »
Pumzie: Du har herved en fan. Du er awesome x3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1422 på: 21. aug, 2010, 00:07 »
Pumzie: Du har herved en fan. Du er awesome x3
Hahaha, made my day. ilu2 xD
*squee*

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1423 på: 21. aug, 2010, 00:54 »
Vell har akurart satt opp NAS serveren min, og driver og flytter filer over til den nå.
Så jo har det vell greit tenker jeg.....
 [laugh]

heldigvis er det siste dagen på lørdag i denne uka, som jeg skal på jobb, Endelig får
jeg litt fri etter 14 dager.... Mas....

 [laugh]
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1424 på: 21. aug, 2010, 01:05 »
"..." lener seg tilbake i kontorstolen sin og ser stolt på sitt nye mester verk i MS Paint. Fornøyd ser han over vær detalj og finpusser ujevnheter. Etter at all finpussingen er gjort ser han stold på hva han har lagd og smilet bredt. "Dæven jeg er god.." sier han stille til seg selv. Han tar tak i musen og beveger den mot verktøylinjen. I det han skulle til å lagre arbeidet sitt fryser skjermen, alt blir stille. Skrekk slagent ser han på skjermen. Ingenting skjer. "..." retter seg opp i stolen og beveger seg mot keyboardet. Idet han skal til å trykke inn ctrl,alt,delete skjer det noe. Skjermen blir hvit, etterfulgt at et kjapt men lydløst blink. "Nei nei nei nei nei neeei! FORBASKET!!!" Det blir stille i rommet og blåfargen lyser opp i fjeset hans. Han stirrer på skjermen og leser hissig opp: A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your comp-. Med et brak smeller han hånden i pulten, uviten om at han hadde en skål med Cornflakes stående vedsiden av seg.

asdf..................... Mektig sur nå. Som dere kanskje så fra mine eksemplariske fortellings ferdigheter så crasha pc'n midt i et av mine beste verk i MS Paint så langt. Og selvfølgelig hadde jeg glemt å lagre...

Jaja, sånn kan det gå..


("..." er meg, men siden jeg ikke har noe direkte navn til fursonaen min så skriver jeg ikke no der heller.)