Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812022 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22225 på: 08. aug, 2016, 00:12 »
driver å gjør narr av kjæresten som slurper og slafser i seg nudler. Er litt mer morsomt enn det burde være hahah.

Snowtail

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 71
  • Heisann alle sammen
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22226 på: 08. aug, 2016, 11:38 »
Bynte første dag på jobb igjen etter 5 uker ferie.. Ikke klar for det.. Mistet nettopp en leilighet jeg hadde tengt å flytte til, pluss bilen må kanskje byttes.. Det blir ihvertfall dyrt.. Stresser så mye at jeg verken får sove eller spise.. Og når den ene personen jeg liker å snakke med om sånne ting er så lite til stedet at jeg bare går å holder det inne.. Humørsvingninger fra time til time.. Blir fort sint og sur.. Og pengeproblemene hjelper ikke.. Huff.. Gir snart opp..

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22227 på: 08. aug, 2016, 15:43 »
Ga megselv en ganske lang sommerferie, og det føltes veldig godt å ikke stresse så mye med nav og jobbsøking i sommer. Så idag begynte jobbsøkereventyret på nytt. Fikk oppdatert CVen (SOM FOR SOME REASON STOD I COMIC SANS???) og sendt ut den første søknaden. Krysser fingrene for at jeg får jobb fortere denne gangen.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22228 på: 08. aug, 2016, 17:12 »
Bynte første dag på jobb igjen etter 5 uker ferie.. Ikke klar for det.. Mistet nettopp en leilighet jeg hadde tengt å flytte til, pluss bilen må kanskje byttes.. Det blir ihvertfall dyrt.. Stresser så mye at jeg verken får sove eller spise.. Og når den ene personen jeg liker å snakke med om sånne ting er så lite til stedet at jeg bare går å holder det inne.. Humørsvingninger fra time til time.. Blir fort sint og sur.. Og pengeproblemene hjelper ikke.. Huff.. Gir snart opp..

Jeg vet ikke om det hjelper, men har samme humørsvingninger rundt sånne ting sjøl ;o; takla ikke at kjæresten skulle kødde med meg sist vi var innom nav og krangla med dem osv. Da var jeg så sur og lei meg at jeg ble sørpe sur av at kjæresten prøvde å pirke i meg for morro skyld. Uff :s Jeg sa unnskyld da.
---

Nå skal det spises nudler. Kjenner egentlig jeg skulle ønsket jeg hadde noe annet å spise, men akk. Heller nudler enn knekkebrød med bare smør på :B

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Din status!
« Svar #22229 på: 09. aug, 2016, 22:05 »
Litt meh, men begynner å bli psyched til EF

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22230 på: 10. aug, 2016, 09:06 »
Snart en tur til legen med foten mi som har vært hoven i en uke nå :<
Regner med at det er vel å få noen tabletter, men passer dårlig å ha foten f.eks i ro når man har to hunder som snart går oppover veggene..


Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22231 på: 13. aug, 2016, 12:24 »
etter å ha jobbet i ett siden nordicfuzzcon så har jeg endelig fått meg ei uke fri. sist jeg hadde lang fri var for å dra på nordicfuzzcon. må bare innrømme at det skal bli meget godt med ei vellfortjent fri uke. blir vel også en liten tur ned til namsskogan i nord trønderlag og besøke modern.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22232 på: 15. aug, 2016, 10:17 »
NESTE DAG ER REISEDAG!!!!! ~~~ <3
aaaahhhhh! xD EUROFURENCE!!

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22233 på: 15. aug, 2016, 22:20 »
2 dagers poleringsmaraton av bilen er nå unnagjort! Rimelig sliten.

Hadde vært morro å dra på EF, men dessverre må andre ting prioriteres først. >.<
FurAffinity          DeviantArt


Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22234 på: 16. aug, 2016, 23:31 »
Har ikke drukket noe Cola i det hele tatt på 2 uker. Kjenner energien bare daffer bort. >_<

Dog har nå fått bestilt en time på øyeavdelingen i Oslo for fjerning av stingene på øyet mitt fra operasjonen som jeg hadde den 12. Mai ifjor. Blir i November et sted. Skal bli digg å få tilbake synet på øyet, dog med briller.

Ellers skal det bli digg med to gratismåneder for strøm. Fjordkraft ftw. <3
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22235 på: 17. aug, 2016, 13:50 »
Ganske trist over å ikke kunne være på EF. Jaja, neste år. Dette blir forhåpentligvis det eneste EFet jeg trenger å slippe på noen år. Vet om så mange som ikke drar i år som heller satser på neste år og det er jo en liten trøst? Jeg er også forkjølet og jævlig, så er greit å tenke at et con ikke hadde hjulpet noe særlig med det. Hmm.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22236 på: 18. aug, 2016, 08:59 »
Snart dra til legen igjen pga hovet fot :< Foten blir ikke bedre ser det ut til... 4 uker med vond fot begynner å bli slitsomt - spesielt når jeg har tre hunder som maser om tur hver dag..

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22237 på: 21. aug, 2016, 00:47 »
deilig å ha hatt denne uka fri. Vært å besøkt muttern i Namsskogan siden onsdag. samtidig så har jeg prøvd på førerprøven for bil og jeg fikk ikke bestått men men. Da kjørar me videre. hjemreise I morgen da. hjem til Dragebyen og jobb på mandag.. regner med neste anledning til å få fri blir vel rundt jul.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22238 på: 22. aug, 2016, 00:53 »
Da driver man og prøver å Ranke opp til Platinum V i League of Legends. Igjen.
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22239 på: 22. aug, 2016, 09:09 »
Hooboi, første skoledag etter et år borte. Føler meg absolutt ikke klar for dette. Litt dårlig planlegging resulterte i at jeg nå føler meg shabby og uforberedt. Bleh. Forhåpentligvis bytter jeg linje og skole så jeg får sjansen til et nytt førsteinntrykk. Hvis ikke, så kan nye klassen min like godt bli kjent med meg som den shabby slasken jeg er

Lapu

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 44
  • I'll find a way!!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #22240 på: 22. aug, 2016, 21:57 »
Etter hva jeg forstår har kjæresten min nettopp slått opp med meg [w-cry], så akkurat nå er livet bånn i bøtta. Ellers har jeg det bra :-\

I will look for you, i will find you .... and i will hug you <3

Bluie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • Be proud of who you are
    • Vis profil
    • FA Profil
Sv: Din status!
« Svar #22241 på: 24. aug, 2016, 13:51 »
ligger syk med feber og halveis ser på serie

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22242 på: 25. aug, 2016, 01:14 »
Vil ikke si det går bra på skolen,
Selvsagt,kjenner ingen og har jo da heller ingen å tekste på vei hjem. Vet jeg plager alt og alle rundt meg(på fritiden)

Klarer fortsatt ikke gå rundt alene x_x
Tenker å grave frem mp3,gameboy,3ds og alt av ting jeg kan knote med for å ikke bli gal når jeg går hjem/om det skulle bli lengere pauser.

Hitill har jeg vært helt avhengig av å ha pokemon go appen oppe konstant mens jeg går siden jeg ikke lenger tekster noen xD
Før pleide jeg ALLTID og ha en fast person å snakke med,men ofc sånnt er dømt til å gå til grunne. Alle må ha en pause.

Skal prøve å holde meg mest mulig opptatt med å ha noe å gjøre og håper på å ikke være "sjuk i hue" når jeg har kjønnt noe av fagene og har noe mer tro på at dette går bra D:
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22243 på: 25. aug, 2016, 10:34 »
Hooboi, første skoledag etter et år borte. Føler meg absolutt ikke klar for dette. Litt dårlig planlegging resulterte i at jeg nå føler meg shabby og uforberedt. Bleh. Forhåpentligvis bytter jeg linje og skole så jeg får sjansen til et nytt førsteinntrykk. Hvis ikke, så kan nye klassen min like godt bli kjent med meg som den shabby slasken jeg er

I feel you. Jeg kom hjem ganske nylig fra ungarn og har ikke snublet meg inn på skolen enda (for utenom før ungarn tur, da var jeg innom og snakket med de som jobber der). Jeg hadde angst anfall pga skole i morges, fordi jeg følte meg så uforberedt og jeg hadde sovet lite og jeg var sinnsykt sliten etter 2 harde uker med flytting og mye stressing i Ungarn haha. Men jeg har heldigvis ordna slik at jeg blir geleidet inn på klasserommet mitt i morgen, så føler meg litt tryggere.

Skulle ikke trodd det var så stressende og starte på ny skole as.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22244 på: 25. aug, 2016, 10:52 »
Drittlei å ha gips på beinet...
Så kjedelig og jobbe hjemme fra er kjedelig..
Gleder meg til gipsen går av neste fredag!

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #22245 på: 25. aug, 2016, 11:17 »
Har blitt syyyk :c Har heldigvis fri ut denne uken, så må prøve å være lat nok til å bli frisk.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22246 på: 26. aug, 2016, 11:50 »
etter ei hard uke med overtid hver dag så får jeg faktisk fri pizza fra jobben. snakk om flaks
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22247 på: 26. aug, 2016, 20:10 »
Min første dag av IKT VG2 er ferdig. Skolen starta egentlig på mandag, men da var jeg og sola meg i Budapest med den søte kjæresten min haha (jeg ble så sinsykt brun, men bare på armer? why). Var vanskelig å finne frem på en så stor skole som Katta, siden jeg bare er vandt med VGS i nordkapp ;u;

Men en ting jeg syns var litt artig og andelenes fra der jeg kommer fra, er at om jeg så lost ut, så ville nesten alle sammen hjelpe meg UTEN at jeg spør om hjelp! Eneste personene jeg teknisk sett spurte om hjelp fra i dag var to damer som jobber i elevtjenester, en jeg fikk møtt før skolestart/ungarntur og en som bare jobba i skranken.

Jeg liker å prøve iallefall å finne fram på egenhånd først, men det fikk jeg nesten ikke lov til i dag! Alt jeg gjorde var å vase rundt med kjærestens regnjakke, kill la kill sekk, rufsete hår som skulle trengtes en klipp, og uke-planen i hånda. Jeg så vell kanskje ganske så fortvilet ut.

Men poenget mitt er iallefall at alle virker så kjempe vennlige. Jeg er så vandt med hostilitet blant lærere og elever mot meg. Alle hatet meg før fordi jeg var litt andelenes. Men her virker det som det går helt fint å være litt andelenes (ellers så er alle andre på skolen mer lik meg enn de gamle skolene jeg gikk på, lol)

Jeg syns det var så koselig at folk faktisk stoppa og tok en prat med meg også, selv om de ikke kjente meg. Jeg smilte til alle de som så meg i øynene, og whoops plutselig var vi i full prat. Eneste personen i nord som faktisk ville pratet i en sånn situasjon er vaskedamen på skolen. Jeg brukte alltid å prate med henne og hjelpe henne når hun sleit litt med tralla si. Jeg er nesten litt paff over hvor mye initiativ folk tar her for å være hyggelige og sosialisere. Jeg forventa meg egentlig en skummel dag med folk som er hostile, men tydeligvis så var det motsatt!

Men ikke bare det, til og med på bussen var det en random eldre mann som slo av en prat. Vi snakka om regnet og tordnet, og hvordan vi skulle dodge alle regndroppene haha.

Det var en veldig stressende, men ganske gøyal dag. Håper det forblir like koselig gjennom hele året :3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22248 på: 27. aug, 2016, 13:04 »
min bestevenn fra nederland kommer på besøk til meg snart, vi skal på folkemusemet og sånt <3
gleder meg veeeeldig~

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22249 på: 28. aug, 2016, 19:19 »
Usikker på hva som skal lages til middag... Hvorfor kan ikke Norge innføre søndagsåpne butikker snart lik som i UK hvor de er åpne fra 12-15 eller lignende. .-.
FurAffinity          DeviantArt