Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812196 ganger)

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20800 på: 11. jul, 2015, 18:15 »
Mandag kveld døde bestefar. Det er det første dødsfallet i nær familie jeg opplever, så jeg har hatt et par merkelige humørsvingninger de siste dagene. Tydeligvis tar kristendommen ferie på sommeren, så det er en stund til begravelse. Det suger, for nå går alle rundt og har satt følelsene litt "på vent". Jeg har også klart å pådra meg en kraftig forkjølelse, så nå ligger jeg her med feber og hodepine. Det betyr at jeg ikke får jobbet, og siden jeg bare har timesbetalt og er en pleb som ikke har noen arbeidskontrakt betyr det at jeg mister masse penger ved å ikke være på jobb, og må ta igjen de timene senere.
Dette er ikke min uke. e_e

mistet selv onkelen min i går ettermidag  :'( triste saker

Kondolerer til begge  :'(
Var trist å høre

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20801 på: 12. jul, 2015, 01:13 »
Mandag kveld døde bestefar. Det er det første dødsfallet i nær familie jeg opplever, så jeg har hatt et par merkelige humørsvingninger de siste dagene. Tydeligvis tar kristendommen ferie på sommeren, så det er en stund til begravelse. Det suger, for nå går alle rundt og har satt følelsene litt "på vent". Jeg har også klart å pådra meg en kraftig forkjølelse, så nå ligger jeg her med feber og hodepine. Det betyr at jeg ikke får jobbet, og siden jeg bare har timesbetalt og er en pleb som ikke har noen arbeidskontrakt betyr det at jeg mister masse penger ved å ikke være på jobb, og må ta igjen de timene senere.
Dette er ikke min uke. e_e
kondolerer. har selv mistet en bestefar. kjenner smerten godt. er her for deg dersom du trenger noen å snakke med.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20802 på: 12. jul, 2015, 13:18 »
Holder på å bli gal av min brors hund som han absolutt skulle ha når datteren hans har nett begynt å krabbe rundt og valpen biter alt som beveger seg, og valpen skal foreldrene mine ha i gudene vet hvor lenge for å trene henne.
Men med blanding av Jamthund(Svensk elghund) har hun kraftig bjeffing at ikke rart elgene blir irritert på elghunder og faren er ukjent. Ja vi anner ikke hvem faren er som gir store utfordinger på hva vi kan forvente oss vi må trene mest på. Kaninene mine kan ikke være ute i hagen i sommer når hun er her heller. Hun har nå øddelagt to bær-nett som er rundt vårt hjemmelagde kanin utebur for å unngå katter. + tante barn og andres barn er ofte her for å passes.

Så alt i alt sliten.



UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20803 på: 12. jul, 2015, 14:34 »
Mandag kveld døde bestefar. Det er det første dødsfallet i nær familie jeg opplever, så jeg har hatt et par merkelige humørsvingninger de siste dagene. Tydeligvis tar kristendommen ferie på sommeren, så det er en stund til begravelse. Det suger, for nå går alle rundt og har satt følelsene litt "på vent". Jeg har også klart å pådra meg en kraftig forkjølelse, så nå ligger jeg her med feber og hodepine. Det betyr at jeg ikke får jobbet, og siden jeg bare har timesbetalt og er en pleb som ikke har noen arbeidskontrakt betyr det at jeg mister masse penger ved å ikke være på jobb, og må ta igjen de timene senere.
Dette er ikke min uke. e_e

Kondolerer så mye. Mistet bestefaren min for noen år tilbake, som også var første dødsfallet i nær familie for meg. Veldig trist, men sånn er livet dessverre :c

--

Er sånn halvveis på vei hjem etter en awesome helg på Scandi-furmeetet! Var såå hyggelig å møte mange av dere IRL :'D

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20804 på: 12. jul, 2015, 14:36 »
Kondolerer til deg Shef, og takk til alle dere andre. ^^

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20805 på: 12. jul, 2015, 20:08 »
då har eg nettop vert på ein 8 km lang gåtur i regnet :P    det var ganske digg ^^  anbefaler det sterkt

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20806 på: 13. jul, 2015, 04:56 »
Er helt kake fordi jeg ikke har sovet og på vei til flyplassen :l

Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20807 på: 13. jul, 2015, 05:07 »
har ikke såvet på grun av ultra europe D: hvem trenger vel søvn ^^
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20808 på: 13. jul, 2015, 12:29 »
Uff...hørte mamma hadde vært i en trafikk ulykke. og bittelitt forværret prolaps. =( så nå igjen sitter hu hjemme og tar det med ro. selv om hun vil abreide...

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20809 på: 13. jul, 2015, 15:01 »
Super happy med meetet. Vi i huset ble ganske sliten underveis, men det var verdt det. c:

Gleder oss til neste år, håper å gjenta suksessen!

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20810 på: 13. jul, 2015, 17:31 »
då var 3 nye jobb søknader sent :P
2 i bergen og 1 i oslo ^^

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20811 på: 13. jul, 2015, 17:32 »
Super happy med meetet. Vi i huset ble ganske sliten underveis, men det var verdt det. c:

Gleder oss til neste år, håper å gjenta suksessen!

Kan ikke vente til neste år! Meetet var helt konge.

Fortsatt sliten etter litt for mye alkohol begge kveldene but so worth it.

Savner alle folka som var med så mye. ;W;
FurAffinity          DeviantArt


Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20812 på: 13. jul, 2015, 17:44 »
Super happy med meetet. Vi i huset ble ganske sliten underveis, men det var verdt det. c:

Gleder oss til neste år, håper å gjenta suksessen!

Ohyeah

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20813 på: 13. jul, 2015, 17:52 »
Begynner og bli ganske ferdig med Italia...

Rettelse, begynner og bli ganske ferdig med og henge oppi familien 24/7, som ikke forstår at jeg sliter veldig med angst og ikke alltid føler for burde bli med på alt mulig. Fordi det går utover min mentale helse som jeg har jobbet alt for veldig lenge med og hokde stabil.

Men fordi det ikke er noe som fysisk hindrer meg i å gjøre tingen blir jeg tvunget med likevel. Og ender med å sitte med anfall langt ut på kvelden...

Det kommer til og ta meg alt for lang tid til og komme meg etter denne ferien og jeg er ikke forberedt på det...

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20814 på: 13. jul, 2015, 18:15 »
Begynner og bli ganske ferdig med Italia...

Rettelse, begynner og bli ganske ferdig med og henge oppi familien 24/7, som ikke forstår at jeg sliter veldig med angst og ikke alltid føler for burde bli med på alt mulig. Fordi det går utover min mentale helse som jeg har jobbet alt for veldig lenge med og hokde stabil.

Men fordi det ikke er noe som fysisk hindrer meg i å gjøre tingen blir jeg tvunget med likevel. Og ender med å sitte med anfall langt ut på kvelden...

Det kommer til og ta meg alt for lang tid til og komme meg etter denne ferien og jeg er ikke forberedt på det...

høres lite kjekt ut  [w-cry] 
er ikkje lett men prøv å sitt foten ned og få deg ein dag for deg sjøl i ro og fred på hotellet :P

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20815 på: 14. jul, 2015, 13:29 »
Har venta i Alta i 4 timer, skal vente enda 2 timer til.

Klikker. Begynner å bli sugen på røyk men faen det er ingen plass å gjøre det her. Døør.

Btw hvis noen i sør har lyst til å handle lucky strike double click for meg så skal jeg sende penger for å sende og kjøpe. Fy faen den var nice. Send meg pm så kan vi prate om det ;)

Grunnen til at jeg spørr er fordi i nord har vi ingenting kult :(

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20816 på: 14. jul, 2015, 16:35 »
sitter på hytta i finnkroken med familien. var jo så heldig med været. sitter ute å koser meg med hjemmelaget sorbedis og corona. har samtidig kjøpt masse pels fra usa som jeg vil bruke til å lage min egen fursuit. skal også kjøpe et lass med skomgummi :p var moro i går. grilling ute i 27 grader og quiz. husker jeg hadde egen quiz for familien om furries og cosplay. den eneste som viste noe om furries var min søster. so who knows. kanskje min søster kommer til desucon neste år. vi får se.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20817 på: 14. jul, 2015, 17:20 »
Hjemme fra ferie i østerriket, noe som var utrolig awesome :3
Var også med på FurWanted, som var helt perfekt, møtte mange hyggelige folk osv. ^^
Var greit å komme hjem, though flyet jeg måtte ta var fylt med unger som skrek xD
Også sliter jeg kraftig med PCD D: Can't wait for the next con
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20818 på: 14. jul, 2015, 23:20 »
endelig, har omsider kommet meg hjem. Halleluja ;_;

Er gøy når jeg bestilte ting på ebay mens jeg var borte, hadde nesten julaften inne på rommet :') aahahah
prøver parykker akkurat nå ;U; WOOP

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20819 på: 15. jul, 2015, 05:23 »
2. avdeling rettsvitenskap bestått. Nå over til 3. avdeling! ^^
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20820 på: 16. jul, 2015, 13:06 »
Da er bilen fullpakket og klar, neste stop gardermoen og så Manchester, woo! [w-happy]
FurAffinity          DeviantArt


Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20821 på: 16. jul, 2015, 14:46 »
Må egentlig på butikken og kjøpe tannkrem men jeg har ikke bil og jeg orker ikke gå :C

Firnen_Olavsson

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 135
  • Rawr rawr
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20822 på: 16. jul, 2015, 15:59 »
Brukt 4 timer med familie på å grave opp og bære vekk plen, og er vel et par timer igjen. Brukte vel en time på å grave og bære i går også.
Tungt x,..,x
Planning in the shadows


Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20823 på: 16. jul, 2015, 16:18 »
Har ikke opplevd at det er så vanskelig å finne noen å bestille kunst ifra før. Ikke nok med at det er aldri noen som er tilgjengelige, men de som faktisk kan, ignorerer meldingene mine. Skjønner ikke hva jeg gjør galt eller wtf... <.<
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20824 på: 16. jul, 2015, 16:22 »
badet ufrivillig i sjøen i dag :p det er forsatt hakke kalt ^^
var nede å vasket båten  og sleipt gulv og støvler passer dårlig sammen :p